וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלם סנגלי במו"מ מתקדם עם חדרה, גודסוויי דוניו חתם

עודכן לאחרונה: 2.2.2024 / 15:24

ממאדו אמבוג' (30) עשוי להגיע מהליגה הקזחית. עשרות אוהדים הגיעו לדרוש תשובות בעקבות מצב הקבוצה ועסקת מדמון. ניידת משטרה הוזמנה למקום והאימון הופסק לכמה דקות

תקציר: מכבי פתח תקוה - הפועל חדרה 0:1/ספורט1

הפועל חדרה ממשיכה לחפש אחר שחקני חיזוק להגנה, ולוואלה! ספורט נודע כי הבלם הסנגלי ממאדו אמבוג' נמצא במשא ומתן מתקדם עם הקבוצה. אמבוג' (30) שיחק מ-2019 עד 2022 בנפטצ'י באקו, לפני שעזב לטובת אורדבסי שימקנט הקזחית. בעבר היה שייך גם לכוכב האדום בלגרד, אך שותף בשורותיה שמונה פעמים בלבד.

מי שחתם בקבוצה ומצטרף אליה מיידית זהו החלוץ גודסוויי דוניו, שעל צירופו הכריז הבעלים יקיר שוורץ בפוסט שפרסם ובו גם הודיע על מכירת אלעד מדמון למכבי תל אביב. דוניו, שזכה עם מכבי חיפה בשתי אליפויות, שיחק העונה באפולון לימסול הקפריסאית, שם שיתף פעולה עם אליאל פרץ.

הבלם הסנגלי ממאדו אמבוג' (משמאל). Aziz Karimov, GettyImages
עוד חיזוק בדרך? אמבוג' (משמאל)/GettyImages, Aziz Karimov

מוקדם יותר היום, כמה עשרות מאוהדי הפועל חדרה, המזוהים עם ארגון האוהדים "רד סטארס", פוצצו את אימון הקבוצה במחאה על מצב המועדון. האוהדים הגיעו למתחם האימונים, השליכו רימוני עשן וחזיזים לדשא, ואף ניסו להיכנס פנימה למתחם.

ניידת משטרה הוזמנה למקום והאימון הופסק לכמה דקות וחודש, כאשר האוהדים צעקו לשחקנים "אין לכם כבוד". הבעלים יקיר שוורץ יצא לשוחח עמם ולהרגיע את המצב, כאשר האוהדים העלו בפניו גם את מצבה הרעוע של הקבוצה בתחתית הטבלה וכן שאלות על עסקת מכירתו של החלוץ הצעיר אלעד מדמון למכבי תל אביב, בהמשך לפרסומים מאמש, שהעסקה קרובה להיחתם רשמית.

כזכור, מדמון וסוכנו רועי דניאל נפגשו אמש עם אנשי מכבי תל אביב, במטרה להגיע לסיכומים סופיים של העסקה, כאשר על פי מתווה העסקה, מדמון יחתום לחמש עונות במדים הצהובים, אך את העונה הנוכחית יסיים במדי חדרה וינסה לעזור לה לשרוד בליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully