וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חדרה הודיעה: אלעד מדמון נמכר למכבי תל אביב

2.2.2024 / 15:02

במועדון אישרו: החלוץ המבטיח נמכר תמורת 1.6 מיליון יורו, ובונוסים עתידיים של 400 אלף יורו. מדמון יישאר בחדרה כמושאל עד תום העונה, ורק אז יעבור לצהובים: "שם את המועדון בקדמת הבמה בשוק ההעברות"

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל ירושלים 1:2/ספורט1

מכבי תל אביב ניצחה במירוץ להחתמת החלוץ אלעד מדמון. הפועל חדרה הודיעה היום (שישי) כי החלוץ המבטיח נמכר לצהובים תמורת 1.6 מיליון יורו, ובונוסים עתידיים של 400 אלף יורו בכפוף לזכייה בתארים. חדרה תשאיר לעצמה 10 אחוזים ממכירה עתידית של השחקן, שימשיך לשחק במועדון כמושאל עד תום העונה.

בעלי חדרה יקיר שוורץ אמר: "נושא זה חשוב מאין כמותו גם בגודל העסקה, גם בתדמית ומעל הכל שם את המועדון בקדמת הבמה בשוק ההעברות הנוכחי. אלעד נשאר בהפועל חדרה עד תום העונה הנוכחית, שזה היה תנאי סף שלנו לתחילת המגעים. ברצוני לפזר עננה וחרושת שמועות בלתי נסבלת על אחוזים כאלה ואחרים לאדם כזה או אחר בעסקה, אף גורם במועדון לא מחזיק באחוזים לא מקורב ולא מחוצה לו. העסקה נטו של המועדון".

שוורץ הוסיף וכתב: "לאורך כל הדרך בהתנהלות אל מול המועדונים היה ברור לכולם שמעבר לעסקה של המועדון צריך לשאוף להבטיח את עתידו המקצועי והכלכלי של אלעד, שבחר להישאר במועדון לאורך כל השנים גם כשלא היה תחת חוזה. אני גאה באלעד שבהיכרות של חמש שנים איתו ועם אביו הכרתי אנשים אמיתיים, נטולי אינטרס, שהאמינו לאורך כל הדרך שהפועל חדרה זה המקום הנכון לאלעד. מכאן אני רוצה לברך את אלעד ויודע שהוא יעשה הכל לתרום להשגת היעד שלנו להבטיח עונה נוספת בליגת העל".

אלעד מדמון הפועל חדרה. אריאל שלום
בחר במכבי תל אביב. מדמון/אריאל שלום

אלעד מדמון הוא ללא ספק פריצת העונה בליגת העל עד כה. השחקן בן ה-19 לא תוכנן להיות שחקן מוביל בהפועל חדרה העונה, אך ב-16 הופעות יש לו כבר שמונה שערי ליגה מתוך 12 סך הכל של קבוצתו. מדמון הבקיע העונה גם מול מכבי תל אביב ב-1:1 המפתיע באצטדיון בלומפילד, והוא פגש את הצהובים גם בסיבוב ח' של גביע המדינה. בטבלת מלכי השערים של ליגת העל מקדימים את מדמון רק ערן זהבי, פרנזי פיירו, דין דוד וירדן שועה, כאשר היהלום מחדרה חולק את המקום החמישי עם גיא מלמד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully