וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד שחררה את גנדה, גונדולה יערוך בכורה בליגה בריינה

שתי המודחות מהגביע ינסו להתאושש בליגה (שלישי, 19:00). ממאטה חוזר לסגל באשדוד, ארבעה שחקנים נאבקים על שתי עמדות בהתקפה של ריינה

מחזור 19הסתיים30/01/2024
מ.ס. אשדוד
  • חכמון (15)
0
    מכבי בני ריינה
    תקציר: מכבי בני ריינה - מ.ס. אשדוד 0:0/ספורט1

    מ.ס. אשדוד

    מ.ס. אשדוד הודיעה לג'וזף גנדה כי הוא משוחרר מהקבוצה. לאשדוד היתה אופציה בהסכם עם גנדה מתחילת העונה, לשחרר אותו בחלון ההעברות של חודש ינואר ובמועדון הוחלט לממש אותה. החלוץ כמובן לא יהיה בסגל למשחק החשוב מחר נגד בני ריינה (שלישי, 19:00).

    המאמן אלי לוי מתכנן כמה שינויים לעומת ההרכב שפתח בהדחה על ידי עירוני טבריה מגביע המדינה. איליי טמם שהיה פצוע, החלים ויחזור להרכב. חמודי כנעאן שלא היה בסגל, יתלבש אבל קרוב לוודאי שיפתח רק על הספסל. גם אבנעזר ממאטה יחזור לסגל אחרי פציעה ארוכה ויחכה להזדמנות מהספסל. נועם מוצ'ה שהיה חסר במשחק האחרון בגלל מחלה, יחזור לסגל ואמור לפתוח.

    אבנעזר ממאטה שחקן מ.ס. אשדוד לפני לורנצו פרמאטי שחקן מכבי פתח תקוה. לירון מולדובן
    חוזר לסגל. ממאטה/לירון מולדובן

    בני ריינה

    בריינה ינסו לשים מאחור את ההפסד להפועל פתח תקוה שעלה בהדחה מגביע המדינה ובמיוחד את המחצית הראשונה, בה ירדו השחקנים של שרון מימר להפסקה בפיגור 4:0. אחרי שעשה רוטציות בעיקר בחלק האחורי, צפוי מימר לחזור מחר להרכב הרגיל והחזק של ריינה בתקופה האחרונה. גד עמוס, נאעל חוטבא ועבדאללה ג'אבר שקיבלו מנוחה, ישובו ל-11 וגם הבלם סאמביניה שנעדר בגביע בגלל כרטיסים צהובים, יפתח מחר במרכז ההגנה.

    רועי שוקרני שנכנס כמחליף, יחזור להרכב לצידו של מוחמד אוסמן, כאשר נראה שגם מקומם של שלומי אזולאי ופרדי וארגס בהרכב מובטח. על פי האימון המסכם מסתמן שלמאמן מימר יש התלבטות לגבי החלק הקדמי והחלוץ החדש פרדי גונדולה נמצא בתמונת ההרכב. כאשר למעשה ארבעה שחקנים, לואי חלף, מוחמד חטיב, מארק קוסטה וגונדולה עצמו, מתחרים על שני מקומות ב-11.

    "אנחנו חוזרים למסגרת של הליגה, למשחק נגד קבוצה שנלחמת על החיים שלה", אמר מימר לקראת המשחק, "קבוצה חזקה, במיוחד בבית שלה, זה מגרש ביתי באשדוד. נצטרך לחזור חזרה לפוקוס שאיפיין אותנו במשחקים האחרונים בליגה. אנחנו קבוצה חזקה, למרות התקלה בגביע, יודעים מה אנחנו שווים וכדי לסיים את העונה הזאת בצורה הכי מתוקה שאפשר, נצטרך להגיע לאשדוד ולהביא משם שלוש נקודות".

    sheen-shitof

    עוד בוואלה!

    קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

    בשיתוף קק"ל
    שלומי אזולאי בני ריינה. מאור אלקסלסי
    אזולאי צפוי לפתוח/מאור אלקסלסי

    טריוויה

    * מכבי בני ריינה עדיין לא ניצחה את מ.ס. אשדוד בליגה. היא הפסידה 3:0 באצטדיון הי"א בעונה שעברה, אחרי 1:1 ביתי בסיבוב הראשון. העונה הסתיים המפגש בגרין ב-0:0. הניצחון היחיד שלה על אשדוד היה 0:1 בגביע הטוטו לפני יותר משנה.

    * מ.ס. אשדוד הפסידה בכל ארבעת משחקי הבית האחרונים שלה בליגה (וגם 2:0 לטבריה בגביע ביום שישי). רצף ארוך יותר לא היה לה מאז האיחוד ב-1999.

    * מ.ס. אשדוד הובילה במחצית רק פעם אחת העונה (במחזור השביעי מול הפועל תל אביב וכבשה ארבעה שערים בלבד ב-45 הדקות הראשונות - פחות מכל קבוצה אחרת בליגה.

    * בני ריינה היא אחת משתי הקבוצות היחידות בליגת העל שלא נשרק לזכותן פנדל העונה (יחד עם הפועל פתח תקוה).

    הרכבי הקבוצות

    שופט: יואב מזרחי
    אצטדיון: אשדוד
    קהל: 274

    משחקי המחזור ה-19:

    שלישי, 19:00: מ.ס. אשדוד - מכבי בני ריינה
    שלישי, 19:45: מכבי נתניה - בני סכנין (ספורט3)
    שלישי, 20:00: בית"ר ירושלים - הפועל פתח תקוה (ספורט4)

    רביעי, 19:00: מכבי פתח תקוה - הפועל חדרה
    רביעי, 19:45: הפועל חיפה - הפועל תל אביב (ספורט1)
    רביעי, 20:00: מכבי תל אביב - הפועל ירושלים (ספורט4)
    רביעי, 20:30: הפועל באר שבע - מכבי חיפה

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully