וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגיש טלוויזיה אמר שלקלופ נותרה שנה לחיות - ונאלץ להתנצל

אלברטו קסמן האורוגוואי התבלבל עם מקרה אריקסון, ואמר בשידור חי שמאמן ליברפול גוסס. "חובתי לתקן ולא להתחבא", מסר בהמשך

תקציר הגביע האנגלי: ליברפול - נוריץ' 2:5/ספורט1

ב-11 בינואר הודיע סוון גוראן אריקסון, מאמן נבחרת אנגליה לשעבר, שהוא חולה בסרטן הלבלב ונותרה לו לכל היותר שנה לחיות. השבדי תמיד חלם לאמן את ליברפול, אך לא זכה להזדמנות ולכן כמה ימים לאחר שהגיעה הבשורה המצערת, מאמן ליברפול יורגן קלופ החליט לערוך לו כבוד אחרון והזמין אותו ליום עבודה לצדו במועדון. הפרטים הללו התערבבו בפיו של מגיש טלוויזיה אורוגוואי, שיצר מבוכה גדולה בשידור חי - ונאלץ להתנצל על טעות קשה.

כזכור, ביום שישי האחרון הכריז קלופ שבסיום העונה הוא יסיים את דרכו בליברפול. המנחה האורוגוואי אלברטו קסמן התכוון לספר על כך אתמול (שבת) ואמר: "יורגן קלופ לא ידריך יותר את ליברפול האנגלית. הרופאים אבחנו אצלו סרטן בלבלב ונתנו לו שנה לחיות. בעקבות כך הוא התפטר והקבוצה תיאלץ למנות מאמן חדש".

תיעוד הטעות שהפכה ויראלית

לקסמן לא נותרה ברירה אלא לקחת אחריות על השגיאה הפטאלית, דבר שהוא עשה גם לעיני המצלמות וגם אחר כך ב-X (לשעבר טוויטר). "חברים, אתמול דיווחתי מידע כוזב בנוגע לקלופ, מאמן ליברפול האנגלית. הבהרתי את הבלבול מיידית באותו המקום שחטאתי בו. הטעות הייתה אך ורק שלי. חובתי לתקן ולהתנצל בפני הקהל, ולא להתחבא", מסר אחרי שהקטע הפך ויראלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully