וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

0:2 לא הספיק: פריז סן ז'רמן מעדה עם 2:2 ביתי מול ברסט

השלישית בטבלה הפתיעה בפארק דה פראנס, פריירה לאז' השווה עם העקב בדקה ה-80 והותיר את אמבפה מתוסכל. היתרון בפסגה עומד על שש נקודות. מספרת מרהיבה לאיוו בתוספת הזמן ב-3:3 של לה האבר אצל לוריין

תיקתקנו, 28.1/ספורט1

פריז סן ז'רמן שמטה הערב (ראשון) יתרון כפול בבית מול ברסט המפתיעה, סיימה ב-2:2 מול המדורגת שלישית ויתרונה על פני ניס עומד על שש נקודות בלבד אחרי 19 מחזורים. סגנית האלופה לאנס ניצחה 0:2 בטולוז, לאחר שארבעת המשחקים המוקדמים של היום לא הוכרעו, כולל שער בכורה של מוחמד במבה במדי לוריין ותשובה במספרת של אנדרה איוו שהציל 3:3 עבור לה האבר בתוספת הזמן.

פריז סן ז'רמן - ברסט 2:2

14 ניצחונות רצופים בכל המסגרות היו לפריז סן ז'רמן על ברסט, וביתרון 0:2 נראה היה שה-15 בדרך, אבל החבורה המפתיעה של אריק רואה המשיכה את המומנטום הנפלא שלה גם בפארק דה פראנס עם נקודה ראשונה מול האלופה מאז ה-2:2 הביתי באפריל 2011. הכי קרוב לניצחון היחיד בהיסטוריה בפריז, שהיה בספטמבר 1981.

המחצית הראשונה הייתה של המארחת, כשבדקה ה-38 בראדלי ברקולה הקפיץ למרקו אסנסיו שבעט מהאוויר פנימה ואחרי שבע דקות קולו מואני הכפיל, אבל ברסט לא הרימה ידיים. מהדי קמארה צימק עם דרדל'ה שאיכשהו התגלגלה פנימה בעזרת דנילו (55) והמחליפים יצרו את השוויון, כשמרטין סטריאנו האורוגוואי העביר רוחב ומתיאס פריירה לאז' הכניע את ג'אנלואיג'י דונארומה עם העקב בדקה ה-80. העצבים של פ.ס.ז' השפיעו בתוספת הזמן, אז ברקולה ראה שני צהובים תוך שתי דקות והורחק.

מתיאס פריירה לאז' שחקן ברסט חוגג שער. MIGUEL MEDINA/AFP, GettyImages
גולאסו עם הערב. מתיאס פריירה לאז'/GettyImages, MIGUEL MEDINA/AFP

לוריין - לה האבר 3:3

מוחמד במבה רק נרכש מוולפסברגר ב-5 מיליון יורו (כולל אחוזים שהגיעו לקבוצתו הקודמת הפועל ראשון לציון) וכבר כבש בבכורה במדי לוריין. המארחת חשבה שהנגיחה שלו למשקוף ופנימה בדקה ה-92 תהיה שווה ניצחון ראשון מאז אוקטובר שיוציא אותה מהמקום האחרון, אבל אנדרה איוו השלים צמד שתי דקות לאחר מכן במספרת מרהיבה מ-14 מטרים וקבע חלוקת נקודות. עמנואל סאבי העניק ללה האבר יתרון בפנדל בדקה ה-15, אימרן לוזה (33) ואיימן קארי (51) הפכו ואיוו שחזר מאוכזב מאליפות אפריקה עם גאנה השווה (85) וכאמור עשה את זה שוב בדקה ה-94.

משחקים נוספים:

טולוז - לאנס 2:0
ללאנס: דויד קוסטה (42), אנדי דיוף (55)

מונפלייה - ליל 0:0
איוב בואדי מליל הורחק (45+2)

ריימס - נאנט 0:0

קלרמון - שטרסבורג 1:1
לקלרמון: שמאר ניקולסון (52). לשטרסבורג: מואיז סאחי (34)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקני לה האבר חוגגים עם אנדרה איוו. FRED TANNEAU/AFP, GettyImages
גם החברים היו בהלם. אנדרה איוו לאחר ה-3:3/GettyImages, FRED TANNEAU/AFP

המחזור ה-19 נפתח ביום שישי עם ניצחון החוץ של ראן 2:3 על ליון, כאשר בשבת גברה ניס השנייה 0:1 על מץ ואילו מארסיי ומונאקו נפרדו ב-2:2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully