וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם אפשר, בלי דרמות הפעם: הפועל ירושלים יוצאת לבאר שבע

אחרי שצלחה את שני המשחקים האחרונים בזכות שלשות על הבאזר, מחזיקת הגביע תתארח אצל קבוצת התחתית (א', 18:15) למשחק השלמה מהמחזור החמישי. בשני הצדדים יש וויליאמס שעשוי לערוך הופעת בכורה

תקציר יורוקאפ: הפועל תל אביב - פרומטיי 113:105/ספורט1

בליגת העל ייערך מחר (ראשון, 18:15) משחק אחד, משחק השלמה מהמחזור החמישי שבו הפועל באר שבע תארח את הפועל ירושלים. שתי הקבוצות כבר נפגשו העונה במסגרת הסיבוב השני, כשמחזיקת הגביע ניצחה 71:77 בבירה. ירושלים ממוקמת רביעית בטבלה עם שישה ניצחונות, כולל שלושה רצופים, לעומת שלושה הפסדים. באר שבע במקום ה-11 עם שלושה ניצחונות ושמונה הפסדים.

שבוע לא פשוט של עליות וירידות עבר על הפועל באר שבע. בתחילתו הצליחה החבורה של יואב שמיר לסגור פער דו-ספרתי באילת בדרך לניצחון חשוב על נועלת הטבלה, שיצר פער ראשוני במאבקי התחתית. יום לאחר מכן הלך לעולמו מי שאימן את הקבוצה עד תחילת העונה הנוכחית, ליאור ליובין, ובבירת הנגב סיפרו כי חלק מהשחקנים לקחו זאת בצורה קשה. לבאר שבע הצטרף במהלך השבוע שחקן הפנים האמריקאי ג'רוויס וויליאמס, שעשוי לערוך מחר הופעת בכורה.

שחקני הפועל ירושלים חוגגים שלשת ניצחון של ליוואי רנדולף. דני מרון
הפועל ירושלים מקווה לא להיגרר למהלך האחרון הפעם. רנדולף אחרי שלשת הניצחון/דני מרון

הפועל ירושלים לא הרשימה בשני משחקיה האחרונים, אבל סיימה אותם עם חיוך גדול והרבה ביטחון. החבורה של איליאס קאנדזוריס הייתה צריכה שתי שלשות ניצחון, אחת של הקפטן ליוואי רנדולף בנס ציונה והשנייה של ספידי סמית' בהארכה אצל פריסטרי היוונית בליגת האלופות, כדי לרשום ניצחונות משמעותיים ביותר להמשך העונה. בבירה יודעים שלוח המשחקים בתקופה הקרובה לא יהיה הרבה יותר נוח עבורם, ורוצים לצלוח את הביקור בבאר שבע שהקשתה עליהם מאוד בסיבוב הראשון, כשמי שעשוי להיכלל לראשונה בסגל לליגה הוא הסנטר ג'קורי וויליאמס שרשם הופעת בכורה טובה בליגת האלופות באמצע השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully