וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלשת ניצחון של רנדולף נתנה להפועל ירושלים 74:77 בנס ציונה

המארחת העיקשת חזרה פעמיים מפיגור דו ספרתי, אך ספגה הפסד בכורה בבית. דאבל-דאבל לג'ונסון ו-20 לקפטן האדום. קאמבק לבאר שבע בדרך לניצחון באילת

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 21.1/ספורט1

הפועל ירושלים נאלצה להזיע הרבה מאוד בדרך לניצחון הליגה החמישי ברציפות שלה, אבל הצליחה להנחיל הערב (ראשון) הפסד בכורה ביתי לעירוני נס ציונה כשגברה עליה 74:77 בזכות שלשת קלאץ' של ליוואי רנדולף שנייה וחצי לבאזר. האדומים יגיעו במצב רוח חיובי לפתיחת משחקי הטופ 16 בליגת האלופות, ביום רביעי נגד פריסטרי.

מחזיקת הגביע נטלה את ההובלה אחרי דקות פתיחה טובות יותר של הכתומים, ואמנם לא שמטה את היתרון ולו לשנייה אחת עד הסיום, אך נס ציונה העיקשת סירבה לאפשר לירושלמים לברוח וחזרה פעמיים מפיגור של 10 נקודות, כולל ברבע האחרון. בסופו של דבר, הזרים המנוסים של האורחת עשו את הפעולות הנכונות במאני טיים והביאו אותה אל היעד, בראשם כריס ג'ונסון עם כדורים חוזרים בהתקפה וקליעות מכריעות מקו העונשין, ורנדולף כאמור עם הסל שכיבה את האורות באולם לב המושבה.

לנס ציונה, שלפני המשחק הזה עמדה על ארבעה ניצחונות מחמשת המשחקים האחרונים, מחכים עוד שלושה משחקי בית רצופים, אבל הקרוב ביותר קשה במיוחד והיא תארח בו את האלופה מכבי תל אביב בשבת הקרובה.

שחקני הפועל ירושלים חוגגים שלשת ניצחון של ליוואי רנדולף. דני מרון
אמר את המילה האחרונה. הפועל ירושלים חוגגת עם ליוואי רנדולף/דני מרון
כריס ג'ונסון, אור קורנליוס חוגגים עם ליוואי רנדולף שלשת ניצחון של הפועל ירושלים. דני מרון
שלשת מאני טיים גדולה. רנדולף/דני מרון

קלעו לעירוני נס ציונה: ראלי אולקינס 25 (6/11 מהקו), ג'רום מיינסי 17 (8 ריבאונדים), איתי שגב 13 (12 ריבאונדים, 3 חטיפות), אייזיאה ווייטהד 12, ג'ורג' קינג 5, תומר לוינסון 2.

קלעו להפועל ירושלים: כריס ג'ונסון 21 (11 ריבאונדים), ליוואי רנדולף 20, ספידי סמית' (6 ריבאונדים, 6 אסיסטים) וברינטון למאר 12 כל אחד, אור קורנליוס 8, זאק הנקינס וגבי צ'אצ'אשווילי 2 כל אחד.

מאמן הפועל ירושלים איליאס קאנדזוריס. דני מרון
ניצחון חשוב. איליאס קאנדזוריס/דני מרון
נטע ברזילי במשחק של עירוני נס ציונה מול הפועל ירושלים. דני מרון
גם נטע ברזילי הגיעה ליהנות מכדורסל/דני מרון

מהלך המשחק

רבע 1:

מיינסי קלע את 4 הראשונות של נס ציונה, אבל ביצע שתי עבירות מהירות. שלשה רנדולף שמה את האורחת על לוח התוצאות, אבל אולקינס הגדיל ל-5 את היתרון. ג'ונסון קפץ מהספסל הירושלמי ותוך זמן קצר תרם 7 נקודות, נקודות עונשין של אולקינס ושגב שמרו זמנית על ההובלה אבל שלשות של למאר הריצו את מחזיקת הגביע ל-16:21 בתום הרבע.

שחקן עירוני נס ציונה ג'רום מיינסי זורק מעל שחקן הפועל ירושלים עוז בלייזר. דני מרון
דומיננטי בצבע. מיינסי זורק/דני מרון
ליוואי רנדולף, הפועל ירושלים. דני מרון
הוביל בריחה ברבע השני. רנדולף/דני מרון

רבע 2:

מיינסי חזר וקלע עוד 4 מהירות, סמית' החטיא אחת משתי זריקות עונשין אבל זוסמן אסף את הריבאונד וסידר לרכז שלו שלשה. מיינסי צימק ל-25:23 במהלך של סל ועבירה לפני שקרביץ נפצע וירד לחדר ההלבשה, רנדולף צלף מחוץ לקשת ואז הוסיף עוד 2 נקודות, קורנליוס קבר שלשה משלו והפער צמח ל-10. מיינסי המשיך להחזיק את הכתומים, אולקינס עם 5 רצופות הקטין ל-33:30. קורנליוס המטיר עוד אחת מרחוק, אולקינס צימק בקליעות מהקו - 36:32 בהפסקה.

ראלי אולקינס, עירוני נס ציונה. דני מרון
התחמם לקראת ההפסקה. ראלי אולקינס/דני מרון
שחקן הפועל ירושלים אור קורנליוס שומר על שחקן עירוני נס ציונה אייזיאה ווייטהד. דני מרון
קורנליוס לוחץ על ווייטהד/דני מרון

רבע 3:

קליעות עונשין של רנדולף, שלשה של ג'ונסון וסל של צ'אצ'אשווילי הגדילו ל-11 הפרש תוך דקה וקצת, כשווייטהד קולע 2 בתווך לכתומים. האחרון הוסיף נקודה מהקו וסל של אולקינס הוריד ל-43:37. ווייטהד הקטין עוד, אבל מיינסי ביצע שתי עבירות מהירות והגיע ל-4. קינג הגיב לסל של ג'ונסון בשלשה, סמית' חזר על מה שעשה בחצי הראשון: קלע 1 מ-2 מהקו, והוסיף שלשה אחרי ריבאונד התקפה של הנקינס - 42:49 ירושלמי. גם אולקינס החטיאחת, אבל אז קלע סל שצימק למינוס 4. נקודת עונשין של רנדולף ומהלך של סל ועבירה של ג'ונסון הגדילו ל-8 את הפער, קליעות של שגב מהקו וסל של אולקינס על הבאזר קירבו את נס ציונה ל-53:49 בחלוף 30 דקות של משחק.

שחקן הפועל ירושלים כריס ג'ונסון ליד שחקן עירוני נס ציונה צוף בן משה. דני מרון
תצוגה רב-גונית ואפקטיבית. כריס ג'ונסון נשמר על ידי צוף בן משה/דני מרון
בעלי הפועל ירושלים מתן אדלסון עם נציגו גל מקל. דני מרון
בעלי הפועל ירושלים מתן אדלסון עם גל מקל/דני מרון

רבע 4:

לוינסון הביא את ההפרש ל-2 בלבד, חסין חטף טכנית אחרי עבירה ל-3 זריקות על למאר, שקלע 4 רצופות מהקו בדרך ל-51:57. התקפה אחר כך הוא הוסיף עוד 2 משם, הנקינס הגדיל ל-10 את היתרון אבל שלשה של ווייטהד, נקודת עונשין של מיינסי ודאנק של שגב הורידו ל-61:57. אולקינס הניח 2 בחדירה יפה, סמית' הגיב בשלשה עם הלוח אבל מיינסי, ווייטהד ושגב האריכו את הריצה ל-3:13 וקבעו שוויון. ג'ונסון מהקו ורנדולף בחדירה הרחיקו את ירושלים ל-64:68, סל של קינג ונקודה של מיינסי נענו בקליעות עונשין של רנדולף, ווייטהד דייק פעם אחת מהקו ואולקינס ניצל אסיסט של שגב כדי לאזן ל-70:70. ג'ונסון החזיר את היתרון לירושלים מהקו, אולקינס חדר נפלא והשווה שוב. ג'ונסון תיקן עוד החטאה ב-2 קליעות עונשין ושגב קבע שוויון כ-15 שניות לסיום, אבל רנדולף בשלשת קלאץ' גדולה העניק את הניצחון להפועל ירושלים, 74:77.

אייזיאה ווייטהד, עירוני נס ציונה. דני מרון
הנחישות לא הספיקה לנס ציונה כדי לשמור על הבית הפעם/דני מרון

הפועל אילת - הפועל באר שבע 96:87

הפועל באר שבע הייתה קרובה מאוד לסבך את עצמה עוד יותר בתחתית, כשפיגרה ב-14 נקודות בשלהי המחצית הראשונה. אבל רון ציפר התעלה והביא מהספסל את השינוי במספר שלשות, בדרך לקאמבק של האורחים שהספיקו להוביל ב-15 הפרש לפני שהכניעו בחוץ את הקבוצה הכי דרומית בליגה, יריבה ישירה שלהם בחלק התחתון של הטבלה נכון לעכשיו.

קלעו להפועל אילת: דיישון בוקר 36 (8/8 ל-2, 3/8 ל-3, 11/12 מהקו), אלייז'ה סטיוארט 21 (3/4 ל-3), עמית זיס 11, אור אשכנזי 8, אנדרו סמית' 6, קורן ז'ורנו 3 (6 אסיסטים), סקאר אנום 2.

קלעו להפועל באר שבע: גרנט שרפילד 23 (12 ברבע הרביעי, 10/11 מהקו), ג'קינן גאנט 17, איגור קולשוב 16 (3/5 ל-3, 5/5 מהקו), רון ציפר 11 (3/3 ל-3), איירה לי 10, נטע סגל 9 (7 אסיסטים), גלעד לוי 4, חואקין שוכמן ורועי פריצקי 3 כל אחד.

שחקן עירוני רמת גן אייזיאה מיילס מול שחקן הפועל חיפה דקארי טאקר. שקד אבן, באדיבות מכבי עירוני רמת גן, אתר רשמי
הוביל את הקלעים של רמת גן. מיילס בלבן/אתר רשמי, שקד אבן, באדיבות מכבי עירוני רמת גן

מכבי רמת גן - הפועל חיפה 77:80

העולה החדשה חזרה למסלול הניצחונות וגם למקום השני בטבלה לפחות באופן זמני. רבע שני של 18:26 עזר לרמת גן להתרחק קצת וברבע השלישי היא הגדילה ועלתה ליתרון שיא 36:52. הפועל חיפה לא נשברה והצליחה להתקרב לקראת הסיום, בעיקר הודות לג'ון דייויס, אבל אייזיאה מיילס וג'ורדן כהן קלעו נקודות חשובות והשאירו את הנקודות בבית.

קלעו למכבי רמת גן: אייזיאה מיילס 20, אדם אריאל 17, קנדיל מקולום 11 נקודות ו-6 אסיסטים, אלכס המילטון 8 נקודות ו-6 אסיסטים, ג'ורדן כהן 8, בניה סרור 6, כרם משעור 3, ג'יי פי טוקוטו 2. הראל דדון ועומר מרינוב שיחקו ולא קלעו.

קלעו להפועל חיפה: ג'ון דייויס 27 נקודות (9/13 מהשדה), 8 אסיסטים, 4 חטיפות ו-5 איבודים, עמית שמחון 18, ג'ובנטה רדיק 14 נקודות ו-8 ריבאונדים, דקארי טאקר 6, אריק גריפין 6, גור לביא 4, עמית גרשון 2, ג'קס לוויץ' שיחק ולא קלע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully