וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספידי סמית' קלע שלשת ניצחון בהארכה: הפועל ירושלים גברה 75:77 על פריסטרי

איזו דרמה: ירושלים חזרה מפיגור 16 במחצית השנייה. היוונים כפו הארכה, אבל סמית' הנהדר (22) הוביל את האורחים לניצחון שישי רצוף בכל המסגרות

הפועל ירושלים לא עוצרת: הקבוצה של איליאס קאנדזוריס יצאה מפיגור 16 לניצחון 75:77 דרמטי בהארכה על פריסטרי בפתיחת הטופ 16 של ליגת האלופות. ירושלים פיגרה בהפרש דו ספרתי לאורך כל המחצית הראשונה, אבל במחצית השנייה הציגה את הגנת הברזל שאפיינה אותה בתקופתו של דז'יקיץ'. בהתקפה היה זה ספידי סמית' המוציא לפועל העיקרי וגם זה שקלע את שלשת הניצחון ממש לפני הבאזר של ההארכה.

סמית' בלט מעל כולם במשחק החפירות ההגנתי הזה עם 22 נקודות, כולל 5 מ-8 מחוץ לקשת. זאק הנקינס הוסיף 13 נקודות לירושלים וברינטון למאר תרם 11 מהספסל, כולל כמה סלים חשובים שהובילו את הקאמבק. מנגד, ג'ו רגלנד ניווט עם שבעה אסיסטים כבר ברבע הראשון וסיים את המשחק הזה עם 10 נקודות ו-12 אסיסטים, אבל 0 מ-6 מחוץ לקשת. טרבור תומפסון הוביל עם 16 נקודות ו-8 ריבאונדים, אבל ההגנה של ירושלים ניצחה לה עוד משחק גורלי.

ברינטון למאר הפועל ירושלים ג'ו רגלנד פריסטרי. אתר פיב"א, אתר רשמי
ניצחון גדול. למאר מול רגלנד/אתר רשמי, אתר פיב"א

מהלך המשחק

פתיחת המשחק הייתה שייכת למארחים, שבניצוחו של ג'ו רגלנד עלתה ל-9:16 אחרי חמש דקות. הרכז הנהדר חילק חמישה אסיסטים, רובן לטרבור תומפסון שהיה עם 10 נקודות אחרי חמש דקות. הפועל ירושלים לא הצליחה לעמוד בקצב של היוונים, שכפו משחק ריצה ועלו ל-10:20 עם נקודות של רגלנד מהקו. ירושלים פשוט לא הצליחה למצוא את הטבעת ברבע הזה. ספידי סמית' שוב החטיא מחוץ לקשת ובצד השני רגלנד ודאנגוביץ' קבעו יתרון שיא של 10:24. ברינטון למאר שבר את הבצורת עבור ירושלים וכריס ג'ונסון קיזז ל-26:16 בסוף הרבע הראשון.

ירושלים נגסה בהפרש בפתיחת הרבע השני בזכות מהלך שלוש נקודות של ג'קורי וויליאמס הסנטר החדש ושלשה של קורנליוס. אלא שטרבור תומפסון וג'יילו הנדס החזירו את היוונים ליתרון נוח של 27:36. ירושלים נתקעה לגמרי בהתקפה ותומפסון והנדס ניצלו את זה כדי להשלים ריצת 0:8 ויתרון שיא של 27:40. ירושלים החטיאה שוב ושוב מחוץ לקשת, עד שעוז בלייזר שבר את הבצורת. ירושלים הצליחה להתקרב עם ריצת 0:6, אבל שלשה של קני וויליאמס קבעה 36:46 יווני במחצית.

טרבור תומפסון פריסטרי מול זאק הנקינס הפועל ירושלים. אתר פיב"א, אתר רשמי
עשה צרות לירושלים. טרבור תומפסון/אתר רשמי, אתר פיב"א

הרבע השלישי היה נטול נקודות, כאשר נמניה דאנגוביץ' קלע את סל השדה הראשון אחרי שלוש וחצי דקות. אלא שקרינגטון ענה בצד השני. ספידי סמית' צלף שלשה ונקודות עונשין של הנקינס צימקו את הפיגור הירושלמי ל-51:48 בלבד. ג'יילן הנדס שבר את הבצורת של היוונים עם שלשה, אבל ירושלים לא נבהלה. היא הציגה ברבע הזה את הגנת הברזל המוכרת שלה ולמאר סחט עבירה לשלוש וצימק ל-54:52 בלבד. גבי צצאשווילי היה יכול לרשום שוויון אבל החטיא פעמיים מהקו. הנדס החטיא מהקו והפעם קרינגטון נשלח לקו ודייק כדי לקבוע שוויון 54. גם רגלנד לא הצליח להושיע את המארחים עם פספוס ובצד השני למאר קלע על הבאזר והשלים מהפך: 54:56 ירושלמי בסוף הרבע.

ירושלים פתחה מצוין גם את הרבע המכריע עם הגנה מצוינת וריצת 0:5 מהירה ששמה אותם ביתרון שיא של 54:61 שאילץ את ספאנוליס להזעיק פסק זמן. ג'יילן הנדס הושיע את היוונים עם שלשה ודאנגוביץ' קבר עוד אחת. הנקינס איבד ופוליאניטיס השלים ריצת 0:8 שקבעה מהפך יווני. ספידי סמית' גאל את ירושלים עם שלשה גדולה. רגלנד החטיא בצד השני ועשה עבירה על ליוואי רנדולף שקבע 62:65 לירושלים. רגלנד שוב פספס מחוץ לקשת וספידי סמית' קלע אחת מהקו. פריסטרי קיבלה הזדמנות להשוות, אבל רנפרו ביצע עבירת תוקף כשנותרו דקה ו-20 שניות לסיום. ירושלים יצאה להתקפה קריטית, אבל נתקעה ולא הצליחה לייצר זריקה בשעון ה-24. פריסטרי הלכה לרגלנד שנתקע לגמרי וגם היוונים איבדו כדור כשנותרו 33 שניות בלבד לסיום. ירושלים לקחה פסק זמן וחזרה ממנו עם עבירת תוקף של קרינגטון. היוונים קיבלו 16 שניות כדי לנצח או לכפות הארכה. הנדס החטיא שלשה קשה, אבל קני וויליאמס לקח ריבאונד וסחט עבירה כשנותרו שבע עשיריות לסיום המשחק. וויליאמס עמד בלחץ, קלע פעמיים מהקו וקבע שוויון 66. השופטים הלכו למצלמות ונתנו לירושלים 1.8 שניות לנצח את המשחק. ירושלים הלכה לספידי סמית' האיש החם שלה שלא הצליח לייצר זריקה והמשחק נכנס להארכה.

ספידי סמית' הפועל ירושלים. אתר פיב"א, אתר רשמי
של ניצחון בהארכה ו-22 נקודות. ספידי סמית'/אתר רשמי, אתר פיב"א

למרות שאיבדה את הניצחון בזמן החוקי, ירושלים לא התרגשה וברחה ליוונים בהארכה עם אותה הגנה של המחצית השנייה, כששלשה של ספידי סמית' המצוין קבעה 66:71 אדום. גמור? ממש לא. קני וויליאמס צלף שלשה גדולה כדי להשלים ריצת 0:5 נגדית. ירושלים עצרה את ההתקפה של פריסטרי ונקודות של כריס ג'ונסון מהקו החזירו את היתרון לירושלים. אלא שדווקא כאן ירושלים נעצרה. תומפסון קלע מהקו, קורנליוס פספס שלשת ייאוש מהשלוש ורגלנד חדר וקבע 74:75 ליוונים כשנותרו 17 שניות לסיום. ירושלים הלכה על ספידי סמית', שהטעה את השומר שלו וצלף שלשת ניצחון! 75:77 להפועל ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully