וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מימר יערוך רוטציה בהרכב ריינה, בכורה לאנטוניץ' בהפועל פתח תקוה?

עמוס, חוטבא ושוקרני יקבלו מנוחה לאור העומס בתקופה האחרונה, נחפאווי יפתח בשער. המלאבסים איבדו את זמברובסקי לשבועות הקרובים והאוסטרי עשוי לשחק כבר בגביע (שבת, 17:30)

סיבוב ח'הסתיים27/01/2024
מכבי בני ריינה
  • ורגאס (54)
  • ורגאס (82)
4:2
  • (16) באסיי
  • (28) נאווי
  • (30) בני
  • (43) ורד
הפועל פתח תקוה
תיקתקנו, 26.1/ספורט1

מכבי בני ריינה

מכבי בני ריינה תפתח מחר (שבת, 17:30) את דרכה במסגרת גביע המדינה, כשתארח את הפועל פתח תקוה בסיבוב ח'. בניגוד למספר קבוצות בליגה שקיבלו הגרלות קלות יותר, עם קבוצות מליגות נמוכות, בריינה מתייחסים ברצינות רבה ליריבה שנמצאת בתקופה טובה ורק במחזור הליגה האחרון סיימה בתיקו 0:0 נגד מכבי תל אביב.

למרות המשחק הלא פשוט שמצפה לקבוצתו, יערוך המאמן שרון מימר רוטציה קלה בהרכב כדי לתת למספר שחקנים מנוחה לקראת המשך המשחקים בליגה. השוער גד עמוס, המגן הוותיק נאאל חוטבא וגם רועי שוקרני, שהיה עליהם עומס גדול מאוד בשבועות האחרונים, יקבלו מנוחה, כאשר גם הבלם המוצהב סמביניה ייעדר.

לפחות על פי התרגול באימון המסכם, נראה ששוער המשנה עומר נחפאווי יפתח בשער והמגן החדש ניב פליטר יערוך הופעת בכורה בהרכב בעמדת המגן הימני. טארק בושנאק צפוי לפתוח בעמדת הבלם, לצד נמניה ליוביסבלייביץ' ובעמדת המגן השמאלי יש למימר התלבטות בין אשרף רבאח ועבדאללה ג'אבר. בקישור האחורי ישחקו עמית מאיר ומוחמד אוסמן, כאשר פרדי ורגאס ומארק קוסטה אמורים לפתוח בחלק הקדמי. הזר החדש פרדי גונדולה נרשם גם הוא.

"יוצאים למשחק גביע מול קבוצה מאוד קשה", אמר המאמן מימר לקראת המשחק. "קיבלנו הגרלה מאוד קשה לטעמי, הפועל פתח תקוה זו קבוצה שעשתה קשיים גם לקבוצות גדולות והיא קבוצה מאוד נחושה ויהיה לנו מאוד קשה נגדם. אנחנו רוצים להמשיך את הדרך שלנו וגם להמשיך בגביע. נעשה את הכול ונבוא בצורה הכי טובה למשחק הזה, כדי לעלות שלב ולהמשיך את העונה היפה הזאת שלנו".

גד עמוס שוער מכבי בני ריינה. מאור אלקסלסי
קצת מנוחה. גד עמוס/מאור אלקסלסי

הפועל פתח תקוה

שנה אחרי שניצחה את בני ריינה 0:2 בשמינית גמר הגביע באצטדיון גרין, עוד כקבוצת ליגה לאומית, הפועל פתח תקוה תחזור מחר לאותו מגרש ותפגוש שוב את הקבוצה של שרון מימר, רק הפעם בסיבוב ח' וכאשר שתיהן יחד בליגת העל.

הבלם האוסטרי ניקו אנטוניץ' עשוי לערוך בכורה כבר אחרי שני אימונים, זאת לאור פציעתו של יער זמברובסקי הצעיר, שמתח את שריר הירך האחורי וייעדר בשבועות הקרובים. גם איתי שכטר, רם לוי ודרור ניר עדיין לא כשירים, בעוד מתן גושה ורז שטיין שנעדרו בגלל מחלה מהמשחק מול מכבי תל אביב, ישובו לסגל. שחקן הכנף איל חן נבחן בקבוצה לאחר ששוחרר מבני יהודה.

"אנחנו פוגשים יריבה איכותית, אבל נגיע כדי לנצח ולהעפיל לשלב הבא בגביע", אמר המאמן עופר טסלפפה. נצטרך להיות מרוכזים כמו בתיקו מול מכבי תל אביב ולהביא עוד דיוק ומחץ להתקפה. יחד עם הדחיפה של הקהל שלנו, אני מאמין שנוכל לעשות את זה".

עוד בוואלה!

חמזה שיבלי צפוי לעבור בהשאלה ממכבי חיפה להפועל פתח תקוה

לכתבה המלאה
מתן גושה, שחקן הפועל פתח תקוה. קובי אליהו
התגבר על הקורונה. מתן גושה/קובי אליהו

הרכבי הקבוצות

שופט: דוד פוקסמן
אצטדיון: גרין

במחזור אמצע השבוע בליגת העל: מכבי בני ריינה תצא ביום שלישי להתארח אצל מ.ס. אשדוד ואילו הפועל פתח תקוה תגיע באותו ערב לטדי כדי לפגוש את בית"ר ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully