וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן חדש, תוצאה ישנה: 13 נקודות לדני אבדיה בהפסד ליוטה

בריאן קיף ערך בכורה בוושינגטון כמאמן הזמני אחרי הזזת אנסלד ג'וניור מתפקידו, אך מרקאנן (29 נק') הוביל את הג'אז ל-108:123 בבירה. הישראלי הוסיף 6 ריבאונדים ו-5 אסיסטים ב-27 דקות

וושינגטון וויזארדס מוכרת: כובעים עם הקדשה של דני אבדיה/washwizardsil

וושינגטון וויזארדס ערכה הלילה (בין חמישי לשישי) את משחקה הראשון תחת בריאן קיף, המאמן הזמני שהחליף את ווס אנסלד ג'וניור שהועבר אתמול מתפקידו. המאמן על הקווים אמנם השתנה אך התוצאות לא, כאשר קבוצתו של דני אבדיה הפסידה בבית 123:108 ליוטה ג'אז המפתיעה. במשחקו האחרון של אנסלד ג'וניור אתמול אבדיה קבע שיא עונתי של 24 נקודות מול מינסוטה, והפעם הוא הסתפק ב-13. הפורוורד שיחק 27 והוסיף 6 ריבאונדים, 5 אסיסטים, חטיפה וחסימה.

המארחת בבירה פתחה נהדר את המשחק, ואחרי דאנק של אבדיה ג'ורדן פול קלע שלשה שקבעה 4:13. הג'אז הפכו במהרה ל-15:17, ועוד ברבע הראשון כבר הוליכו ב-13 כשהשלימו ריצת 8:30. הוויזארדס החזיקו מעמד על למחצית, וככל שהתקדם הרבע השלישי האורחת פתחה פער. כוכב הג'אז לאורי מרקאנן נעל את הרבע עם שלשה שקבעה 78:98, ולמרות שבהמשך הוויזארדס הורידו ל-12 הפרש, הם לא באמת איימו בקאמבק.

דני אבדיה, שחקן וושינגטון וויזארדס. Patrick Smith, GettyImages
הפיני גבר על הישראלי. אבדיה ומרקאנן/GettyImages, Patrick Smith

הכוכב הפיני לאורי מרקאנן הוביל את יוטה עם 29 נקודות, כג'ון קולינס מרשים עם דאבל דאבל של 22 נקודות ו-16 ריבאונדים. קייל קוזמה הוביל את קלעי הוויזארדס עם 26, אך מתוך שמונה השלשות שלקח הוא דייק רקבאחת. ג'ורדן פול הוסיף 18 נקודות.

הוויזארדס עם הפסדם השישי ברציפות ירדו למאזן 37:7, ובמשחקם הבא יתארחו אצל הקבוצה שמולה החל הרצף השלילי - דטרויט. יוטה ניצלה את הביקור בבירה כדי לעצור רצף של שלושה הפסדים ולעלות למאזן 23:23, שמשאיר אותה בעשירייה הראשונה במערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully