וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשורה לאבדיה: מאמנו יעבור לתפקיד ניהולי בוושינגטון

ווס אנסלד ג'וניור הפסיק לאמן את הוויזארדס אחרי שנתיים וחצי וישמש כיועץ מקצועי, עוזרו בריאן קיף ידריך עד תום העונה. הקבוצה מחזיקה במאזן השני הכי גרוע ב-NBA, מעמדו של הישראלי ישתנה?

תקציר יורוקאפ: הפועל תל אביב - פרומטיי 113:105/ספורט1

וושינגטון וויזארדס הודיעה היום (חמישי) כי לאחר שיחות עם המאמן ווס אנסלד ג'וניור, הוחלט שהאחרון לא יעמוד יותר על הקווים ויעבור לשמש כיועץ מקצועי להנהלת הקבוצה. את הוויזארדס ידריך מעתה עוזרו, בריאן קיף, שישמש כמאמן הזמני עד תום העונה.

אנסלד ג'וניור מונה למאמן ביולי 2021 ותחתיו רשמה וושינגטון 77 ניצחונות לעומת 130 הפסדים. נכון ליומו האחרון בתפקיד, הקבוצה מחזיקה במאזן השני הכי גרוע ב-NBA, עם 7 ניצחונות ו-36 הפסדים, כשרק דטרויט פיסטונס מתחתיה. "אני אסיר תודה שזכיתי לאמן את וושינגטון וויזארדס ומצפה להזדמנות החדשה לעבוד למען התקדמות הארגון שלנו", מסר אנסלד בהודעת הוויזארדס.

"החלטנו יחד שדרוש שינוי לטובת הקבוצה", הסביר הנשיא מייקל ווינגר את המהלך. "ווס מייצג את המאפיינים שאנו מעריכים בארגון שלנו, והניסיון שלו בכדורסל יהווה נכס להתקדמות שלנו לעבר המטרות. אנו אסירי תודה על כך שהוא ימשיך לתרום לארגון ולקהילה".

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. Jess Rapfogel, GettyImages
שינוי משמעותי ברמה הקבוצתית, אך גם האישית. דני אבדיה/GettyImages, Jess Rapfogel

מיותר לציין שמדובר בבשורה בעלת השפעה ומשמעות רבה גם לנציג הישראלי בוושינגטון, דני אבדיה. הפורוורד אמנם נמצא בקו עלייה עקבי העונה, ובכלל בשלוש וחצי השנים מאז שנכנס לליגה, אבל רק לאחרונה הפריע אנסלד ג'וניור לאחת מהופעותיו הטובות ביותר של אבדיה אי פעם, כשהוציא אותו 2:15 דקות לסיום משחק מול אטלנטה כשהיה חסר לו אסיסט לטריפל-דאבל ראשון בקריירה.

מי שהחמיא לקיף אחרי מינויו למאמן הקבוצה עד תום העונה היה קווין דוראנט, שהבהיר: "הוא לא ייקח לעצמו את הקרדיט על זה ,אבל הוא לימד אותי את כל מה שאני יודע. הוא אחד האנשים הכי משפיעים שאני מכיר בעסק הזה, במשחק הזה, בחיים...אני מאוד אוהב ומכבד אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully