וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מול ההגנה הטובה בליגה: שיא עונתי של 24 נק' לאבדיה בהפסד וושינגטון

הישראלי כיכב עם משחק נפלא מול מינסוטה החזקה, היה רחוק נקודה אחת בלבד משיא הקריירה עם יום קליעה מצוין מחוץ לקשת והוסיף גם 6 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, אבל לא מנע מהוויזארדס הפסד 118:107. אנתוני אדוארדס להט עם 38 נקודות בצד השני

שחקני וושינגטון חוגגים לדני אבדיה יום הולדת 23/מתוך הטוויטר של וושינגטון וויזארדס

בעיצומה של העונה הטובה בקריירה שלו, דני אבדיה סיפק ערב למזכרת. הפורוורד הישראלי רשם הלילה (בין רביעי לחמישי) את אחד ממשחקיו הטובים ביותר ב-NBA, כשסיים עם 24 נקודות, 6 ריבאונדים ו-6 אסיסטים בהפסד 118:107 של וושינגטון למינסוטה, אחת הקבוצות החזקות בליגה. הוויזארדס ספגו הפסד חמישי ברציפות וירדו למאזן 36:7, אבל מבחינה אישית, קיבלו עוד ערב מרשים מאוד של הפורוורד הישראלי.

את 24 הנקודות שלו - שיא עונתי ומרחק של נקודה אחת בלבד משיא הקריירה - השיג אבדיה במקסימום יעילות, עם אחוזים מצוינים מכל הטווחים. הוא סיים עם 7 מ-12 מהשדה כולל 4 מ-5 מהשלוש, במפגן הקליעה הטוב ביותר שלו העונה, שאף הוא מהווה שיא עונתי (הפעם האחרונה בה אבדיה קלע 4 שלשות במשחק NBA הייתה לפני כמעט שנה, בתחילת פברואר 2023).

אבדיה סיים גם עם 6 מ-6 מקו העונשין ותרם 6 ריבאונדים, 6 אסיסטים ודקות של הגנה לא רעה על אנתוני אדוארדס, כיכב הטימברוולבס, בעיקר במחצית הראשונה. בסך הכל, אבדיה קיבל 38 דקות (עוד שיא עונתי) והוכיח שהמשחק הפחות טוב מול דנבר אותו סיים עם 4 נקודות ב-18 דקות בלבד, היה נקודתי בלבד.

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. רויטרס
אל תשאירו אותו לבד. אבדיה/רויטרס
דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. רויטרס
משחק משובח. אבדיה/רויטרס

אבדיה היה המצטיין בשורות וושינגטון במחצית הראשונה, שהייתה אחת הטובות ביותר של הקבוצה העונה. עם הירידה להפסקה הוויזארדס הובילו בפער של שתי נקודות ואבדיה עמד כבר על 15 נקודות, 5 ריבאונדים ו-4 אסיסטים. החצי השני, לעומת זאת, כבר התנהל בשליטה מוחלטת של האורחת, שבהנהגתם של אנתוני אדוארדס וקארל אנתוני טאונס פתחה פער דו ספרתי וברחה. הוויזארדס בראשות אבדיה עוד רשמו מיני-קאמבק עם ריצת 1:8 כשנותרו שלוש דקות על השעון, אבל אדוארדס דאג שהניצחון יישאר בצד של מינסוטה, שעלתה למאזן 13:31 וחזרה לפחות באופן זמני לפסגת המערב.

אנתוני אדוארדס סיים כקלע הבולט של מינסוטה עם 38 נקודות (11 מ-28 מהשדה, 13 מ-14 מהעונשין) לצד 5 אסיסטים. קארל אנתוני טאונס הוסיף 27 ו-6 ריבאונדים, ורודי גובר ניפק שורה סטטיסטית מרשימה עם 19, 16 ריבאונדים ו-4 חסימות.

אנתוני אדוארדס, מינסוטה טימברוולבס, מול דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. Jess Rapfogel, GettyImages
השתלט על המשחק במחצית השנייה. אדוארדס מול אבדיה/GettyImages, Jess Rapfogel

אצל וושינגטון, מלבד אבדיה שסיים כקלע המוביל בקבוצה, בלטו גם קייל קוזמה (17 נקודות, 14 ריבאונדים ו-8 אסיסטים) ומרווין בגלי (17 ו-15 ריבאונדים מהספסל).

הוויזארדס יארחו משחק שני תוך 24 שעות כשיפגשו בלילה שבין חמישי לשישי את יוטה, ויקוו להשיג ניצחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully