וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרי בכה לאחר החמצת הפנדל: "רציתי סוף טוב, כמו בסרטים"

קפטן מכבי חיפה התנצל ונפרד: "מה שהיה לי כאן, לא אמצא במקום אחר. אחזור כדי להניף את צלחת האליפות". מסאי דגו: "הכנסת קאסה? החלטה מקצועית נטו"

תקציר גמר גביע הטוטו: מכבי תל אביב - מכבי חיפה 0:0 (2:4 בפנדלים)/ספורט1

מכבי חיפה רשמה ניצחון קריטי בליגה על מכבי תל אביב וחזרה למאבק האליפות. אלא שהערב (רביעי) האלופה איבדה תואר ראשון כשהפסידה בגמר גביע הטוטו ליריבה המושבעת 4:2 בדו קרב פנדלים אחרי 0:0 בתום 90 דקות. היה זה כמובן משחק הפרידה של צ'ארון שרי, שנפרד בטעם חמצמץ אחרי שדווקא הוא היה זה שהחמיץ ראשון בדו קרב הפנדלים. אחרי שרי גם פיירו החמיץ ומכאן הדרך של מכבי תל אביב לניצחון וזכייה במפעל הייתה סלולה. שרי פרץ בבכי לאחר שריקת הסיום אל מול הקהל של קבוצתו, שכמובן עודד אותו על תקופה נפלאה שלו במועדון. לחיפה יש כמה ימים להתכונן למשחק הגביע הנוח על הנייר מול הפועל כפר סבא, כאשר לאחר מכן מצפה לה משחק קשה מאוד בליגה, בחוץ מול הפועל באר שבע הלוהטת.

"רציתי שזה יהיה סוף טוב, כמו בסרטים", אמר שרי. "התרגשתי מאוד מתגובת האוהדים. זה מאכזב מאוד כי רציתי לעזוב עם התואר, אבל יש לנו תארים נוספים לקחת ואני מאמין שהקבוצה תעשה זאת. אתגעגע לחבר'ה. אני הולך הביתה ובקרוב אחזור, אפילו טוב יותר. למה אתגעגע? להכול. לא אמצא מה שהיה לי כאן בשום מקום אחר. חזיזה הוא אחי הקטן, אני יודע שהלב שלו נפגע. יש לנו קשר מיוחד, גם עם סאן מנחם. בעוד 4-5 חודשים כולנו נחזור, כמו שהיה בעבר. אמרתי לשחקנים - אני לא כאן, אבל אחזור כדי להניף את האליפות במאי".

צ'ארון שרי שחקן מכבי חיפה מאוכזב. דני מרון
נפרד בדמעות. צ'ארון שרי/דני מרון
sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

המאמן מסאי דגו אמר בסיום: "ברור שלהפסיד בגמר זה מאוד מאכזב. המשחק היה שקול, עם טיפה יתרון של מכבי תל אביב. שתי הקבוצות רצו לנצח, אבל בסוף כשמגיעים לפנדלים זה גם מזל וגם שחקנים שצריכים לבוא ולעשות את זה ואנחנו החמצנו. בדקה ה-30 עברנו למערך אחר. פתחנו טוב את המחצית השנייה, אבל היינו צריכים לייצר הרבה יותר מצבים. משחק פחות טוב שלנו מבחינה התקפית, אבל זה גמר. ממשיכים הלאה".

לשאלה האם הוא הלך בכל הכוח על הניצחון: "עלי מוחמד ישב חולה בבית. ליאור רפאלוב נפצע טיפה בשריר הירך האחורי ויש אילוצים. עשינו את הכול כדי לנצח. בסוף אני בא עם השחקנים שהכי כשירים. היום אלו השחקנים שעמדו לרשותי וזה מה שעשיתי".

עוד אמר: "ידענו לפני המשחק שזה גמר גביע הטוטו. רק קבוצה אחת מנצחת. היה לנו חוסר מזל. גם בפנדלים אתה מאוד מאוכזב כשאתה מפסיד. אנחנו כבר צריכים לחשוב על הגביע ואחרי זה באר שבע. אין יותר מדי זמן להתאבל. בסוף כשאתה מפסיד אז אתה מפסיד. יש קבוצה יריבה שרצתה גם לנצח וכשזה מגיע לפנדלים קבוצה אחת מנצחת".

לורנצו שימיץ', ליאור קאסה, ענאן חלאילי שחקני מכבי חיפה מאוכזבים. דני מרון
מסורתית, למכבי חיפה לא ממש הולך בפנדלים/דני מרון

על ליאור קאסה שהיה החילוף הראשון ועלה לבכורה עוד בטרם ערך אימון אחד במכבי חיפה: "אנשים לא יודעים מה אנחנו עוברים. הגענו למשחק הזה עם קשר אחורי אחד שזה גוני ודניאל סונדגרן נאלץ לשחק בקישור. הייתי צריך מישהו אינטנסיבי שייכנס וקאסה היה הקשר היחיד, לא הייתה לי ברירה".

על צ'ארון שרי: "כמה רציתי שנעשה את זה גם בשביל המועדון וגם בשביל שרי. הוא פנדליסט אדיר, זה קורה בפנדלים. יש לי קשר מיוחד איתו חוץ מזה שהוא הקפטן שלי. הוא יודע להחזיק חדר הלבשה. צ'ארון בנאדם מדהים. מאוכזב שהוא עוזב אותנו, אבל אין מה לעשות. היו משחקים שצ'ארון לא שיחק איתנו ועשינו נקודות. לא יודע אם נחלשנו בלי צ'ארון, אבל אנחנו מאבדים איכות. הוא רצה ללכת למשפחה שלו עם גביע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully