וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובי קין: "הפסד היה אסון". משפתי: "שיחקתי קצת לשרי בראש"

עודכן לאחרונה: 24.1.2024 / 23:52

מאמן מכבי תל אביב אהב מה שראה בגמר גביע הטוטו: "היינו עדיפים וצריכים לנצח ב-90 דקות. קארצב מאוד הרשים אותי. קאסה? זה לא קשור אלי. זה קורה". השוער שעצר את הפנדל של חברו לקבוצה לשעבר: "הוא שינה פינה. זה נותן לנו דחיפה"

מכבי תל אביב בחימום לפני גמר גביע הטוטו/דני מרון

מכבי תל אביב שמה מאחוריה את התקופה הרעה וזכתה הערב (רביעי) בגביע הטוטו בפעם השמינית בתולדותיה, כשניצחה את מכבי חיפה 2:4 בדו-קרב פנדלים, אחרי 0:0 בתום 90 הדקות. רועי משפתי שקיבל את הקרדיט בין הקורות הדף את הבעיטות של צ'ארון שרי ופרנזי פיירו, דריק לוקאסן כבש את הפנדל המכריע ונתן את האות לחגיגות הצהובות בנתניה. שתי הקבוצות ייפגשו פעם נוספת למשחק חשוב הרבה יותר - ב-5 בפברואר, במסגרת הליגה.

רובי קין, שחגג תואר ראשון בקריירת האימון שלו, סיכם ואמר: "אני שמח עבור השחקנים, על כל העבודה שלהם. אני רואה כמה הם רוצים את זה, כמה הם נואשים להצליח. אני חושב שהיינו חזקים, סולידיים, יצרנו הזדמנויות טובות מאוד. המשחק הזה צריך היה להיגמר ב-90 דקות, שלטנו במשחק, היינו עדיפים. אם לא היינו מנצחים, זה היה אסון".

המאמן הצהוב הוסיף ואמר: "לדור פרץ היו שלוש הזדמנויות גדולות, גם רוי רביבו היה צריך לכבוש. זה קורה. זה תמיד טוב לנצח את הקבוצה שזכתה באליפות בשלוש השנים האחרונות, פסיכולוגית השחקנים יודעים שהם יכולים לנצח את חיפה. אנחנו יודעים מה אנחנו שווים מול קבוצות חזקות, ראינו את זה גם מול גנט. במשחק הקודם שלנו יכולנו לנצח 0:5. מה חסר? פשוט שהכדור יעבור את קו השער. פשוט מאוד".

על רועי משפתי, שעצר שני פנדלים והיה גיבור הערב, אמר: "כשנותנים לך הזדמנות אתה צריך לקחת אותה, והוא לקח אותה. הוא נראה מאוד רגוע בשער והוא טוב במשחקים האחרונים. הוא מאוד השתפר, כי הוא הבין מה אני רוצה ומאמן השוערים רוצים ממנו. אני מרוצה מאוד עבורו".

רובי קין מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
מרוצה מאוד. קין/דני מרון

על עדן קארצב אמר המאמן: "שמחתי מאוד ברגע שהוא הגיע אלינו. הוא מאוד רציני, אוהב לתקל, ומיד נתתי לו לבעוט פנדל כי ראיתי איך הוא בועט. הוא כנראה הכי חזק בקבוצה. מאוד התרשמתי ממנו".

על העדפתו של ליאור קאסה את מכבי חיפה על פני הקבוצה שלו אמר קין: "זה לא קשור אלי. זה קורה. שחקנים באים והולכים, אני לא מודאג. שיהיה לו בהצלחה, אני תמיד אוהב לראות שחקנים צעירים מצליחים".

גם רועי משפתי הגיע למסיבת העיתונאים ואמר אחרי שניצח את האקסית ועצר את הפנדלים של צ'ארון שרי ופרנזי פיירו: "אני מכיר את שחקני חיפה טוב מאוד, יכול להיות שזה עזר לי. שרי חבר טוב מאוד, אמרתי לו שאני אוהב אותו. אני מכיר אותו, שיחקתי לו קצת בראש והוא שינה פינה. אני שמח שעזרתי לקבוצה לזכות בתואר הראשון העונה, ואנחנו מסתכלים קדימה. המאמן מכין אותנו ממשחק למשחק, עכשיו הפנים שלנו לגביע. כמובן שזה נותן דחיפה".

השוער רועי משפתי חוגג זכייה עם שחקני מכבי תל אביב אחרי גמר גביע הטוטו. דני מרון
ניצחון מתוק. משפתי/דני מרון

שינו זוארץ, יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אמר לאחר הגמר: "בעונה הכי כואבת ומאתגרת שידענו, בימים בהם כולנו מאוחדים בתקווה לניצחון המיוחל, מרגש להעניק את התואר הראשון ולברך את מכבי תל אביב על הזכייה. אני מעריך את ההתנהגות המכבדת של קהלי שתי הקבוצות ומשוכנע שהם, הקבוצות והשחקנים עוד יעניקו לכולנו רגעים בהמשך בהם החיוך והאושר יהיו קלים יותר".

יו"ר מנהלת הליגות ארז כלפון: "ברכות למכבי תל אביב על הזכיה בתואר בראשון לעונת המשחקים. אני רוצה להודות לשני הקהלים שהגיעו ועודדו את הקבוצות שלהם בצורה הכי ספורטיבית. המשחק הסתיים ברגע הכי מרגש מבחינתי עם הענקת הגביע על ידי בני משפחת חממי ואני שמח שהצלחנו להעניק רגעים של חיוך למשפחה שהקריבה כל כך המון למען בטחון מדינת ישראל"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully