וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תורג'מן עלול להחמיץ את גמר הטוטו, מכבי ת"א במגעים על בן הרוש

24.1.2024 / 11:50

שינוי בתוכניות? חלוץ מכבי תל אביב סובל מחבלה בכף הרגל ובמועדון מעריכים שההחלטה בנוגע לכשירותו תתקבל בשעות הקרובות. אם תורג'מן לא יהיה כשיר, קין עשוי לחזור למערך עם ערן זהבי כחלוץ בודד. מגעים עם הפועל חיפה על נועם בן הרוש

תקציר ה-0:0 של מכבי תל אביב בחוץ מול הפועל פתח תקוה/ספורט1

יממה אחרי שהפסידה את ליאור קאסה למכבי חיפה, במכבי תל אביב נערכים להתמודדות מול האלופה בגמר גביע הטוטו הערב באצטדיון נתניה. המאמן רובי קין קיבל הבוקר את השחקנים בקרית שלום, אחרי שהזמין 21 שחקנים לסגל.

הסיבה לכך בין היתר, היא שהחלוץ דור תורג'מן סובל מחבלה בכף הרגל והוא בספק גדול למשחק הערב. ההחלטה לגבי החלוץ תתקבל רק בשעות הקרובות ויהיה מעניין לראות האם קין ישנה את המערך איתו תכנן לפתוח, אם תורג'מן ייעדר.

רובי קין מאמן מכבי תל אביב עם דור תורג'מן ומנהל הקבוצה יואב זיו. אריאל שלום
יעמוד לרשותו או לא? תורג'מן לצד קין/אריאל שלום

על פי הערכות, האירי תכנן לעלות גם הערב עם שני חלוצים, אבל אם תורג'מן לא יהיה כשיר בסופו של דבר הוא יצטרך להחליט האם להעלות שחקן התקפה אחר לצד ערן זהבי או לחזור למערך הרגיל ששימש את הקבוצה עד לפני הדרבי, עם זהבי בחוד ושני שחקני כנף.

במקביל מכבי תל אביב ממשיכה במאמציה להתחזק בחלון של ינואר, ואחרי שליאור קאסה חתם במכבי חיפה ובן מנספורד נפגש עם אנשי הפועל חדרה בנוגע לאלעד מדמון - במכבי תל אביב מנסים לקדם את המעבר של המגן הימני נועם בן הרוש מהפועל חיפה ונמצאים במגעים עם הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully