וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקדמה גבוהה ומענקים: חוזה המיליונים של קאסה במכבי חיפה

24.1.2024 / 10:00

הקשר בן ה-18 שעדיין לא התגייס, יקבל חלק משמעותי משכרו בתקופה הקרובה ויהנה ממענק שחרור בגובה של מיליון שקל. בחישוב כולל, ירוויח כ-250 אלף יורו בעונה. ומתי הוא צפוי לערוך בכורה?

תקציר: מכבי חיפה - מכבי נתניה 0:4/ספורט1

ליאור קאסה האלמוני הפך בן רגע לשיחת היום בכדורגל הישראלי, בעיקר בשל המאבק בין מכבי תל אביב למכבי חיפה על שירותיו. אחרי שהקשר בן ה-18 בחר בחיפה, נחשף הרווח שמחכה לו - ולא רק בצד המקצועי.

קאסה שעדיין לא התגייס חתם לחמש עונות וירוויח במהלכן בחישוב כולל כרבע מיליון יורו בעונה. קאסה עד שיתגייס ככל הנראה בחודש אפריל, קאסה יקבל כמיליון שקלים וכאשר ישתחרר מהצבא יקבל מענק שחרור בגובה של מיליון שקל.

בחישוב כולל, כאמור, במסגרת החוזה הנוכחי הוא ירוויח כרבע מיליון יורו בעונה. הכישרון הצעיר עשוי להיכלל היום לראשונה בסגל בגמר גביע הטוטו, אך גם אם יוחלט להמתין עם רישומו הוא צפוי להגיע לאצטדיון נתניה ולפגוש את חבריו החדשים. ההערכה היא שבכל מקרה קאסה יהיה בסגל ואף יקבל דקות משמעותיות במשחק גביע המדינה נגד הפועל כפר סבא.

ליאור קאסה לצד סוכניו לאחר החתימה בשורות מכבי חיפה. באדיבות מכבי חיפה, אתר רשמי
חוזה עתק ביחס לגיל ולניסיון שלו. קאסה אחרי החתימה/אתר רשמי, באדיבות מכבי חיפה

"מרגש מאוד לחתום במועדון הגדול בישראל, הגשמתי חלום. האהבה של הקהל לשחקנים אין את זה בשום מקום", אמר קאסה לאחר החתימה.

"אנו גאים להודיע על החתמתו של ליאור קאסה, מהשחקנים הבולטים בדור הצעיר והמוכשר של הכדורגל הישראלי. אנו בטוחים שליאור בחר נכון ויזכה במכבי חיפה לפלטפורמה הטובה ביותר, על מנת להראות את כישרונו היוצא דופן ואופיו הייחודי", אמר המנהל הספורטיבי גל אלברמן, ספק בעקיצה למכבי תל אביב. "אנו מאחלים לליאור התאקלמות מהירה בביתו החדש וכמובן חוויות מרגשות יחד עם הקהל הירוק. ברוך הבא לירוקים מהכרמל ובהצלחה גדולה מכל הלב, ליאור קאסה".

קאסה עלה לבוגרים בעונה שעברה כאשר זכה לשחק מעט במסגרת הפלייאוף העליון, אך העונה כבר משחק באופן קבוע תחת זיו אריה ולזכותו 11 הופעות, כולל בישול בניצחון 0:1 על הפועל חדרה.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully