וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה החתימה את ליאור קאסה לחמש שנים: "בטוח שבחר נכון"

24.1.2024 / 9:00

אחרי מאבק עיקש עם מכבי תל אביב, הירוקים שמו יד על הקשר בן ה-18 וישלמו 1.1 מיליון יורו להפועל ירושלים. גל אלברמן מתגאה: "אחד השחקנים המוכשרים בישראל, אצלנו הוא יקבל את הפלטפורמה להראות זאת". עשוי להיכלל בסגל כבר הערב בגמר גביע הטוטו

תקציר: מכבי חיפה - מכבי נתניה 0:4/ספורט1

הרכש הגדול של ינואר. מכבי חיפה השלימה היום (רביעי) את רכישתו של ליאור קאסה מהפועל ירושלים, אחרי מאבק עיקש עם מכבי תל אביב. הקשר בן ה-18 נרכש תמורת 1.1 מיליון יורו מהפועל ירושלים, שתקבל 20 אחוז מדמי מכירה עתידית שלו. הוא חתם על חוזה לחמש שנים, ועשוי להיכלל בסגל של הקבוצה כבר הערב בגמר גביע הטוטו נגד מכבי תל אביב.

"מרגש מאוד לחתום במועדון הגדול בישראל, הגשמתי חלום. האהבה של הקהל לשחקנים אין את זה בשום מקום", אמר קאסה לאחר החתימה.

"אנו גאים להודיע על החתמתו של ליאור קאסה, מהשחקנים הבולטים בדור הצעיר והמוכשר של הכדורגל הישראלי. אנו בטוחים שליאור בחר נכון ויזכה במכבי חיפה לפלטפורמה הטובה ביותר, על מנת להראות את כישרונו היוצא דופן ואופיו הייחודי", אמר המנהל הספורטיבי גל אלברמן, ספק בעקיצה למכבי תל אביב. "אנו מאחלים לליאור התאקלמות מהירה בביתו החדש וכמובן חוויות מרגשות יחד עם הקהל הירוק. ברוך הבא לירוקים מהכרמל ובהצלחה גדולה מכל הלב, ליאור קאסה".

מנכ"ל המועדון, איציק עובדיה: "אנחנו שמחים לצרף את ליאור קאסה למועדון כשחקן צעיר ומבטיח. ליאור מצטרף למספר שחקני בית צעירים ומוכשרים, שיהוו את שלד הקבוצה הבוגרת בשנים הקרובות, מתוך מטרה להמשיך ולהתמודד על כל התארים. ברוך הבא ליאור ובהצלחה במדים הירוקים".

ליאור קאסה לצד סוכניו לאחר החתימה בשורות מכבי חיפה. באדיבות מכבי חיפה, אתר רשמי
ברוך הבא. קאסה אחרי החתימה לצד הסוכנים וראשי מכבי חיפה/אתר רשמי, באדיבות מכבי חיפה

קאסה הוא המצטרף הרביעי לשורות מכבי חיפה בחלון הנוכחי אחרי ההצטרפות של קני סייף, גדי קינדה ותומר חמד. יתכן שהוא גם לא יהיה האחרון שמגיע, אם עסקת דניל לסובוי תצא לפועל ושחקן הכנף הרוסי יגיע מדינמו מוסקבה.

קאסה עלה לבוגרים בעונה שעברה כאשר זכה לשחק מעט במסגרת הפלייאוף העליון, אך העונה כבר משחק באופן קבוע תחת זיו אריה ולזכותו 11 הופעות, כולל בישול בניצחון 0:1 על הפועל חדרה.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully