וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנספורד נפגש עם ראשי חדרה. על הפרק: עסקת מדמון

24.1.2024 / 11:00

אחרי שליאור קאסה בחר במכבי חיפה, מנכ"ל מכבי תל אביב הגיע למתחם האימונים כדי לדון ברכישת החלוץ. בעלי חדרה: "הוא לא ישוחרר בחלון הנוכחי, גם לא תמורת חמישה מיליון יורו"

תקציר ה-1:1 של מכבי תל אביב מול הפועל חדרה/ספורט1

אחרי שמכבי תל אביב הפסידה למכבי חיפה במאבק על ליאור קאסה, יתכן שנפתחת חזית חדשה בין השתיים. בן מנספורד, מנכ"ל מכבי תל אביב, נמצא כעת במתחם האימונים של הפועל חדרה, אליו הגיע במטרה להיפגש עם ראשי המועדון על עסקת אלעד מדמון.

מדמון, אחת מתגליות העונה בליגת העל, מחוזר גם על ידי מכבי חיפה. עד כה התעקשה חדרה שמדמון, שחתם בחודש מרץ האחרון על חוזה לחמש שנים בחדרה, לא יימכר בחלון ההעברות של ינואר ובכל מקרה יסיים את העונה בקבוצה.

בחדרה סירבו לאשר את דבר קיום הפגישה עם מנספורד, והבעלים יקיר שוורץ אמר לוואלה! ספורט: "מדמון לא ישוחרר בחלון הנוכחי תמורת שום סכום, גם לא תמורת חמישה מיליון יורו. יש לנו הצעות גם מהארץ וגם מחו"ל על אלעד מדמון, אבל בראש ובראשונה נדאג לעתיד של אלעד, גם המקצועי וגם הכלכלי, וזה יילך יד ביד עם העתיד המקצועי והכלכלי של הפועל חדרה. המטרה שלנו היא להיטיב עם כולם בעסקה הזאת".

בתוך כך הגיעו בחדרה לסיכום עם השחקן הניגרי, ג'יימס אדניי ששיחק בעירוני קרית שמונה ומכבי פתח תקווה והוא צפוי להגיע עד סוף השבוע לישראל.

גבי קניקובסקי מכבי תל אביב לפני אלעד מדמון שחקן הפועל חדרה. אריאל שלום
ישתפו פעולה? מדמון עם גבי קניקובסקי/אריאל שלום

האזינו: יניב טוכמן על הנעשה במכבי תל אביב

אלעד מדמון הוא ללא ספק פריצת העונה בליגת העל עד כה. השחקן בן ה-19 לא תוכנן להיות שחקן מוביל בהפועל חדרה העונה, אך ב-16 הופעות יש לו כבר שמונה שערי ליגה מתוך 12 סך הכל של קבוצתו. מדמון הבקיע העונה גם מול מכבי תל אביב ב-1:1 המפתיע באצטדיון בלומפילד, והוא יפגוש את הצהובים ביום ראשון בסיבוב ח' של גביע המדינה. בטבלת מלכי השערים של ליגת העל מקדימים את מדמון רק ערן זהבי, פרנזי פיירו, דין דוד וירדן שועה, כאשר היהלום מחדרה חולק את המקום החמישי עם גיא מלמד.

במקביל, מכבי תל אביב ממשיכה במאמציה להתחזק בחלון של ינואר, כשהצהובים מנסים לקדם את המעבר של המגן הימני נועם בן הרוש מהפועל חיפה ונמצאים במגעים עם הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully