וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויניסיוס לעג לטענות של אלמריה, האם היה צריך להיות מורחק?

סערת ה-VAR נמשכה כשבספרד חשפו מרפק של כוכב ריאל מדריד לפניו של שחקן היריבה. הברזילאי על השער עם הכתף: "גולאסו כמו בקופקבנה"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 22.1/ספורט1

24 שעות חלפו מאז ה-2:3 הדרמטי של ריאל מדריד על אלמריה, והרוחות מסערת ה-VAR בברנבאו עדיין לא נרגעו. במחצית השנייה כשהאורחת הייתה ביתרון 0:2, היו שלוש התערבויות VAR תוך עשר דקות כשבכולן הפסיקה הייתה לטובת ריאל.

בדקה ה-57 ה-VAR קרא לשופט בעקבות נגיעת יד ברחבת אלמריה וג'וד בלינגהאם צימק בפנדל. בדקה ה-62 ה-1:3 של סרחיו אריבאס נפסל על ידי ה-VAR בגלל נבדל. כעבור חמש דקות ויניסיוס ג'וניור הבקיע עם הכתף, ושופטי ה-VAR החליטו להיצמד להחלטה המקורית והבלאנקוס חזרו ל-2:2. תשע דקות לתוך תוספת הזמן דני קרבחאל השלים מהפך.

שחקני אלמריה שהיו עצבניים לכל אורך המחצית השנייה טענו ל"שוד" והיום (שני) בספרד התווסף עוד מקרה שנוי במחלוקת. במחצית השנייה של המשחק ויניסיוס ג'וניור נראה פוגע עם מרפקו בפניו של פוסו מאלמריה, אירוע שלדעת אנשים בספרד מצדיק כרטיס אדום ישיר. בזמן אמת ה-VAR כלל התערב.

ויניסיוס ג'וניור ריאל מדריד. GettyImages
לעג לטענות של אלמריה. ויניסיוס ג'וניור/GettyImages

בנוגע לשער השוויון של ויניסיוס שנכבש עם הכתף, בהתאחדות לכדורגל חשפו הקלטה של השיחה בין השופט הראשי לבין צוות ה-VAR, מה שעורר עוד יותר את זעמה של אלמריה שהגיבה: "למה לא הראו לשופט את כל הזוויות שהיה אפשר לראות בטלוויזיה". הברזילאי הגיב לטענות בגיחוך: "גולאסו. ככה היינו עושים את זה תמיד בחוף קופקבנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully