וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמריה טוענת ל"שוד": "מישהו החליט שלא ננצח את ריאל מדריד"

אצל נועלת הטבלה בספרד זועמים על החלטות השיפוט בהפסד לבלאנקוס: "מה שקרה חצה כל גבול". אנצ'לוטי התנגד: "כל ההחלטות היו טובות וברורות מאוד"

מחוץ לקווים, 21.1/צילום: אולפן וואלה! עריכת וידאו: זיו שטיינר

לריאל מדריד היו הערב (ראשון) שתי מחציות שונות לחלוטין במשחק מול אלמריה. הראשונה הייתה אחת הגרועות שלהן העונה, ולמעשה הראשונה מאז עונת 2003/04 בה ירדה בפיגור כפול בבית וללא הזדמנות אחת למסגרת בירידה להפסקה. את המחצית השנייה יקוו להמשיך עם מהפך גדול שהסתיים ב-2:3 דרמטי בזכות שער ניצחון של דני קרבחאל, עמוק בתוספת הזמן (90+9) עם חזרה זמנית לפסגה שנכבשה מחדש בעקבות הניצחון של ג'ירונה על סביליה.

המגן הימני שענד את סרט הקפטן בדקות הסיום התרגש מחגיגת השער האמוציולנית וסיפר: "הגעתי לכבוש את השער הזה עם טיפת האנרגיה האחרונה שנותרה בי. שמח שהצלחתי לעשות את זה".

לצערה הרב של אלמריה, שנותרה כמובן ללא ניצחון מפתיחת העונה ובתחתית הטבלה, היא הצליחה לאבד את היתרון הכפול, אבל זכתה לגיבוי מגופי תקשורת רבים בספרד כשטענה בסיום על "קיפוח והטיית השיפוט לטובתה של ריאל". מלבד הפנדל של ג'וד בלינגהאם, שעלה למאזן של 14 שערים בליגה, השער השני של הבלאנקוס נכבש מספק נגיעת יד של ויניסיוס, כשגם אחרי בדיקת VAR נקבע כדור עונשין מ-11 מטרים, על אף שנראה היה שהברזילאי כבש עם ידו ולא עם הכתף.

"מישהו החליט שאנחנו לא ננצח היום", אמר מארק פוביל, שחקנה של אלמריה בסיום המשחק. "זה כל מה שקרה. שדדו אותנו. מה שקרה חצה כל גבול".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
קרלו אנצ'לוטי מאמן ריאל מדריד. GettyImages
תמך בשופט ובקהל ששרק בוז. אנצ'לוטי/GettyImages

קרלו אנצ'לוטי דווקא תמך בהחלטות השופט שהגיעו לטובת קבוצתו: "השופט ביצע החלטות טובות. כל 3 המקרים היו ברורים מאוד. זה היה משחק מוזר, היינו רעים מאוד במחצית הראשונה, טעיתי בבחירת ההרכב והשחקנים היו עייפים. זאת הייתה טעות שלי. הקהל שרק בוז? זאת זכותם, פעלו נכון. היינו מחרידים. המחצית השנייה כבר הייתה טובה מאוד עבורנו, רק רוצה שנשכח מהראשונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully