וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדקה ה-99: ריאל מדריד חזרה מפיגור כפול ל-2:3 על אלמריה

רמונטדה בברנבאו: נועלת הטבלה חלמה על ניצחון בכורה העונה והובילה 0:2 במחצית. בלינגהאם צימק, ויניסיוס איזן אחרי שה-VAR פסל שער שלישי ליריבה וקרבחאל הכריע עמוק בתוספת הזמן

מחוץ לקווים, 21.1/צילום: אולפן וואלה! עריכת וידאו: זיו שטיינר

אחת המונחים המזוהים ביותר עם הכדורגל הספרדי הוא ה"רמונטדה" - מהפך כנגד כל הסיכויים בדרך לניצחון דרמטי במיוחד. ריאל מדריד רשמה לא מעט רמונטדות לאורך השנים, והיום (ראשון) האוהדים בברנבאו חזו באחת נוספת כשהבלאנקוס גברו 2:3 על אלמריה. האורחת שהובילה 0:2 במחצית חלמה על ניצחון ראשון העונה וראשון אי פעם באצטדיון המפורסם בבירת ספרד, אך כמו כל כך הרבה פעמים בעבר - ריאל צחקה אחרונה.

לארג'י רמזאני הבקיע לאורחת אחרי 38 שניות בלבד, כשמסירה רעה של נאצ'ו הובילה ללמהלך קבוצתי יפה של נועלת הטבלה. זהו היה השער השלישי הכי מהיר העונה בליגה הספרדית, כשבאופן מעניין שני השערים המהירים ביותר נכבשו נגד ברצלונה. הקפטן של ריאל מדריד שגה פעם נוספת בדקה ה-43, והוא למעשה סיפק בישול לאדגר גונסאלס שהפציץ מחוץ לרחבה לרשת של קפה.

ריאל מדריד נותרה המומה, אך לא ויתרה. ג'וד בלינגהאם חזר להבקיע וצימק מהנקודה הלבנה בדקה ה-57, אולם אז האחרונה בטבלה הבקיעה שוב. סרחיו אריבאס כבש ולא חגג נגד קבוצת נעוריו, וטוב עשה משום שה-VAR הוביל לפסילת השער. בדקה ה-67 השופט פסל שער של ויניסיוס ג'וניור שלטענתו הבקיע עם היד, אולם בדיקת VAR נוספת הצביעה על פגיעה בכתף והובילה לשינוי ההחלטה - 2:2 בברנבאו.

הבלאנקוס המשיכו ללחוץ על הדוושה ובלינגהאם כמעט השלים צמד עם מספרת מדהימה. השופט הורה על 11 דקות תוספת זמן בברנבאו שבמהלכן מאמן אלמריה גאיסקה גריטאנו הורחק, ובדקה ה-99 הגיע דני קרבחאל שהשלים מהפך והכניס את הברנבאו לטירוף. ריא יודעת כי דרך ניצחונות דרמטיים כאלה לוקחים בסופו של דבר אליפות. אלמריה, אולי יותר מתמיד, מבינה כי הירידה לליגת המשנה מתקרבת בצעדי ענק.

שחקני ריאל מדריד חוגגים עם דני קרבחאל. רויטרס
טירוף במדריד. שחקני ריאל חוגגים/רויטרס
שחקני אלמריה חוגגים. רויטרס
מחצית ראשונה חלומית לא הספיקה. שחקני אלמריה/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 1: גול! נאצ'ו איבד כדור בחצי המגרש של ריאל, אלמריה חיברה מספר מסירות מהירות ולארג'י רמזאני בעט פנימה כשהכדור פגע בדרך רק ברגלו של קפה. 0:1 לאלמריה אחרי 38 שניות.

דקה 43: גול! נאצ'ו עם עוד הרחקה לא טובה, אדגר גונסאלס בעט טיל מהאוויר לרשת של קפה. 0:2 מדהים לאלמריה.

דקה 57: גול! השופט הבחין בנגיעת יד במהלך בדיקה ב-VAR ושרק לפנדל, ג'וד בלינגהאם בעט חלש ולמרכז אך הבקיע. ריאל מדריד מקטינה ל-2:1.

דקה 62: סרחיו אריבאס כבר חשב שהעלה את אלמריה ל-1:3, אך דיון לופי נתן מכה בפניו של בלינגהאם מוקדם יותר במהלך והשער נפסל.

דקה 67: גול! ויניסיוס ג'וניור הבקיע ותחילה השער נפסל בחשד לנגיעת יד. לאחר בדיקת ה-VAR נקבע כי הנגיעה הייתה בכתף והשער של ריאל מדריד אושר. 2:2.

דקה 83: בלינגהאם התעופף למספרת מדהימה, אך הבעיטה שלו פספסה את המסגרת. כמעט שער העונה בספרד.

דקה 99: גול! איזו דרמה בברנבאו. מהלך קבוצתי נהדר הסתיים בכדור של בלינגהאם לפינה הנגדית, שם המתין דני קרבחאל שכבש מזווית קשה. 2:3 לריאל מדריד.

חסוס ארסו, אוסאסונה. Juan Manuel Serrano Arce, GettyImages
שער בכורה בקריירה שכל שחקן חולם עליו. חסוס ארסו/GettyImages, Juan Manuel Serrano Arce

אוסאסונה - חטאפה 2:3

אחרי שהפסידה לברצלונה בחצי גמר הסופר קופה והודחה מהגביע בתום 2:0 בידי ריאל סוסיאדד, הקבוצה מפמפלונה חזרה למסלול הניצחונות וצברה נקודה שישית מתשע האחרונות שהיו בקופה, לא לפני ששמטה יתרון כפול בבית. ראול גרסיה (9) ואיקר מוניוס (31) כבשו לזכות אוסאסונה במחצית הראשונה, בורחה מיוראל (64) ונמניה מקסימוביץ' (68) השוו תוך חמש דקות, אבל המגן הימני חסוס ארסו, שנכנס כמחליף שבע דקות לפני כן, כבש את השער הבכורה שלו בקריירה מזווית כמעט בלתי אפשרית בסמוך לקרן, תחת שמירה, תוך פגיעה במשקוף ובעזרתו האדיבה של שוער חטאפה דויד סוריה. המנצחת צימקה את הפער מחטאפה לנקודה, האורחת ספגה הפסד שני רצוף ולא מנצחת כבר שלושה מחזורים.

המחזור ה-21 בליגה הספרדית יינעל בערב יום שני, עם המשחק בין גרנאדה לאתלטיקו מדריד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully