וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחמאות לצעירים, תלונות על השיפוט: צ'אבי וברצלונה עשו "צעד חשוב"

שני בני 16 פתחו ב-2:4 על בטיס, ופראן טורס הרוויח את המקום עליו נלחם. המאמן נשאל על ה-VAR במשחקה של ריאל מדריד, ועסק בשגיאות נגד קבוצתו העונה: "היו אמורות להיות לנו עוד שש נקודות"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 21.1/ספורט1

ברצלונה לא העניקה לאוהדיה יותר מדי רגעי נחת העונה, אך אתמול (ראשון) היא כן סיפקה אחד שכזה. הבלאוגרנה ניצחו 2:4 בחוץ את בטיס והנחילו להם הפסד ביתי ראשון, כששני שערים החל מהדקה ה-90 הבטיחו את הניצחון. ברצלונה השיגה העונה עשר נקודות משערים בחמש הדקות האחרונות, יותר מכל אחת אחרת בליגה הספרדית.

גיבור המשחק ללא ספק היה פראן טורס, שבהופעתו ה-100 במועדון כיכב עם שלושער ובישול לז'ואאו פליקס שקבע 2:3 בדקה ה-90. בקיץ דווח כי לטורס סימנו את הדרך החוצה מהמועדון בקיץ, אך הוא נלחם על מקומו והרוויח אותו. "פראן טורס חזק מנטלית, הוא אמר לי בקיץ שהוא רוצה להצליח כאן והרוויח את זה", אמר צ'אבי בסיום המשחק, "המשחק שלנו לא היה מושלם, אבל בכלליות היה מצוין. זה צעד חשוב באצטדיון שבו אף אחד לא ניצחה העונה".

זו הייתה הפעם הראשונה בקריירה שטורס מעורב בארבעה שערים במשחק אחד, כאשר השחקן היחיד בליגה שעשה זאת העונה היה רודריגו מריאל מדריד. מן העבר השני אגב, שני השערים של איסקו שאיזנו זמנית את התוצאה היו הראשונים שלו בקריירה מול ברצלונה - אחרי 19 מפגשים מולם בכל המסגרות.

שחקן ברצלונה פראן טורס חוגג מול בטיס. David Ramos, GettyImages
דרך מושלמת לציין הופעה 100 בברצלונה. פראן טורס/GettyImages, David Ramos

הדבר שבלט יותר מכולם בהרכב שהעלה צ'אבי הוא נוכחותם של שני בני 16 - לאמין ימאל ופאו קובארסי. בעוד ימאל הפך לחבר קבוע ברוטציה העונה, הבלם קובארסי שחוגג היום את יום הולדתו ה-17 עלה להופעת בכורה בליגה - שלושה ימים אחרי שערך במסגרת הגביע את הבכורה בבוגרים. המאמן שיבח את הבלם העצעיר ואמר: "הוא שחקן מוכשר מאוד, לא נראה בן 16, ממוקד מאוד. אני לא חושב שהוא איבד כדור אחד, הימרתי אליו כי ראיתי איך הוא תכוונן. הוא וימאל יהיו סמלים של עידן".

ברצלונה עלתה למגרש מיד אחרי ה-2:3 המשוגע של ריאל מדריד על אלמריה - משחק שכלל מהפך ענק והתערבויות רבות ב-VAR. אלמריה יצאה מהברנבאו בתחושת קיפוח, שהדביקה גם את צ'אבי: "לזכות באליפות השנה יהיה מאוד קשה. אם הכל היה מתנהל נכון, היו צריכים להיות לנו עוד שש נקודות - היינו צריכים לנצח את חטאפה ולקבל פנדל נגד ראיו וייקאנו, ושער של ז'ואאו פליקס לא אושר מול גרנאדה. אף אחד לא מדבר על זה, אין לנו מה לעשות אלא להמשיך לעבוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully