וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושער ובישול לטורס ב-2:4 של ברצלונה על בטיס, ג'ירונה הביסה

בהופעתו ה-100 במדי הבלאוגרנה, הספרדי הצטיין והנחיל למארחת הפסד בית ראשון העונה. שלושער בזק לדובביק ב-1:5 על סביליה

תקציר: סלמנקה - ברצלונה 3:1 (שמינית גמר גביע)/ספורט1

דרמת הענק בין ריאל מדריד לאלמריה לא לבד. המחזור ה-21 בליגה הספרדית סיפק הערב (ראשון) משחק ענק נוסף שהוכרע בדקות הסיום, כאשר ברצלונה ניצחה 2:4 את בטיס וחזרה מאחד המגרשים הקשים בליגה עם שלוש נקודות יוקרתיות. מאוחר יותר, ג'ירונה חזרה למקום הראשון אחרי שהביסה 1:5 בבית את סביליה.

פראן טורס, שחקן ברצלונה. רויטרס
הצטיין בהופעה ה-100. פראן טורס/רויטרס
שחקני ברצלונה חוגגים. רויטרס
אחרי ריאל מדריד, גם ברצלונה ניצחה בתום דרמה/רויטרס

בטיס - ברצלונה 4:2

פראן טורס לא היה יכול לחלום על דרך טובה יותר לציין את הופעתו ה-100 במדי ברצלונה. הבלאוגרנה הגיעו למשחק החוץ הקשה אחרי שבוע לא טוב מבחינתם - שכלל הפסד 4:1 לריאל מדריד ופיגור מביך מול אוניוניסטס מהליגה השלישית, ממנו התאוששו עם מהפך בדרך לרבע גמר הגביע. צ'אבי עלה ב-11 עם שני שחקנים בני 16 - לאמין יאמאל ופאו קובארסי שערך בכורה בליגה יממה לפני יום הולדתו ה-17.

בהשוואה אליהם טורס בן ה-23 נחשב כמעט ל"וותיק", אך ספק אם גם בשנים שנותרו לו יספק תצוגת תכלית שכזו. הספרדי הבקיע את הראשון בדקה ה-21, ושלוש דקות מפתיחת המחצית השנייה נהנה מלא מעט מזל בדרך להשלמת הצמד, זאת לאחר שמסירה של ימאל שפגעה בקורה הגיעה ישירות אליו.

ברצלונה כבר חשה ששלוש הנקודות בכיס, בטח לאור העובדה שניצחה בארבעת המפגשים הקודמים מול בטיס, אך איסקו חשב אחרת. אקס ריאל מדריד שהתרגל לפגוש את הבלאוגרנה בקלאסיקו הזכיר לשלוש דקות את ימיו היפים במדי הבלאנקוס, והוא החזיר את המארחת למשחק עם צמד בזק (56 ו-59).

המילה האחרונה, או יותר נכון צמד המילים האחרונות, היו שייכות לברצלונה. טורס בישל בדקה ה-90 לז'ואאו פליקס המחליף, ושתי דקות לאחר מכן השלים שלושער ומשחק חלומי עם צ'יפ אלגנטי מעל שוער היריבה. ברצלונה עם ניצחון ליגה שלישי ברציפות, שנותן לצ'אבי מעט שקט.

שחקן ברצלונה פראן טורס מחבק את שחקן בטיס איסקו. CRISTINA QUICLER/AFP, GettyImages
כוכבי המשחק. פראן טורס ואיסקו/GettyImages, CRISTINA QUICLER/AFP
שחקן בטיס איסקו חוגג וברקע שחקני ברצלונה. CRISTINA QUICLER/AFP, GettyImages
גיבור לרגע. איסקו/GettyImages, CRISTINA QUICLER/AFP

מהלך המשחק

דקה 21: גול! מסירת עומק לרחבה פגעה בשחקן בטיס, הכדור הגיע לפדרי שמסר רוחב ופראן טורס גלגל לרשת החשופה. 0:1 לברצלונה.

דקה 38: לאמין ימאל שלח כדור חזק לקורה, רוברט לבנדובסקי החמיץ מטווח אפסי את הריבאונד אך בכל אופן היה בנבדל.

דקה 48: גול! לאמין ימאל פרץ נהדר באגף ומסירת הרוחב שלו פגעה בקורה. משם לשמחתו הכדור הגיע לפראן טורס שבעט פנימה והשלים צמד. 0:2 לברצלונה.

דקה 56: גול! אי הבנה בין איניאקי פניה לרונאלד אראוחו הובילה להרחקה רעה, הכדור הגיע לאיסקו שהפציץ לרשת. בטיס מקטינה ל-2:1.

דקה 59: גול! איסקו הקפיץ מעל פניה לרשת, השער שנפסל תחילה בטענה לנבדל אושר בעקבות בדיקה ב-VAR. צמד בזק לספרדי, בטיס חוזרת ל-2:2.

דקה 90: גול! ז'ואאו פליקס השלים דאבל פס עם פראן טורס ובעט פנימה עם החלק החיצון של הרגל. 2:3 לברצלונה.

דקה 90+2: גול! פראן טורס הקפיץ באלגנטיות מעל השוער והשלים משחק ענק עם שלושער ובישול. 2:4 לברצלונה.

ארטם דובביק, ג'ירונה. LLUIS GENE/AFP, GettyImages
שלושער בזק בדרך לראשות טבלת הכובשים. ארטם דובביק/GettyImages, LLUIS GENE/AFP

ג'ירונה - סביליה 1:5

ג'ירונה לא התרגשה מהעלייה הזמנית של ריאל מדריד לפסגה וגם לא מפיגור מוקדם מול סביליה, חזרה לכבוש בצרורות אחרי שנעצרה ב-0:0 אצל אלמריה במחזור שעבר, ושמרה על מקומה בראשות הטבלה כשהיא עדיין עם משחק עודף לעומת ריאל. איסק רומרו העלה את האנדלוסים ליתרון (10), אבל ארטם דובביק הנהדר הגיב בשלושער תוך 6 דקות ו-32 שניות: בדקות 13, 15 ו-19 הוא הבקיע מבישולים של סאביו, פורטו ויאן קואוטו בהתאמה, כדי להשלים את השלושער הכי מוקדם בליגה הספרדית מאז אפריל 1960: 18 דקות ו-53 שניות משריקת הפתיחה. דובביק השתווה לג'וד בלינגהאם בפסגת טבלת הכובשים בספרד, כשלכל אחד 14. זו הייתה חגיגה אוקראינית של ממש עבור ג'ירונה, כי ויקטור ציגנקוב ניצל את הבישול השני של סאביו בדקה ה-56 כדי לכבוש את השער הרביעי של המארחת. כריסטיאן סטואני הוותיק קינח עם החמישי (89). סביליה עם הפסד ליגה רביעי ברציפות וסופרת כבר חמישה הפסדים ברצף לג'ירונה.

המחזור ה-21 בליגה הספרדית יינעל בערב יום שני, עם המשחק בין גרנאדה לאתלטיקו מדריד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully