וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוקאסן מחוץ לסגל מכבי תל אביב, קארצב יתלבש, נחמיאס יפתח

עודכן לאחרונה: 21.1.2024 / 13:57

משפתי ימשיך בין הקורות נגד הפועל פתח תקוה (א', 20:00 בספורט4): "הוא לא היה אשם באף שער". גולן בני תורגל כמגן ימני אצל המארחת החסרה, ריקן מאמין שאפשר להפתיע

מחזור 18הסתיים21/01/2024
הפועל פתח תקוה
    0
      מכבי תל אביב
      תקציר: מכבי תל אביב - הפועל פתח תקוה 0:2/ספורט1

      מכבי תל אביב

      התלבטות גדולה מצד רובי קין האם לחזור למערך הרגיל שלו עם ארבעה בהגנה וערן זהבי כחלוץ בודד, או להמשיך כמו בדרבי השבוע, עם שלושה בלמים וצמד חלוצים. עדיין מוקדם לקבוע מה יחליט מאמן מכבי תל אביב לקראת משחק החוץ מחר מול הפועל פתח תקוה (ראשון, 20:00 בספורט4), אבל קיים סיכוי טוב שהוא ימשיך עם מה שעבד לו בדרבי, כאשר זהבי ודור תורג'מן שיחקו יחד בחוד וכבשו כל אחד צמד. דריק לוקאסן לא יהיה בסגל ובמקומו עידן נחמיאס יתפוס את המקום במרכז ההגנה. הבלם הזר שבכל זאת התאמן הערב פינה את המקום בסגל לעדן קארצב שיירשם.

      "הדרבי מאחורינו ואנחנו לפני משחק חוץ על משטח שבפעם שעברה ששיחקנו עליו, לא היה מספיק טוב", אמר קין לקראת המפגש מחר. שלושה ימים לאחר המשחק תפגוש מכבי תל אביב את מכבי חיפה בגמר גביע הטוטו והמאמן יצטרך להחליט האם הוא שומר שחקנים ומתחשב בקרב עם האלופה על התואר הראשון העונה, או שהוא חושב קודם על שלוש הנקודות בליגה מחר - ומעלה את ההרכב הכי חזק שלו.

      בין הקורות צפוי להמשיך רועי משפתי: "הוא לא אשם באף שער ואני עדיין טוען שהשער השני היה צריך להיפסל", אמר קין. "רועי שיחק רגוע עם הרגל והיה בסדר גמור". על העובדה שבדרבי היו רק שני זרים שפתחו בהרכב: "אני לא בוחר שחקנים לפי הלאום שלהם. יש שחקנים טובים בקבוצה וזה ממש לא משפיע על ההרכב אם מדובר בזר או ישראלי".

      דור תורג'מן שחקן מכבי תל אביב חוגג שער. אריאל שלום
      פרח במערך בדרבי. דור תורג'מן/אריאל שלום

      הפועל פתח תקוה

      עם סגל חסר מאוד ובידיעה ברורה שכל תוצאה פרט להפסד תיחשב לסנסציה, הפועל פתח תקוה תגיע מחר לאצטדיון שלמה ביטוח בניסיון להפתיע את מוליכת הטבלה. עופר טסלפפה יחסר לא מעט שחקנים וצריך לאלתר בעמדת המגן השמאלי לאור הפציעה של דרור ניר וההרחקה של ז'אן קיניונס בהפסד בבאר שבע. גולן בני תורגל בצד שמאל של ההגנה ועשוי לאייש את התפקיד. גם רם לוי ואיתי שכטר פצועים, ושובל גוזלן שוב יקבל את המקום בחוד, בתקווה לא להיות מוחלף בשלב מוקדם בגלל אדום של חבר כמו במשחק הקודם. "ברור שזה המשחק הכי קשה בליגה, אבל גם מול מכבי חיפה לא נתנו לנו סיכוי" אמר שחקן בקבוצה. "לא נגיע מראש כאילו כבר הפסדנו".

      טסלפפה התייחס לבעיות ואמר: "למרות החיסורים, נצטרך להיות מחויבים ולבוא באותה הגישה שבאנו איתה לבאר שבע. בבית צריך לעשות הכול כדי לצאת עם נקודות. יער זמברובסקי עובד, מתאמן וקיבל את ההזדמנות שלו אחרי שנתיים בבוגרים. הוא חיכה להזדמנות ואני שמח בשבילו כי הוא ילד שעובד קשה. אני מאוד מרוצה ממנו".

      אבי ריקן לקראת המפגש עם האקסית: "יודעים איזה משחק מצפה לנו. נצטרך להיות בשיאנו, להגיע מוכנים, מאוד מסודרים ומאורגנים טקטית וגם לקוות ליום פחות טוב שלהם. יש לנו המון כבוד ליריבה, אבל כבר הראינו שבאצטדיון הביתי שלנו, בכל משחק ועם קהל תומך כמו שיש לנו, אנחנו יכולים להתמודד גם מול קבוצות מהצמרת".

      ביוזמת עיריית פ"ת והנהלת אצטדיון שלמה ביטוח, לפני המשחק יתקיים טקס לחיזוק כוחותינו בגזרות הלחימה השונות וקריאה להשבתם במהרה של 136 החטופים בעזה. שחקני שתי הקבוצות יחזיקו בלונים כחולים מוארים אותם יפריחו לאוויר.

      sheen-shitof

      תוצאות מהיום ה-1

      הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

      בשיתוף נומייר פלוס
      אבי ריקן, הפועל פתח תקוה. ברני ארדוב
      "הראינו בבית שאפשר להתמודד גם עם קבוצות צמרת". אבי ריקן/ברני ארדוב

      טריוויה

      * 139 מפגשי ליגה היו בין השתיים, כשמכבי תל אביב מובילה 40:69 בניצחונות ועוד 30 משחקים הסתיימו בתיקו.

      * מכבי תל אביב ניצחה את הפועל פתח תקוה ב-10 מפגשי הליגה האחרונים, מאז ההפסד הביתי 2:1 בפברואר 2009. אבי ריקן פתח אז בהרכב המנצחת, לזכותה הכריע אורי אוזן בפנדל בדקה ה-90. שרן ייני ששותף כמחליף הוא השריד הצהוב היחיד מאותו משחק.

      * כדי למצוא את הניצחון הביתי האחרון של הפועל פתח תקוה על מכבי תל אביב, צריך לחזור עוד כמה שנים לאחור, עד לינואר 2005. גם אז המפגש היה במחזור ה-18 ושלומי ארבייטמן קבע 0:1, כשעל הקווים עמד דרור קשטן המנוח.

      * רצף ניצחונות החוץ של מכבי תל אביב אמנם נעצר בגרין עם ה-2:2 מול מכבי בני ריינה, אבל המוליכה היא עדיין קבוצת החוץ הטובה בליגה עם 25 נקודות מתוך 27 אפשריות.

      * הפועל פתח תקוה היא הקבוצה היחידה פרט למכבי בני ריינה שעדיין לא נפסק לזכותה פנדל העונה.

      הרכבי הקבוצות

      שופט: נאאל עודה
      אצטדיון: שלמה ביטוח (פתח תקוה)
      קהל: 9051

      המחזור ה-18 יסתיים ביום שני: הפועל תל אביב - בית"ר ירושלים (20:00, ספורט4)

      גמר גביע הטוטו ביום רביעי: מכבי תל אביב - מכבי חיפה (20:00)

      חמישי עד ראשון: משחקי סיבוב ח' בגביע המדינה

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        3
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully