וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סילבס עשוי לעבור לשלושה בלמים בבכורה. הנטי צפוי לפתוח באשדוד

מאמנה החדש של חדרה מתלבט בנוגע למערך מול אשדוד (שבת, 15:00), תמיר עדי עשוי לחזור לסגל. אחרי המשחק: השיחות על בוראר יואצו

מחזור 18הסתיים20/01/2024
הפועל חדרה
  • ברסקי (33)
1:1
  • (11) אברג׳יל
מ.ס. אשדוד
תקציר: מ.ס. אשדוד - הפועל חדרה 1:0/ספורט1

הפועל חדרה

המאמן חיים סילבס שמונה אמש לתפקיד, ינסה להושיע את קבוצתו החדשה כאשר נכון לעכשיו הוא נאלץ להסתדר עם סגל חסר וללא שחקני רכש, למעט רוסלן ברסקי שהצטרף לפני כשבוע וצפוי לפתוח מחר בהרכב.

סילבס שהעביר בסך הכל שני אימונים לקראת המשחק, ניסה בעיקר לדבר עם שחקניו, להחדיר בהם אמונה ולהחזיר את הביטחון שאבד. הוא תירגל שני מערכים באימון ונראה שהוא מתלבט מאוד בין הרכב של שלושה בלמים בחמישייה הגנתית, לבין מערך התקפי יותר של ארבעה בהגנה ושחקן נוסף בחלק הקדמי. מי שככל הנראה יאבד את מקומו בהרכב הוא סמי בוראר, שמנסה לחפש את דרכו אל מחוץ למועדון, אולם עד כה למעט התעניינות של בני ריינה ואשדוד, לא הגיעו לראשי חדרה שום הצעות רשמיות לגביו.

בחלק הקדמי מתלבט המאמן לגבי מספר עמדות ונראה שרז טוויזר, ניב גוטליב ויואב תומר מתחרים על מקום בחלק הקדמי. טוני גומש פצוע וייעדר מהמשחק, כאשר לעומתו עשוי תמיר עדי להיכלל בסגל לראשונה מזה חודש וחצי, אחרי שהחלים מפציעה.

מאמן הפועל חדרה חיים סילבס עם עוזרו חנן ממן. שלומי גבאי
מבחן ראשון. סילבסר/שלומי גבאי

מ.ס אשדוד

אחרי הניצחון על מכבי פתח תקוה שלשום, שהכניס הרבה אוויר לקבוצה, מ.ס. אשדוד שוב יוצאת למשחק חוץ על "שש נקודות" מול הפועל חדרה, קבוצת תחתית נוספת שנאבקת מול אשדוד על הישרדות בליגה. מי שיחמיץ את המשחק באשדוד הוא הקפטן המוצהב טום בן זקן.

המאמן אלי לוי צפוי לעשות עוד כמה שינויים בהרכב ולתת יותר מקום מחר לשחקנים ששיחקו במחצית השנייה מול מכבי פתח תקווה. החלוץ הניגרי אזקיאל הנטי שכבש שער בהופעת הבכורה שלו שלשום, ימשיך ב-11. באשדוד אמרו הבוקר: "כל כך הרבה זמן חיכינו לחייך קצת. צריך למנף את הניצחון לעוד ניצחון כדי להתחיל להתאושש מכל ההפסדים שלנו".

בקבוצה קיבלו עידכון מסוכנו של נדב נידם, כי הפועל ירושלים החליטה לא לשחרר אותו. השיחות בנוגע למעברו של סמי בוראר מהפועל חדרה, נמשכות והן צפויות להתפתח בשבוע הבא אחרי המשחק בין הקבוצות.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אזקיאל הנטי, שחקן מ.ס. אשדוד חוגג. קובי אליהו
ימשיך להרשים? אזקיאל הנטי/קובי אליהו

טריוויה

* כל 14 המפגשים בין הקבוצות בכל המסגרות הניבו שערים, ובדרך כלל משני הצדדים. שלוש הפעמים היחידות שאחת לא כבשה היו בליגה: בדצמבר 2019 הפסידה מ.ס. אשדוד 2:0 בבית, בינואר 2023 הפועל חדרה היא זו שהפסידה 2:0 כמארחת ובסיבוב הקודם שוב אשדוד הפסידה 1:0 בבית.

* הפועל חדרה היא קבוצת הבית הגרועה בליגה עם שש נקודות בלבד והיחידה ללא תיקו כמארחת (שני ניצחונות לעומת שבעה הפסדים).

* חדרה ברצף של ארבעה הפסדי בית. מאז העלייה מהלאומית, לא היה לה רצף ארוך יותר. בשלושת המקרים הקודמים שהפסידה ארבע פעמים כמארחת, היא ניצחה או עשתה תיקו במשחק החמישי.

* הפועל חדרה השיגה נקודה אחת מ-15 האחרונות (ה-1:1 מול מכבי תל אביב) והפסידה שש פעמים בשמונת המחזורים האחרונים.

* הפועל חדרה עם ההתקפה הגרועה בליגה נכון לעכשיו - 11 שערים בלבד ב-17 מחזורים, כאשר אלעד מדמון לבדו כבש שמונה מהם.

* חיים סילבס, שידריך לראשונה את הפועל חדרה, לא הצליח לנצח בארבעת המשחקים האחרונים בהם אימן מול מ.ס. אשדוד. היה לו 2:2 עם הפועל חיפה, הפסד ותיקו כמאמן בני סכנין ולפני כשנה הפסד עם הפועל תל אביב. בכל המקרים הקבוצה שלו הייתה המארחת, כשעם סכנין ההפסד 1:0 בינואר 2022 היה במשחק הבכורה (יעקב בריהון הכריע בתוספת הזמן).

הרכבי הקבוצות

שופט: דוד פוקסמן
אצטדיון: נתניה
קהל: 1301

משחקי המחזור ה-18:

שבת, 15:00: הפועל חדרה - מ.ס. אשדוד
שבת, 17:30: מכבי בני ריינה - הפועל חיפה (ספורט3)
שבת, 19:30: הפועל ירושלים - הפועל באר שבע (ספורט4)

ראשון, 19:00: בני סכנין - מכבי פתח תקוה
ראשון, 20:00: הפועל פתח תקוה - מכבי תל אביב (ספורט4)
ראשון, 20:30: מכבי חיפה - מכבי נתניה

שני, 20:00: הפועל תל אביב - בית"ר ירושלים (ספורט4)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully