וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהרסה לו הקריירה? החל מה-7 באוקטובר בנזמה סופג "איומים והודעות שנאה"

עודכן לאחרונה: 18.1.2024 / 14:55

עורך הדין של קארים בנזמה מאשר: הציוץ שלו נגד עזה הצית אש, הטענה שהוא מקושר ל"אחים המוסלמים" הסבה לו נזק רב. כעת גם במדריד נגד החלוץ: "לא רוצים שיחזור, היה יכול להיות אגדה פה אבל העדיף כסף"

תקציר סופרקופה ספרדי: ריאל מדריד - ברצלונה 1:4/ספורט1

קארים בנזמה ממשיך באסטרטגיית ההגנה שלו נגד ההאשמות והפרסומים עליו בחודשים האחרונים, לאחר שקושר לאחים המוסלמים, הארגון האיסלמי הקיצוני. הכוכב הצרפתי של אל-איתיחאד הגיש תלונה נגד שר הפנים הצרפתי, ז'רלד דרמנין, לאחר שהפוליטיקאי טען כי יש קשר לכאורה בין הכדורגלן לארגון שנחשב לארגון טרור במספר מדינות כמו מצרים, סעודיה ורוסיה. עורך דינו של בנזמה, הוגו ויגייה, אישר שהשחקן תובע את השר בבית המשפט.

"כאשר קארים שמע את ההערות שהושמעו נגדו, תחילה על ידי השר ולאחר מכן על ידי אנשים רבים בתגובה, כולל אריק זמור, זה היה הלם, היה לו הרבה כעס וזה גרם לו נזק אמיתי", אמר עורך הדין, "הוא די היה מוכן לוותר על הגשת תלונה. אבל באמצע דצמבר חזר מר דרמנין על הדברים האלה. באותו רגע הוא הבין את הצורך להגיש תלונה".

קארים בנזמה, שחקן ריאל מדריד חוגג. Florencia Tan Jun, GettyImages
ימיו הגדולים מאחוריו. בנזמה/GettyImages, Florencia Tan Jun

יתרה מזאת, עורך הדין אישר שהחלוץ "קיבל איומים והודעות שנאה" מאז שהואשם בקשרים עם האחים המוסלמים: "הוא חי ועובד בסעודיה, שם האחים המוסלמים נחשבים לארגון טרור".

כמו כן, עורך הדין כינה את ההאשמות נגד בנזמה "אבסורדיות" וערך השוואה עם אוליבייה ז'ירו, שחקן אחר מנבחרת צרפת. "מה תגיד לאוליבייה ז'ירו, שבראיונות מספר שיש על זרועו קעקוע של מזמורים נוצריים, שהוא כל הזמן מתפלל לפני כל משחק ושחייו מוקדשים לאלוהים? אני לא מופתע. אבל הוא נוצרי אז זו לא בעיה..."

הכל החל אחרי ה-7 באוקטובר, כאשר דרמנין האשים את בנזמה בהתייחסות לאחים המוסלמים ובהכוונה "לכיוון אסלאם קשוח וקפדני", לאחר שזוכה כדור הזהב ב-2022 גינה את המצב בעזה בטוויטר. "כל התפילות שלנו עבור תושבי עזה, שהם שוב קורבנות של ההפצצות הלא צודקות האלה שלא חוסכות על נשים או ילדים", כתב אז הכדורגלן.

עוד בוואלה!

מדינאי צרפתי-יהודי: "יש קשר ישיר" בין קארים בנזמה לרציחות של מוסלמים

לכתבה המלאה

במקביל, בנזמה חווה דעיכה מקצועית בליגה בערב הסעודית, כשהדיווחים טוענים שהוא חסר מוטיבציה, נענש אחרי שלא התייצב למחנה, ובימים האחרונים עולה האפשרות שיחזור לאירופה, על רקע התעניינות של מספר קבוצות אנגליות בו, כולל ארסנל, על פי הפרסומים.

בצרפת טוענים היום כי "בנזמה אמור לחזור למועדון שלו בימים הקרובים ולהישאר בסעודיה, ומקורביו מכחישים את הספקולציות שעולות לגבי 'אומללותו' והטענות על תחושת אי הנוחות שלו בסעודיה והתחושה שהוא כבר 'לא רעב'".

לפי דיווחים, בנזמה אמור לשוב בימים הקרובים לאימוני קבוצתו. על רקע שמועות על קאמבק לריאל מדריד, אמר מקורב למועדון: "נדמה לי שלא נוח לו, שהוא לא רעב יותר. הוא אוהב את המשחק, תמיד היה לו כיף מאוד על הדשא, ולא נראה שזה המצב יותר". קאמבק לבלאנקוס, אם כך, לא נמצא על הפרק כרגע: "אנחנו לא רוצים אותו בחזרה, ואנחנו גם לא זקוקים לו. הוא יכול היה לסיים כאן את הקריירה שלו ולהוסיף לסיפור האגדה שלו, אבל הוא העדיף כסף".​

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully