וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דריק לוקאסן: "לא איבדנו ביטחון. אנחנו סופגים שערים מחורבנים"

עודכן לאחרונה: 17.1.2024 / 10:04

משבר? "הפסדנו רק פעמיים העונה". בעיה בהגנה? "לוחצים גבוה וחשופים למתפרצות". מוכנים לדרבי? "דיברנו לא מעט, כולם מפוקסים". מכבי תל אביב מגיעה לחוצה לקרב העירוני, דריק לוקאסן יודע: "אנחנו עדיין במקום הראשון, ועדיין קבוצה חזקה"

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 0:5 על הפועל תל אביב בדרבי/ספורט1

זו תקופה לא טובה של מכבי תל אביב. גם במונחים של העונות הקודמות בהן היא לא זכתה באליפות, שלושה משחקים ברצף ללא ניצחון זה יותר מדי, כל שכן כשמדובר בעונה הזו, שבה מכבי תל אביב עמדה (עד לפני הרצף השלילי האחרון) על 95 אחוזי הצלחה בליגה. והערב (רביעי) מגיע הדרבי. מצד אחד הזדמנות מצוינת להתאושש ולחזור למסלול הניצחונות. מצד שני נראה שלמכבי תל אביב יש יותר מה להפסיד, כל הלחץ עליה והחשש הוא שהעונה תתהפך.

"אנחנו עדיין עושים עונה טובה", מתעקש דרק לוקאסן בשיחה לקראת הדרבי הערב. "אנחנו בחודש ינואר והפסדנו רק פעמיים העונה..קבוצת כדורגל לא יכולה לשמור על אותה יכולת ועל אותן תוצאות לאורך עונה שלמה. אנחנו צריכים להישאר להיות חיוביים ומגובשים, להרים שוב את הרמה ולחכות לניצחון במשחק הקרוב".

שי אליאס הפועל באר שבע לצד דריק לוקאסן מכבי תל אביב. דני מרון
"סגנון המשחק שלנו הוא מאוד התקפי. אנחנו דוחפים מאוד גבוה ולכן אנחנו חשופים למתפרצות ומשחק מעבר"/דני מרון

- דומה שלקראת הדרבי הערב אתם צריכים למצוא אופי ביניכם. אולי אפילו ביטחון שנראה כי הלך לאיבוד עם איבוד 7 הנקודות בשלושת המשחקים האחרונים.

"אני חושב שיש לנו ביטחון. הוא לא הלך לאיבוד. דיברנו בינינו לא מעט אחרי המשחק האחרון ואני מרגיש שכולם מפוקסים לקראת הדרבי".

- חזרתם ממשחק החוץ מול בני ריינה בו ספגתם שערים קלים מדי. איך אתה כמי שאמור להיות שר ההגנה של הקבוצה, מרגיש?

"לא טוב. ברור שזו תחושה לא טובה. כבלם אני רוצה שנסיים כל משחק ללא ספיגת שערים. השערים שאנחנו סופגים מחורבנים. אנחנו לא צריכים לספוג כאלה שערים. אם לא היינו סופגים אותם, בטח במשחק האחרון, היינו בוודאות מנצחים. אנחנו צריכים להיות הרבה יותר מרוכזים בעבודת ההגנה".

עוד בוואלה!

רובי קין: "אני במכבי עד סוף העונה. בכל מצב"

לכתבה המלאה
ערן זהבי מול דריק לוקאסן מכבי תל אביב. דני מרון
דרבי הוא צומת משמעותי: יוביל להתאוששות, או יחמיר המשבר. לוקאסן וזהבי/דני מרון

- הבעיה היא בהגנה עצמה או במשחק ההגנה?

"סגנון המשחק שלנו הוא מאוד התקפי. אנחנו דוחפים מאוד גבוה ולכן אנחנו חשופים למתפרצות ומשחקי מעבר. אנחנו חייבים להגן יחד יותר טוב ולקבל החלטות יותר טובות".

- איך משפיע עליכם איבוד 7 הנקודות בשלושה משחקים? במקום להוביל עכשיו ב-10 הפרש, אתם רק על 3.

"אני חושב שברמה המנטלית, אנחנו עדיין קבוצה חזקה. נכון שאיבדנו 7 נקודות יתרון וזה לא טוב, אבל אם היית אומר לי לפני העונה שזה יהיה מצבנו בחודש ינואר ושנוביל את הטבלה, הייתי לוקח את זה. מה שאנחנו עוברים זה מרתון".

- האוהדים הגיעו לאימון המסכם והזכירו לכם עד כמה הדרבי הזה חשוב להם. מה אתה יכול להבטיח להם?

"שאנחנו ניתן הכל במשחק ושנילחם כקבוצה. זה מה שאני יכול להבטיח להם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully