וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כאלף אוהדי מכבי תל אביב הגיעו לאימון המסכם: "הדרבי מעל הכל"

אוהדים צהובים רבים הגיעו למתחם האימונים בקרית שלום כדי לדחוף את השחקנים ולנסות להרים אותם אחרי שלושה משחקים ללא ניצחון, קין צפוי לבצע לפחות שני שינויים בהרכב (רביעי, 20:30). למה מתלבט לגבי המערך, שחקן בהפועל ת"א: "מתישהו הם יתפוצצו, גם זהבי"

מחזור 17הסתיים17/01/2024
מכבי תל אביב
  • תורג'מן (2)
  • תורג'מן (25)
  • זהבי (42)
  • זהבי (64, פנדל)
2:4
  • (32) רוחנא
  • (38) ארצ'ל
הפועל תל אביב
תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 0:5 על הפועל תל אביב בדרבי/ספורט1

מכבי תל אביב

כשהיא פחות נינוחה, קצת יותר לחוצה ומסיימת עשרה ימים רעים בהם איבדה שבע נקודות ליגה בשלושה משחקים, תגיע מחר מכבי תל אביב לדרבי מול הפועל כשהפעם יותר מהיוקרה העירונית, היא חייבת לנצח ולשמור על מרחק ממכבי חיפה. בקרית שלום השתדלו מאז התיקו מול בני ריינה לעבוד על הטעויות במשחק ההגנה, הקצב האיטי בהתקפה וקבלת ההחלטות השגויה שהובילה לספיגת השערים אל מול אוזלת הרגל מול שער היריב.

רובי קין כהרגלו ערך עם השחקנים שיחות בהן המחיש להם דברים שהוא עבר כשחקן ברגעים כאלה בהם הלחץ עליהם. קין יקבל מחר את אנריק סבוריט שחוזר מצהובים וקרוב לוודאי שהוא יפתח איתו באחד עשר במקום עידן נחמיאס. גם דן ביטון צפוי לפתוח על חשבון אושר דוידה. במשחק האחרון מול מכבי בני ריינה החזיר קין את רועי משפתי לשער, אבל לא נתן עדיין רמז באימונים האם הוא שוב יעשה שינוי בין הקורות. באשר לכנף השמאלית, קין יבחר בין דור תורג'מן לקיקו בונדוסו.

ההתלבטות הגדולה של קין היא האם להמשיך עם ההרכב הרגיל שלו או לגוון במספר עמדות. בקרב השחקנים לא נרשמה הערכה ברורה עוד לפני האימון המסכם הערב וגם הם לא ידעו לקבוע האם האירי יחליט לזעזע את ההרכב הקבוע שלו או שימשיך להאמין באלה שהביאו את מכבי תל אביב למקום הראשון.

צפו באוהדי מכבי תל אביב באימון המסכם לפני הדרבי

כאלף אוהדי מכבי תל אביב באימון המסכם לפני הדרבי/פרטי

הפועל תל אביב

הפועל תל אביב מגיעה מחר לדרבי התל אביבי כאשר התקוה המרכזית היא לתת הופעה מכובדת, גם אם הקבוצה תפסיד, או כמו שאמרו שחקנים: "צריכים לרדת מהמגרש כשהקהל יודע שנתנו את הכל בשביל החולצה והסמל".

במועדון לא מייחסים חשיבות מיוחדת ליכולת של מכבי תל אביב לאחרונה, ואומרים: "גם לפני ה-5:0 היה להם משחק לא טוב, מתישהו יהיה משחק שהם יתפוצצו ויחזרו לעצמם, גם ערן זהבי, נצטרך לדאוג שזה לא יקרה".

אלטמן ורודריגס הפצועים ייעדרו, כמו גם עומר סניור המורחק. בורחה למה מתלבט האם לשחק עם ארבעה או חמישה שחקני הגנה, ואם ישחק עם חמישה אז אור ישראלוב יצטרף לפסי ולבלוריאן.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שחקני הפועל תל אביב אל ים קנצפולסקי, אור ישראלוב. ברני ארדוב
יעלו יחד בהרכב? קנצפולסקי וישראלוב/ברני ארדוב

טריוויה

* מאזן הדרבים בליגה: 61 ניצחונות למכבי תל אביב, 46 להפועל תל אביב ועוד 59 תוצאות תיקו.

* סך הכול, הפועל תל אביב לא ניצחה את יריבתה העירונית ב-26 המפגשים האחרונים בכל המסגרות, מאז ה-1:3 בליגה ב-26 באפריל 2014. ערן זהבי צימק אז אחרי צמד של עומר דמארי ופנדל של גילי ורמוט. דן איינבינדר פתח בהרכב מכבי תל אביב.

* ניצחון בדרבי כאורחת? את זה הפועל תל אביב לא עשתה מאז נובמבר 2011, כשמריו פצ'אלקה, אלרואי כהן ושי אבוטבול העניקו לה 1:3 מול שער מצמק של ברק יצחקי. שרן ייני הוא השריד היחיד מאותו משחק.

* בחמשת המפגשים האחרונים, האדומים אפילו לא מצאו את הרשת (0:0 וארבעה הפסדים בהפרש מצטבר של 15:0). את השער האחרון לזכות הפועל תל אביב כבש אושר דוידה בהפסד 3:2 בפברואר 2022. היום הוא בצד הצהוב.

* כפי שקרה לה בינואר-פברואר אשתקד, מכבי תל אביב ללא ניצחון בשלושת המחזורים האחרונים (בכולם נקלעה לפיגור במחצית הראשונה). רצף של ארבעה משחקי ליגה ללא ניצחון, לא היה לה מאז מרץ-אפריל 2022. אגב, היא יצאה ממנו בעזרת 0:5 ביתי בדרבי.

* ערן זהבי בבצורת של שישה משחקי ליגה, לראשונה במדי מכבי תל אביב וכפי שלא קרה לו מאז ינואר-פברואר 2011, כששיחק בהפועל תל אביב. אז הרצף התארך לשבעה.

* נזכיר: זהבי הפך למלך שערי הדרבי התל אביבי בכל הזמנים כשהבקיע לרשת היריבה העירונית ב-0:5 בסיבוב הראשון. הוא כבש 10 שערים במדים הצהובים (כולל שלושער ב-2:3 הדרמטי במרץ 2014) ולפני כן שניים כשחקן הפועל, ועקף את שייע גלזר האגדי לו היו 11 שערים (כולם במדי מכבי).

הרכבי הקבוצות

שופט: עידן לייבה
אצטדיון: בלומפילד
קהל: 14905

משחקי המחזור הבא:

שבת, 15:00: הפועל חדרה - מ.ס. אשדוד
שבת, 17:30: מכבי בני ריינה - הפועל חיפה (ספורט3)
שבת, 19:30: הפועל ירושלים - הפועל באר שבע (ספורט4)

ראשון, 19:00: בני סכנין - מכבי פתח תקוה
ראשון, 20:00: הפועל פתח תקוה - מכבי תל אביב (ספורט4)
ראשון, 20:30: מכבי חיפה - מכבי נתניה

שני, 20:00: הפועל תל אביב - בית"ר ירושלים (ספורט1)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully