וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובי קין: "אני במכבי עד סוף העונה. בכל מצב"

16.1.2024 / 17:15

אחרי שלושה משחקים רצופים ללא ניצחון, מאמן מכבי תל אביב התייחס לעתידו לפני הדרבי (רביעי, 20:30): "לא יכול לשלוט במה שממציאים". וגם: הטענות לשיפוט ("אולי אם היו מוסיפים זמן כמו שצריך היינו מבקיעים יותר"), ספסול מוסקרה וחסרונו של מילסון

תקציר: בני ריינה - מכבי תל אביב 2:2/ספורט1

מכבי תל אביב הייתה ברצף ניצחונות מרשים, במהלכו עלתה לשמינית גמר הקונפרנס ליג מהמקום הראשון ופתחה פער של 10 נקודות על מכבי חיפה בפסגת ליגת העל, אבל שלושה משחקים רצופים בהם לא ניצחה, כולל הפסד ראשון העונה בליגה במשחק בית למכבי חיפה, הובילו לכך שהפער ביניהן הצטמק תוך שבוע לשלוש נקודות. במסיבת עיתונאים לקראת הדרבי מחר נגד הפועל תל אביב (רביעי, 20:30), רובי קין נשאל על הביקורות שהחלו להישמע בימים האחרונים.

"זה הכדורגל, לפעמים אנחנו מפסידים, יש עומס. אנחנו יודעים שעלינו להשתפר, לנצל את המצבים שלנו, להיות עם מנטליות חזקה, כי בשנייה אחת הכול יכול להתהפך", אמר קין, "אולי אם היו מוסיפים את הזמן כמו שהיה צריך, היינו יכולים להבקיע יותר - במקום 96 דקות לשחק 100 פלוס. אנחנו צריכים להבקיע יותר שערים, לנצל את המצבים, לפעמים שחקן לא כובש, אבל הוא יכול לעזור לאחרים להבקיע. אני אוהב להבקיע הרבה גולים, אבל אני גם אוהב רשת נקייה, זה טוב יותר".

רובי קין, מאמן מכבי תל אביב. לירון מולדובן
"אשאר במכבי תל אביב עד סיום העונה. בכל מצב". רובי קין/לירון מולדובן

קין נשאל גם להיעדרותו של מילסון, שאתמול עלה מהספסל ב-1:1 המרשים של אנגולה נגד אלג'יריה באליפות אפריקה: "דור תורג'מן כבש פעמיים כששיחק בצד שמאל, אנחנו לא יכולים לדאוג על אנשים שלא כאן".

על סגנון המשחק אמר: "זו הסיבה שדור פרץ כל כך טוב, יש לו מנטליות של מנהיג. ראינו שנגד הפועל חדרה הגבהנו הרבה כדורים לרחבה וזה לא עבד, אנחנו צריכים לשלב וזו הסיבה שגבי קניקובסקי ופרץ כל כך טובים בכניסות שלהם לרחבה".

קין המשיך: "אף פעם לא תראה אותי למטה, אני תמיד רוצה לנצח, נצטרך להראות איך אנחנו מגיבים להפסדים, להמשיך קדימה. אנחנו נמשיך להשתפר, מבחינתנו תיקו או הפסד זה אותו דבר. אני לא משתנה בהתאם לתוצאות, אני אותו אחד אחרי ניצחון, תיקו והפסד, אוכל את אותה ארוחת צהריים או ערב בכל מקרה. שום דבר לא משתנה מבחינתי, יש לי מספיק ניסיון בכדורגל".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
דור תורג'מן מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
"לא יכולים לדאוג ממילסון, תורג'מן כבש פעמיים כששיחק בשמאל"/מאור אלקסלסי

המאמן גם נשאל אם ספסול מוסקרה נגד בני ריינה קשור לפרסומים בקולומביה על כך שהוגשה עליו הצעה למכבי תל אביב: "פעם ראשונה שאני שומע שהייתה עליו הצעה. הוא לא הולך".

לסיום התייחס לעתידו: "אני לא יכול לשלוט במה שאנשים ממציאים, לא אכפת לי מה הם אומרים. לא אעזוב. אמרתי את זה כשהגעתי, הבטחתי לכולם שאהיה כאן עד סוף העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully