וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדי למקסם רווחים: אנטליאספור תנסה למכור את יחזקאל לקבוצה שלישית

15.1.2024 / 12:57

בבאר שבע ישמחו לקלוט בחזרה את השחקן, אך במועדון הטורקי יפעלו מול פיפ"א ואופ"א על מנת לקבל אישור למכור אותו לקבוצה אחרת ולקבל דמי העברה

תקציר: אנטליאספור - טרבזונספור 1:1 (שער של שגיב יחזקאל)/ספורט1

אחרי הפיצוץ הגדול עם אנטליאספור, בהפועל באר שבע עדיין לא מזדרזים להעריך ששגיב יחזקאל ישחק אצלם. במועדון ישמחו לקלוט אותו בחזרה אבל ההערכה במועדון היא שאנטליאספור תפעל מול פיפ"א ואופ"א במטרה למכור אותו לקבוצה שלישית העונה, לאור הנסיבות המיוחדות בגינן הוא עוזב את טורקיה.

באנטליאספור ינסו למקסם את הרווח על יחזקאל ואחרי החודשים הטובים שלו בטורקיה, ירצו ראשי המועדון למכור אותו תחת אישור משפטי שהוא יכול לשחק בקבוצה שלישית העונה. בהפועל באר שבע רוצים את יחזקאל אבל מבינים שהכדור לא נמצא אצלם כרגע. ליחזקאל חוזה רב שנתי בטורקיה אחרי שאנטליאספור רכשה אותו ועוד יש תהליך לעבור לפני שהוא יעזוב חוזית את המועדון.

השופט רועי ריינשרייבר עם שחקן הפועל באר שבע שגיב יחזקאל. דני מרון
שוב במדים של באר שבע? לא כל כך מהר/דני מרון

עוד בנושא

יחזקאל כבש העונה שישה שערים במדי אנטליאספור, כולל ה-1:1 אמש מול טרבזונספור, עם השוויון שלאחריו ביצע את המחווה למען החטופים ועורר סערה רבתי בטורקיה. פרט לכך גם יש לו שני בישולים.

יש לציין כי נשיא אנטליאספור דיבר לאחרונה על אפשרות למכור את יחזקאל תמורת סכום גבוה בעקבות כמה הצעות שקיבל, כך שכלל לא בטוח שימהר לשחררו ללא תמורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully