וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההשוואה בין שגיב יחזקאל לעטאא ג'אבר: "חפשו את ההבדלים"

אמייה טגה הזכיר כיצד בזמן ש"מתחרים מי צולב חזק יותר" את שחקן אנטליאספור, הישראלי שמייצג את פלסטין "נהנה מכל הזכויות"

מחוץ לקווים, 14.1/עריכת וידאו: זיו שטיינר

אם בטורקיה משווים את מקרה שגיב יחזקאל לזה של יוסף עטאל, הרי שבישראל יש מי שיודע לעשות את ההשוואות הנכונות. כדורגלן העבר אמייה טגה, כיום חבר במועצת העיר נתניה, עמד על ההבדלים ביחס ליחזקאל בטורקיה לעומת התגובה כאן בארץ לעטאא ג'אבר, לשעבר קפטן הנבחרת הצעירה שמייצג כיום את פלסטין.

"מעשה ותוצאה, חפשו את ההבדלים", כתב טגה באינסטגרם. "שגיב יחזקאל, שחקן ישראלי שמשחק בטורקיה עם מחווה והזדהות לחטופים ולמדינת ישראל 7.10 - סולק מיידית מהקבוצה והחוזה עמו הותר באופן חד צדדי וכמובן שזומן לחקירה משטרתית. נשיא הקבוצה הטורקית יצא בחריפות נגד יחזקאל, שר המשפטים הטורקי, הספונסר הטורקי, התובע המקומי - כולם מתחרים מי צולב את יחזקאל חזק יותר. אוהדי הקבוצה הגיעו למתחם האימונים שעות לאחר שאותו יחזקאל ניצח עבורם את המשחק ודרשו לסלקו מהקבוצה באופן מיידי. ולקינוח, יחזקאל נכון להרגע ומאתמול בלילה נמצא במעצר בתחנת המשטרה ויובא בפני שופט מקומי בבוקר".

"עטאא ג'אבר, שחקן ישראלי שנהנה מכל הזכויות כמו כל אזרח במדינת ישראל, מייצג את נבחרת פלסטין, 'מדינת' אויב שכל מטרתה להשמיד את העם היהודי בכל דרך", הדגיש טגה בהמשך הפוסט. "
ג'אבר מייצג בגאון את פלסטין, לובש כאפיה בכל משחק, עומד דקת דומיה, מחבק ומנשק את הטרוריסט והאיש החזק בהתאחדות הפלסטינית - ג'יבריל רג'וב, האיש שתומך במעשה הטבח הנוראיים של ה-7.10. ג'אבר, למי ששכח, היה גם לשחקן הערבי הראשון שהיה קפטן נבחרת ישראל הצעירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully