וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עטאא ג'אבר שוב עלה עם כאפיה ועמד בדקת דומיה של נבחרת פלסטין

הקשר בעל האזרחות הישראלית שר את ההמנון הפלסטיני ולחץ את ידו של ג'יבריל רג'וב בהפסד 1:0 לאוסטרליה. מחוות רבות ביציעים

תיקתקנו, סיכום אירועי הספורט ביום, 21.11/ספורט1

הסערה בכדורגל הישראלי לא עצרה את עטאא ג'אבר, שפתח גם היום (שלישי) בהרכב נבחרת פלסטין, שוב עלה לכר הדשא עם כאפיה (כמו יתר חבריו), שוב שר את ההמנון הפלסטיני ושוב עמדת בדקת דומיה לזכר הנרצחים בעזה. ג'אבר אף לחץ את ידו של ג'יבריל רג'וב, יו"ר ההתאחדות הפלסטינית, שישב בעבר בכלא הישראלי.

זה קרה במשחק של נבחרת פלסטין מול אוסטרליה, שהועבר בשל המלחמה לכוויית. בשער פתח ראמי חמאדה, שרשם שש הופעות בבני סכנין בעונת 2020/21, בעוד היציעים היו מלאים בדגלי פלסטין, ובשלטים ועליהם הכיתוב: "שחררו את עזה".

המשחק עצמו הסתיים ב-0:1 קטן לאוסטרליה, שהתקשתה מאוד הארי סוטאר כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-18. ג'אבר השלים 90 דקות. בדקה השביעית הניפו אוהדי נבחרת פלסטין את דגל המדינה, לציון ה-7 באוקטובר. מחווה נוספת נרשמה בדקה ה-75, לציון "75 שנות כיבוש", כך לפי התקשורת הערבית.

כזכור, לפני מספר ימים פעל כך ג'אבר במשחק מול לבנון (0:0) וגרם לתגובות נזעמות בכדורגל הישראלי, כולל דרישה של שר התרבות והספורט מיקי זוהר לשלול את אזרחותו של הקשר. זוהר פנה לשר הפנים משה ארבל וכתב בין היתר: "ג'אבר ייצג את הנבחרת המכנה עצמה 'פלסטין', הביע הזדהות עם האויב כאשר עמד דקת דומיה לזכר 'הקורבנות בעזה' תוך התעלמות מהנרצחים בצד הישראלי והזדהות עם ארגון הטרור הנאצי חמאס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully