וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אפס מאופס, לשלול לו את האזרחות": עטאא ג'אבר שיחק בפלסטין ועורר סערה

עודכן לאחרונה: 16.11.2023 / 22:26

קפטן הנבחרת הצעירה לשעבר, שעלה עם כאפיה, שר את ההמנון ועמד בדקת הדומיה של נבחרת פלסטין מול לבנון, נזרק מהסוכנות של דודו דהאן: "לא נסבול שום תמיכה בעזה". מ.ס. אשדוד קראה לשלול לו את האזרחות, יונתן כהן: "סמרטוט". זלקה: "זיהם את חולצת הנבחרת של העם היהודי"

מרתון אתונה מחאת חטופים ופלסטינים/עינת אוליבייר

נבחרות פלסטין ולבנון נפרדו היום (חמישי) ב-0:0 במסגרת מוקדמות מונדיאל 2026. המשחק שאמור היה להיערך בלבנון הועבר לאיחוד האמירויות עקב המתיחות הגדולה, בעוד הפלסטינים יארחו את משחקם הבא מול אוסטרליה בכוויית.

מי שפתח בהרכב פלסטין והשלים 90 דקות היה עטאא ג'אבר, שבעברו שיחק בנבחרת הצעירה של ישראל ואף היה הקפטן שלה. בניגוד לג'אבר, חלוץ בני סכנין, עלא אלדין חסן, שוער קבוצת הנוער של סכנין, עבד יאסין ובלם הפועל אום אל פאחם, עמיד מחאג'נה, לא נכללו בסגל.

מ.ס. אשדוד, שבמדיה שיחק ג'אבר בעבר, פרסמה הערב הודעת מועדון שלפיה: "מועדון ספורט אשדוד בוש ונכלם שהשחקן עטאא ג'אבר היה בעבר חלק מהמועדון (אמנם זמן קצר, אך היה). השתתפותו של השחקן בנבחרת פלסטין, בפרט לאור הטבח ב-7 באוקטובר ובזמן שאזרחי ישראל תחת לחימה, הינה בהגדרת בגידה. מי שרוצה לייצג את 'פלסטין' שיתכבד להיות תושב בפלסטין. עטאא אינו ראוי להיות אזרח מדינת ישראל! אנו פונים לשר הפנים מר משה ארבל לשקול את שלילת אזרחותו של עטאא ג'אבר".

שחקן נבחרת פלסטין עטאא ג'אבר. Giuseppe CACACE / AFP, GettyImages
ג'אבר מול לבנון הערב/GettyImages, Giuseppe CACACE / AFP

התגובות בכדורגל הישראלי לא איחרו להגיע

יונתן כהן: "מתבייש שהיית קפטן שלי בנבחרת הצעירה, יא סמרטוט".

אלון תורג'מן: "אפס מאופס".

מנשה זלקה: "וזה עוד זיהם את חולצת הנבחרת של העם היהודי".

עידן ורד: "אפס מאופס שונא ישראל, לשלול אזרחות מהר".

שחר הירש: "חלקתי איתך חדר הלבשה יותר משנה, היינו בקשר טוב ועכשיו אני מגלה שהיית שמח מאוד אם אני או שחקנים אחרים ששיחקו איתך היו נרצחים גם. להקיא עליך ועל הצביעות שלך, כששיחקת פה לא דיברת מילה ואם יש צדק גם לא תדרוך פה עוד דקה יותר".

דקל קינן: "מלכתחילה לא מובן לי איך בכלל מאפשרים לבעלי תעודת זהות ישראלית לייצג את נבחרת פלסטין! המעשה השפל והצבוע של ג'אבר עטאא הערב הוא עוד הוכחה לכך. אבסורד שחייב להיפסק".

ניב זריהן: "תמיד היה פעיל חמאס".

יניב קטן: "כבר לא נשאר מקום באוטובוס של המפכ"ל התותח שלנו לעזה מרוב בוגדים שיש במדינה שלנו, אבל לך ג'אבר הייתי מסדר מחר בבוקר מונית ספיישל בכיוון אחד, ישר לחאן יונס. אני מתבייש שלבשת את החולצה שאני הכי אוהב בעולם".

גם סוכנות "סקאוטפוש" של דודו דהאן, שייצגה את ג'אבר עד הערב, הודיעה כי תפסיק לייצג אותו: "סקאוטפוש מתנערת ממה שהוא מייצג ומחוסר הרגישות שלו. לא נסבול שום תמיכה בעזה. כל שחקן שלנו שיעשה זאת, נתנתק ממנו באופן מיידי".

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה
שחקני נבחרת פלסטין. רויטרס
כך עלו ג'אבר ושחקני פלסטין לדשא/רויטרס

יוסף חדאד, פעיל ההסברה שנלחם מדי יום למען שמה של ישראל בעולם, צייץ על השתתפות ג'אבר במשחק ובשלל המחוות שערכו הפלסטינים: "עטאא ג'אבר מי שהיה רק לפני כמה שנים קפטן הנבחרת הצעירה של ישראל, שיחק היום במדי נבחרת פלסטין במשחק סולידריות עם עזה כשהוא עומד דקת דומייה על כל המחבלים של חמאס ושר את ההמנון הפלסטיני. ולמה זה אמור לעניין אתכם? כי עדיין יש לו תעודת זהות ישראלית! ביזיון... תשללו לו את האזרחות!!!".

הציוץ של יוסף חדאד על ג'אבר

דקת דומיה במשחק של נבחרת פלסטין מול נבחרת לבנון. Giuseppe CACACE / AFP, GettyImages
דקת הדומיה. על המסך: "סולידריות עם פלסטין"/GettyImages, Giuseppe CACACE / AFP

ובחזרה ל-0:0: היה זה המשחק שפתח עבור שתי הנבחרות את קמפיין המוקדמות. אוסטרליה מובילה את הבית עם 3 נקודות, אחרי 0:7 קליל על בנגלדש.

בנבחרת פלסטין שמאומנת על ידי מקרם דאבוב הטוניסאי, יש שחקנים מהליגות בשבדיה, צ'ילה, אינדונזיה, הודו, תאילנד, בלגיה, מצרים ושוויץ. השחקנים שזומנו מהליגה המקומית, מגיעים מקבוצות בגדה המערבית ומזרח ירושלים, ולא מרצועת עזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully