וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חרף העומס: רפאלוב, ג'אבר ומוחמד צפויים לפתוח במכבי חיפה

הקשר שסבל מכאבים בשריר הארבע ראשי השלים אימון מלא וביקש לשחק מול מכבי פתח תקוה (ראשון, 20:30). שני הקשרים סובלים מהעומס אך ישחקו בהיעדר אלטרנטיבות, פיירו וחג'ג' לא יחזרו, התלבטות אם לפתוח עם סייף. למרות הניצחון על מכבי תל אביב, "אף אחד לא באופוריה"

תקציר ניצחונה הדרמטי של מכבי פתח תקוה 2:3 על מכבי חיפה/ספורט1

מכבי חיפה

קשרה של מכבי חיפה, ליאור רפאלוב, השלים אימון מלא וצפוי להיות כשיר למשחק מחר (ראשון, 20:30) מול מכבי פתח תקוה. כזכור, הקשר הוחלף נגד מכבי תל אביב לאור כאבים בשריר הארבע ראשי. רפאלוב אמנם השלים אימון מלא אך הוא לא כשיר במאת האחוזים ולמרות זאת בשל החיסורים הרבים הוא ביקש לשחק מחר וככל הנראה אף יפתח בהרכב. לעומתו מי שלא התאמנו ולא צפויים לעמוד לרשותו של מסאי דגו מחר הם פרנזי פיירו ועילאי חג'ג שכבר נעדר מהמשחקים האחרונים בשל הכאבים בשרירי הבטן התחתונה.

דגו יצטרך כאמור להתמודד עם לא מעט חיסורים כאשר גם מחמוד ג'אבר ועלי מוחמד כבר סובלים מעומס אך ימשיכו לשחק בהיעדר אופציות חלופיות. ההתלבטות הגדולה היא האם כבר לפתוח עם קני סייף או שמא לעלות עם מאור קנדיל ולהסית את ענאן חלאילי לעמדה קדמית יותר.

"אם לא ננצח מחר לא עשינו כלום בשבוע שעבר", קבע שחקן בקבוצה, "ברור לנו שהפער שהיה גרם לכך שכל מעידה יכולה לפתוח שוב את הפער לגדול מאוד. מחר זה משחק מאוד חשוב, אין אף אחד בקבוצה שנמצא באופוריה".

שחקן מכבי חיפה עלי מוחמד. ברני ארדוב
ממשיך בהרכב תחת העומס. עלי מוחמד/ברני ארדוב

מכבי פתח תקוה

בעיצומו של משבר גדול, מכבי פתח תקוה תצא מחר למשחק חוץ קשה מאוד במגרשה של האלופה, אותה ניצחה כזכור 2:3 בסיבוב הראשון. המלאבסים מגיעים להתמודדות עם מאזן עגום של שבעה הפסדים בשמונת המשחקים האחרונים והמאמן החדש רן קוז'וך מחפש פתרונות לייצב בעיקר את משחק ההגנה שלו. פתח תקוה תחסר את הבלם האיטלקי המוצהב, לורנזו פרמאטי, אבל תקבל בחזרה את מואיז אדילהו שהחלים מפציעה וישוב להרכב.

על פי התרגול באימון מסכם, נראה שקוז'וך שוקל לשחק עם שלושה בלמים, כאשר מוחמד הינדי תורגל לצד אדילהו והדר פוקס במרכז ההגנה. אביאל זרגרי תורגל לצד איברהים ג'אבר בקישור האחורי ובחלק הקדמי מובטח מקומו של עידן טוקלומטי.

בגזרת הרכש אין עדין חדש ושני השמות הבולטים שעל הפרק הם הבלם איתי בן שבת ממכבי נתניה והקשר נדב נידם מהפועל ירושלים, שעל מועמדותם פורסם כאן.

עוד בוואלה

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה
עידן טוקלומטי מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
מסוגל שוב להפתיע? עידן טוקלומטי/ברני ארדוב

טריוויה

* אחרי הניצחון המפתיע 2:3 בסיבוב הראשון, מכבי פתח תקוה מחפשת דאבל עונתי ראשון על מכבי חיפה מאז עונת 2014/15 (פעמיים 0:1).

* מכבי חיפה ברצף של 26 משחקי בית ללא הפסד בליגת העל (23 ניצחונות ושלוש תוצאות תיקו), מאז ה-3:1 למכבי תל אביב במאי 2022.

* האלופה כרגע גם עם הרצף הטוב בליגה - 13 משחקים ללא הפסד, מאז אותו 3:2 למכבי פתח תקוה במחזור השלישי.

* מכבי פתח תקוה הפסידה בשבעה משמונת המחזורים האחרונים, פרט לדרבי בו ניצחה 0:2. היא מציגה את ההגנה הגרועה בליגה עם 30 שערי חובה.

* מכבי פתח תקוה ברצף של חמישה הפסדי חוץ וסך הכול 11 משחקי חוץ ללא ניצחון בליגת העל, מאז ה-3:4 באשדוד במרץ 2022. לפני כן באותה עונת ירידה היו לה שבעה הפסדי חוץ רצופים.

הרכבי הקבוצות

שופט: ארז פפיר
אצטדיון: חיפה
קהל: 14182

משחקי המחזור הבא:

שלישי, 19:00: הפועל חיפה - הפועל חדרה
שלישי, 19:45: מכבי נתניה - הפועל ירושלים (ספורט1)
שלישי, 20:00: הפועל באר שבע - הפועל פתח תקוה (ספורט2)

רביעי, 19:00: מכבי פתח תקוה - מ.ס. אשדוד
רביעי, 19:45: בית"ר ירושלים - מכבי בני ריינה (ספורט3)
רביעי, 20:00: בני סכנין - מכבי חיפה (ספורט4)
רביעי, 20:30: מכבי תל אביב - הפועל תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully