וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתי בן שבת, באסם זערורה ונדב נידם מועמדים למכבי פתח תקוה

קוז'וך סימן לקבוצתו החדשה את שני השחקנים שאימן במכבי נתניה ואת קשר הפועל ירושלים. בקבוצה אומרים לקראת הפועל חיפה: "נצטרך להביא נקודות בכוח"

תקציר: הפועל ירושלים - מכבי פתח תקוה 1:3/ספורט1

מכבי פתח תקוה תארח הערב (שני, 19:00) את הפועל חיפה ותנסה לצאת לדרך חדשה תחת המאמן החדש רן קוז'וך, שיערוך הופעת בכורה על הקווים. הקבוצה נמצאת במומנטום שלילי מאוד והיא מגיעה להתמודדות הערב עם חמישה הפסדים בששת המשחקים האחרונים שלה. במכבי פתח תקוה ינסו להתחזק בשלושה-ארבעה שחקנים לפחות, כאשר שמותיהם של הבלם איתי בן שבת והקשרים באסם זערורה ונדב נידם נמצאים חזק על הפרק.

"נצטרך להביא נקודות בכוח, בכל דרך אפשרית", אמרו בקבוצה. "איבדנו הרבה גובה במחזורים האחרונים והערב בבית שלנו, אמנם מול קבוצה חזקה מהצמרת, אנחנו חייבים לקחת את הנקודות". קוז'וך יחסר הערב את הבלם הפצוע מואיז אדילהו וההתלבטות שלו היא בין לורנזו פראמטי ומוחמד הינדי, כאשר אחד מהם יפתח לצידו של הדר פוקס במרכז ההגנה. גם החלוץ טל בן חיים לא יהיה בסגל, בשל הפציעה בברכו.

נדב נידם הפועל ירושלים. ברני ארדוב
גם שמו הוזכר. נדב נידם/ברני ארדוב

גיא דזנט צפוי לפתוח בעמדת המגן הימני ובקישור נראה שמקומם של איברהים ג'באר ומאור לוי מובטח. לפחות על פי התרגול באימון המסכם, צפוי קוז'וך לעבור למערך של 4-3-3 כאשר עידן טוקלומטי ואנאס מחאמיד יפתחו בכנפיים יחד עם סאליו גינדו שיתופקד בחוד.

שחקן הכנף ג'ארד קאסה השלים שני אימונים מלאים בסוף השבוע ולהפתעת אנשי הקבוצה, הוא מרגיש טוב יותר והערב אף ייכלל בסגל ועשוי לקבל דקות ראשונות מזה זמן רב. קאסה סומן כמועמד לשחרור בינואר, אך אם יגלה ניצוצות של יכולת טובה במשחקים הקרובים, ישקלו בצוות המקצועי של מכבי פתח תקוה להשאירו בסגל, למרות התיכנונים המוקדמים לשחררו.

הרכב משוער: רובי לבקוביץ', גיא דזנט, הדר פוקס, לורנצו פרמאטי, ירדן כהן, אביאל זרגרי, איברהים ג'באר, מאור לוי, אנאס מחאמיד, עידן טוקלומטי, סאליו גינדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully