וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כץ צפוי לחזור לשער הפועל פ"ת, אזולאי שוב ייעדר במכבי נתניה

עודכן לאחרונה: 12.1.2024 / 19:42

השוער ירשום את הקאמבק מול הקבוצה הלוהטת של צרפתי, טישיירה יפתח בפעם האחרונה ויעזוב אחרי המשחק. היהלומים יחסרו גם את זלאטנוביץ' (שבת, 18:00, ספורט4)

מחזור 16הסתיים13/01/2024
הפועל פתח תקוה
  • גוזלן (20)
  • ריקן (45)
0
    מכבי נתניה
    תקציר: מכבי נתניה - הפועל פתח תקוה 1:4/ספורט1

    הפועל פתח תקוה

    אחרי שעצרה את רצף ההפסדים עם שתי תוצאות תיקו, הפועל פתח תקוה תנסה לחזור לנצח דווקא על חשבון מכבי נתניה הלוהטת. אנדרה טיישיירה, בלמה הפורטוגלי של הקבוצה, יערוך את הופעת הפרידה שלו לפני שיעבור לשחק בליגה היוונית, כאשר במועדון מחפשים במרץ בלם שיחליף אותו. עומר כץ עשוי לפתוח בהרכב על חשבון רן חשפיה, כאשר גם סמואל בראון עשוי לפתוח בהרכב. רם לוי שחש כאבים בשריר ייעדר מהסגל, אליו משתייך לראשונה שובל גוזלן. בקבוצה כידוע התחזקו בחלוץ שהגיע מהפועל חיפה, אך רוצים לצרף לפחות עוד שני שחקנים. "אנחנו בסוג של מומנטום טוב אבל זה חייב להתחיל להתבטא גם בניצחונות", אמר שחקן בקבוצה, "ניצחון על נתניה ייתן רוח גבית מטורפת".

    עומר כץ שוער הפועל פתח תקוה. אריאל שלום
    הפועל פתח תקוה לא ניצחה בלעדיו. עומר כץ/אריאל שלום

    מכבי נתניה

    מכבי נתניה שנמצאת במומנטום מצוין תתארח מחר אצל הפועל פתח תקוה ותנסה להמשיך את המסע שלה לכיוון החלק העליון של הטבלה. המאמן גיא צרפתי, שמחזיק במאזן מושלם של ארבעה ניצחונות רצופים, יחסר מחר שני שחקנים משמעותיים מאוד בדמות איתן אזולאי שסובל מרגישות בשריר הירך האחורי ואיגור זלאטנוביץ' שעדין פצוע באיזור עינו. עם זאת, מקסים פלקושצ'נקו שנמצא בכושר מצוין צפוי לפתוח לצידו של בוריס אנו בקישור, כאשר אחמד סלמן ולירן רוטמן אמורים לפתוח יחד עם סטניסלב בילנקי בחלק הקדמי.

    "התחלנו פה משהו מסויים וראיתי הרבה בעירה ולהט אצל השחקנים, בעיניים, בשפת הגוף ובהתנהלות שלהם", אמר המאמן צרפתי לקראת המשחק מחר. "בנוסף לזה אנחנו צריכים לשפר כל הזמן את המשחק שלנו, לשחק כדורגל יותר טוב, גם מבחינה הגנתית וגם מבחינה התקפית ואלה הדברים שמנחים אותנו. אני מרגיש שזה משהו שהולך ומתפתח"

    על היריבה הפועל פתח תקוה: "אנחנו בהחלט עוקבים ורואים את הפועל פתח תקוה, קבוצה ביתית, חזקה, שעושה תוצאות טובות בבית. אנחנו מתכוננים למשחק חוץ מאוד קשה ואינטנסיבי ונעשה את כל ההכנות כדי להיות דרוכים ומוכנים למשחק הזה".

    sheen-shitof

    עוד בוואלה!

    קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

    בשיתוף קק"ל
    מקסים פלקושצ'נקו שחקן מכבי נתניה חוגג שער. ברני ארדוב
    ימשיך בהרכב. פלקושצ'נקו/ברני ארדוב

    טריוויה

    * ב-122 מפגשי ליגה (ראשונה ושנייה) בין הקבוצות מאז קום המדינה, המאזן הוא 55 ניצחונות להפועל פתח תקוה, 31 למכבי נתניה ועוד 36 תוצאות תיקו.

    * הפועל פתח תקוה לא ניצחה את מכבי נתניה בתשעת המפגשים האחרונים בכל המסגרות, מאז ה-0:2 בחוץ בליגה הלאומית בינואר 2014. בתום אותה עונה עלו השתיים יחד לליגת העל.

    * הניצחון הביתי האחרון? זה היה בליגת העל בפברואר 2012, כאשר גיא צרפתי, היום מאמנה של מכבי נתניה, כיכב אצל המלאבסים עם שער ובישול לדומיניק וואסי שהשלים צמד ב-1:3.

    * מכבי נתניה ניצחה בארבעת משחקיו הראשונים של גיא צרפתי כמאמן. בעונה שעברה היה לקבוצה רצף של חמישה ניצחונות בין ינואר לפברואר.

    * הפועל פתח תקוה עצרה את חמשת ההפסדים עם שתי תוצאות תיקו וסך הכול ללא ניצחון בתשעת המחזורים האחרונים. שלוש תוצאות תיקו רצופות בליגת העל לא היו לה מאז אוגוסט-ספטמבר 2011.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: ספיר ברמן
    אצטדיון: שלמה ביטוח (פתח תקוה)
    קהל: 6051

    משחקי המחזור ה-16:

    שבת, 15:00: הפועל חדרה - בית"ר ירושלים (ספורט4)
    שבת, 18:00: הפועל פתח תקוה - מכבי נתניה (ספורט4)
    שבת, 18:00: הפועל ירושלים - בני סכנין
    שבת, 18:00: מ.ס. אשדוד - הפועל חיפה
    שבת, 19:30: הפועל תל אביב - הפועל באר שבע (ספורט3)

    ראשון, 20:00: מכבי בני ריינה - מכבי תל אביב (ספורט4)
    ראשון, 20:30: מכבי חיפה - מכבי פתח תקוה

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully