וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאפולי הובסה בטורינו, מהפך דרמטי ליובנטוס, מילאן טיילה

האלופה ירדה למקום התשיעי אחרי 3:0, מאצוקי הורחק ארבע דקות לתוך הופעת הבכורה. ולאחוביץ' קבע 1:2 על סלרניטנה בתוספת הזמן, 0:3 לרוסונרי באמפולי. 1:1 בין רומא לאטאלנטה

תקציר: אמפולי - מילאן 3:0/ספורט1

המחזור ה-19 בליגה האיטלקית נמשך היום (ראשון) עם חמישה משחקים, כאשר הראשון שבהם הסתיים ב-0:3 של מילאן אצל אמפולי. לאחר מכן האלופה נאפולי המשיכה בהתדרדרות שלה עם הפסד 3:0 בטורינו, ויריבתה העירונית יובנטוס ניצחה גם כן כששער בתוספת הזמן קבע 1:2 על סלרניטנה. במפגש שחתם את יום המשחקים, ז'וזה מוריניו ורומא נפרדו בתיקו מאטאלנטה.

אוליבייה ז'ירו, שחקן מילאן חוגג. Gabriele Maltinti, GettyImages
החלוץ הוותיק לא עוצר. ז'ירו/GettyImages, Gabriele Maltinti

אמפולי - מילאן 3:0

אמנם היא עדיין רחוקה תשע נקודות מהמוליכה והיריבה העירונית אינטר, אך מילאן ממשיכה במומנטום החיובי עם ניצחון שישי בשבעת המשחקים האחרונים בכל המסגרות. רובן לופטוס צ'יק סידר יתרון מול הקבוצה שמתחת לקו האדום כבר בדקה ה-11, וכעבור 20 דקות אוליבייה ז'ירו הכפיל עם פנדל. הצרפתי הגיע לעשרה שערים בכל המסגרות עונה 14 ברציפות - רצף פעיל ארוך יותר מכל שחקן אחר בחמש הליגות הבכירות. שאקה טראורה בן ה-19, שבאמצע השבוע בגביע הבקיע את שערו הראשון במילאן, הוסיף בדקה ה-88 את שער בכורה גם בליגה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אלסנדרו בונג'ורנו שחקן טורינו חוגג שער. רויטרס
הלמו באלופה. שחקני טורינו חוגגים/רויטרס

טורינו - נאפולי 0:3

ויקטור אוסימן נסע לאליפות אפריקה, המאמן וולטר מצארי צפה מהיציע והאלופה המשיכה לקרוס עם משחק רביעי בכל המסגרות ללא שער זכות - שלושה מתוכם בליגה. אנטוניו סנאבריה העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-43, וזה היה רק הפתיח לסיוט של נאפולי.

הרכש מסלרניטנה פסקואלה מאצוקי עלה במחצית כמחליף להופעת הבכורה, וכבר אחרי ארבע דקות הורחק באדום ישיר עקב כניסה חריפה. עבור מאצוקי זהו כרטיס אדום ראשון בליגה הבכירה אחרי 79 הופעות, והוא שחקן נאפולי הראשון שמורחק בבכורה מאז 1997. כבר בדקה ה-53 טורינו ניצלה את היתרון המספרי וניקולה ולאשיץ' הכפיל את היתרון, אלסנדרו בונג'ורנו נגח פנימה את השלישי בדקה ה-66.

דושאן ולאחוביץ', שחקן יובנטוס חוגג. רויטרס
ניצחון חשוב ליובנטוס. ולאחביץ' חוגג בתוספת הזמן/רויטרס

סלרניטנה - יובנטוס 2:1

ביום חמישי האחרון יובנטוס הביסה 1:6 את סלרניטנה בגביע, ולמרות שגם הערב הביאנקונרי יצאו עם ידם על העליונה, הפעם זה הלך להם הרבה יותר קשה. הקבוצה של פיליפו אינזאגי עלתה ליתרון מפתיע במשחק הגביע כבר בדקה הראשונה וזה לא מנע תבוסה, וגם הערב היא הייתה זו שכבשה ראשונה. ג'וליו מאג'ורה בעט נהדר פנימה בדקה ה-39, אך בדקה ה-53 ספג צהוב שני והותיר את חבריו בעשרה שחקנים.

הגברת הזקנה ניצלה את היתרון המספרי מול נועלת הטבלה, כשסמואל אילינג ג'וניור איזן בדקה ה-65 את שערו הראשון העונה. דושאן ולאחוביץ', שבישל את שער השוויון, השלים מהפך עם שער הניצחון בשניות הראשונות של תוספת הזמן. אחרי הניצחון הדרמטי של אינטר, יובנטוס עושה זאת גם כן וכעת היא מפגרת בשתי נקודות אחרי המוליכה.

שחקן רומא פאולו דיבאלה בועט נגד אטאלנטה. Paolo Bruno, GettyImages
דיבאלה כבש, אבל רומא שוב לא ניצחה/GettyImages, Paolo Bruno

רומא - אטאלנטה 1:1

אחרי הספקולציות על כך שראשי המועדון כבר מחפשים לו מחליף, ז'וזה מוריניו רשם משחק רביעי ללא ניצחון מתוך חמשת המחזורים האחרונים ורומא נותרה במקום השמיני בעקבות ניצחונה של היריבה העירונית לאציו. כדי להוסיף לאווירה העגומה, מוריניו הורחק בדקה ה-94 אחרי שמחה בפני השופט. הג'אלורוסי יכולים להתנחם מעט בכך שהפער מהטופ 4 עומד על 4 נקודות בלבד. פאולו דיבאלה כבש בפנדל (39) את שערו החמישי העונה והשווה אחרי שטון קופמיינרס העניק יתרון זמני לאורחת (8), שפספסה הזדמנות לצמק את הפער מהמקום הרביעי לנקודה ונשארה מאחורי בולוניה בטבלה.

משחק נוסף:

אודינזה - לאציו 2:1
ללאציו: לוקה פלגריני (12), מתיאס וסינו (76). לאודינזה: וואלאס (59).

במוקד המחזור ה-20 תארח מילאן את רומא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully