וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי דרמת ענק בתוספת זמן מהסרטים: 1:2 לאינטר על ורונה

שער ניצחון לפראטזי (94), כרטיס אדום לאורחת, פספוס מול שער ריק והחמצת פנדל בדקה 101: המוליכה צברה 3 נקודות יקרות. ססואולו הפתיעה ועצרה את המומנטום של פיורנטינה

תקציר: אינטר - ורונה 1:2/ספורט1

המחזור ה-19 בליגה האיטלקית, שינעל את הסיבוב הראשון, החל בשישי עם 1:1 דרמטי שחילצה בולוניה מגנואה. המשחקים נמשכים היום (שבת) וכבר בצהריים קיבלנו דרמה אדירה, שבסיומה ניצחה אינטר את ורונה. בהמשך, פיורנטינה הרביעית תתארח אצל ססואולו.

אינטר - ורונה 1:2

מוליכת הסרייה A כמעט מעדה מחזור שני ברציפות אחרי ה-1:1 אצל גנואה בשבוע שעבר, אבל השיגה 3 נקודות בתום דרמת ענק והגדילה לפחות זמנית את הפער מיובנטוס ל-5, כאשר הגברת הזקנה תשחק מחר מול סלרניטנה. לאוטרו מרטינס שהתאושש מפציעה חזר אחרי שני משחקים בחוץ, ובדקה ה-13 כבש את שערו ה-16 העונה בליגה. מאז 2004/5, העונה בה חזרו באיטליה ל-20 קבוצות בליגה הבכירה, כבש שחקן אינטר מעל 15 שערים בסיבוב הראשון: אז היה זה מאורו איקרדי, היום עשה זאת ארגנטינאי אחר. גם חלוץ ורונה תומא הנרי רשם ציון דרך מיוחד: בדקה ה-74 הוא הבקיע שער שוויון 45 שניות אחרי שעלה מהספסל, מה שהפך אותו למחליף שמוצא את הרשת הכי מהר בליגה האיטלקית העונה. אלא שבדקה ה-94, דוידה פראטזי ניצל טעות קשה של השוער לורנצו מונטיפו כדי לדחוק מקרוב את השני של הנראזורי. זה לא נגמר שם: בדקה ה-96 הורחק דרקו לאזוביץ' אצל ורונה, מונטיפו עלה לקרן ואינטר יצאה למתפרצת מול שער ריק, אבל זו לא הסתיימה עם כדור ברשת, ואז האורחת קיבלה פנדל בדקה ה-98, אבל יאן זומר הדף והשאיר את הנקודות בסן סירו.

שחקני אינטר חוגגים ניצחון. Marco Luzzani, GettyImages
ככה משחררים לחץ אחרי סיום מטורף. אינטר חוגגת/GettyImages, Marco Luzzani

ססואולו - פיורנטינה 0:1

הפתעה גדולה ברג'ו אמיליה. אחרי שלושה ניצחונות רצופים ואיבוד של 2 נקודות בלבד בחמשת המשחקים האחרונים בליגה, הוויולה נעצרו דווקא אצל קבוצת הבית הכי גרועה בסרייה A ב-2023: ססואולו שצברה רק נקודה בחמשת מחזורי דצמבר, ובמשחק הראשון של ינואר הודחה מהגביע בתום הפסד לאטאלנטה. אנדראה פינאמונטי כבש בדקה ה-9 את השער שסידר לירוקים-שחורים מרחק נשימה מהקו האדום. פיורנטינה תתנחם בכך שהמקום הרביעי עדיין שלה, הודות לתיקו של בולוניה אמש.

משחקים נוספים:

פרוזינונה - מונצה 3:2
לפרוזינונה: עבדו חארווי (56), מתיאס סולה (75 בפנדל). למונצה: דני מוטה (18), ולנטין קרבוני (45), מתיאס סולה (עצמי, 55)

לצ'ה - קליארי 1:1
ללצ'ה: ולנטן גנדרה (31). לקליארי: גאטנו אוריסטאניו (68)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אנדראה פינאמונטי, ססואולו. Emmanuele Ciancaglini, GettyImages
פינאמונטי חתום על ההפתעה של ססואולו/GettyImages, Emmanuele Ciancaglini

צפו בתקציר הניצחון של ססואולו

תקציר: ססואולו - פיורנטינה 0:1/ספורט1

בשישי

בולוניה - גנואה 1:1

חמש דקות לתוך תוספת הזמן, בולוניה נמנעה מהפסד שני ברציפות ומהפסד ראשון בבית מאז ה-2:0 למילאן במחזור הפתיחה של העונה. אלברט גודמונדסון הבקיע בכדור חופשי בדקה ה-20 וכבר חשב שהאורחת תמשיך במומנטום החיובי אחרי ניצחון על ססואולו ותוצאות תיקו מול יובנטוס ואינטר, אך המילה האחרונה הייתה שייכת למחליף של בולוניה - לורנצו דה סילבסטרי. המגן עלה מהספסל בדקה ה-87, וכעבור שמונה דקות בעט מתוך הרחבה לרשת. למרות הנקודה שחילצה לקראת הסיום, הקבוצה של טיאגו מוטה יכולה לחוש פספוס שלא ניצחה ועקפה זמנית את פיורנטינה בדרך למקום הרביעי בטבלה.

ריקרדו אורסוליני, שחקן בולוניה. Emmanuele Ciancaglini/Ciancaphoto Studio, GettyImages
בולוניה כמעט הפסידה שוב. אורסוליני/GettyImages, Emmanuele Ciancaglini/Ciancaphoto Studio

המחזור ה-19 באיטליה יסתיים ביום ראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully