וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה כבר לא מדברת על אליפות: "חזרנו עשור אחורה. זה עצוב"

4.1.2024 / 7:25

הירוקים מבינים שיהיה "מגוחך" על הדבקת הפער מהפסגה, מנסים לתמוך בשרי שמתקשה לחזור על עצמו על רקע הבעיות האישיות, ויודעים שגם הרכש לא אמור לשנות את התמונה: "החיזוק גם במחשבה על העונה הבאה". סונדגרן יבדק, מאמץ לרשום את קינדה למכבי ת"א

תקציר: הפועל פתח תקוה - מכבי חיפה 2:2/ספורט1

אווירת נכאים במכבי חיפה אחרי ה-2:2 אמש (רביעי) מול הפועל פתח תקוה, בערב שאותו סיימו הירוקים במרחק של 10 נקודות ממכבי תל אביב. אם אחרי המשחק מול הפועל תל אביב בחיפה עוד התעקשו שהמאבק רחוק מלהסתיים, אתמול נשמעו קולות אחרים לגמרי.

בחיפה מבינים שמאבק האליפות קרוב להסתיים בשלב מוקדם מדי, כשכבר עתה הפער עומד על דו ספרתי. "מי שידבר על אליפות עכשיו יישמע מגוחך", הודה שחקן בקבוצה. "ברור שהפער עצום ויהיה קשה. אנחנו עכשיו בכלל לא צריכים לחשוב ולדבר על אליפות, צריכים לחשוב רק איך אנחנו משתפרים ונראים כמו מכבי חיפה".

כבר במחצית המשחק גער מסאי דגו בשחקנים ואמר להם: "אנחנו לא עושים כלום, זה נראה קטסטרופה. תתעוררו ותחזרו לעשות מה שאנחנו יודעים".

למרות הדברים הנוקבים של דגו, הירוקים לא נראו טוב גם במחצית השנייה וצברו רק נקודה אחת - וגם זה בקושי רב. "זה נראה שחזרנו עשור אחורה. עצוב - אבל זה המצב", אמר גורם במועדון.

מסאי דגו מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
גם שיחות המוטיבציה כבר לא עוזרות. מסאי דגו/ברני ארדוב

עוד בוואלה

רועי רחוק: מכבי חיפה סיימה רק ב-2:2 מול הפועל פתח תקוה

לכתבה המלאה

כבר תקופה ארוכה שנשמעות ביקורות על בניית הסגל שהותירה למשל את פייר קורנו כמגן שמאלי בודד. גל אלברמן וצוותו לא הצליחו למלא את החלל של שחקנים שעזבו כמו מוחמד אבו פאני, עומר אצילי, דילן בטובינסיקה ואחרים. אם זה לא מספיק, עושה רושם שהבעיות הבריאותיות במשפחתו של צ'ארון שרי משפיעות עליו והשחקן לא מצליח לחזור ליכולתו הטובה והמוכרת. "צריך רק לחבק את שרי", אמרו במועדון. "הוא נמצא בסיטואציה בלתי אפשרית ועדיין עושה הכל ונלחם בשביל הקבוצה".

כעת ינסה דגו למצוא את הפתרונות על רקע החשש מאפקט של כדור שלג. "חייבים לעצור את הנפילה כבר מול הפועל ירושלים, אחרת הלחץ רק ילך ויגדל ויהיה קשה לצאת מזה", אמר אחד השחקנים.

חיפה כבר החתימה את קני סייף, סיכמה עם גדי קינדה ואופטימית גם לגבי צירופו של דניל לסובוי, אך רוצים להתחזק בעוד חלוץ ובבלם נוסף אם יאתרו כזה. "זה יעזור במאבק האליפות? כנראה שלא. אבל צריך לעשות את החיזוקים גם במחשבה על העונה הבאה, כי מה שמדאיג זו היכולת", אמר גורם במועדון.

בחיפה התבשרו על התאריך בו תתקיים בוררות בין בית"ר ירושלים לגדי קינדה ויפנו הן לבית"ר והן להתאחדות כדי לקיים את הדיון מוקדם יותר על מנת לאפשר לקינדה להירשם כבר למשחק מול מכבי תל אביב ביום הראשון של פתיחת חלון ההעברות. "אנחנו מאמינים שגדי יוכל לשחק, אבל בסוף זה לא תלוי בנו", אמרו במועדון.

אחרי המשחק אתמול, אף שחקן של חיפה לא בסכנת ספיגת צהוב שיגרום לו להיעדר מהמשחק נגד מכבי תל אביב. מי שבספק למשחק מול הפועל ירושלים הוא דניאל סונדגרן שהרגיש כאב בשריר הירך האחורי. בקבוצה יערכו בדיקות למגן השבדי כדי לברר חומרת הפציעה.

דניאל סונדגרן שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
עוד צרה לאוסף? סונדגרן/ברני ארדוב

מי שהצליח להכניס את חיפה לאווירה קשה ולמשבר הכי גדול בקבוצה בשנים האחרונות, הוא דווקא רועי אלימלך. המגן הימני של הפועל פתח תקוה שייך לירוקים, אך אתמול כבש מולה צמד. בקיץ אלימלך קיבל מסרים על כך שיהיה מגן מחליף במכבי חיפה, אך בסוף הוחלט להחתים את מאור קנדיל ובהמשך גם חתם עיליי פיינגולד חתם על חוזה ונשאר בסגל.

"העזיבה של אלימלך זו עוד החלטה תמוהה בבניית הסגל. ההחלטה להביא את מאור קנדיל ולא את אלימלך, היא ההיפך מכל מהפכת הצעירים. נעשו הרבה טעויות ואנחנו משלמים עליהן ביוקר", אמרו במועדון.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully