וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דגו: "לקחנו את הנקודה הזאת במזל. המחצית הגרועה שלנו העונה"

מאמן מכבי חיפה אחרי ה-2:2 המאכזב עם הפועל פתח תקוה: "הפרש 10 נקודות מהפסגה? אני אדם מאמין, אבל זה כרגע נראה מצחיק". טסלפפה: "עם תעוזה וחוצפה יכולנו לצאת עם 3 נקודות. לא הייתה שיחה על סיום תפקידי"

תקציר: הפועל פתח תקוה - מכבי חיפה 2:2/ספורט1

דווקא אחרי שנראה שהיא חוזרת לעצמה, מכבי חיפה רשמה הערב (רביעי) מעידה שנייה ברציפות בליגה. אחרי ה-0:0 בבלומפילד מול הפועל תל אביב היום הגיע 2:2 מאכזב מול העולה החדשה הפועל פתח תקוה, כאשר מי שהעניש אותה עם צמד היה רועי אלימלך, המושאל ממנה. בעוד שבוע הירוקים יתארחו במכבי תל אביב בבלומפילד, כשנכון לעכשיו עשר נקודות מפרידות בין השתיים. עוד דאגה למאמן מסאי דגו הגיעה מכיוונו של דניאל סונדגרן, ששבוע למשחק העונה הוחלף עם פציעה בשריר הירך האחורי.

מסאי דגו סיכם את התיקו המאכזב הנוסף: "נגד הפועל תל אביב היה לנו לפחות משחק טוב, היינו היום מאוד חלשים. שבוע לא טוב עבורנו. יש לנו משחק עוד 4 ימים שאנחנו צריכים לבוא ולתקן. באנו אחרי 5 ניצחונות לבלומפילד, משהו קרה שם וגם היום. המחצית היום הייתה הכי גרועה שלנו העונה. החילופים קצת הרימו את הרמה, אבל עדיין היינו חלשים. לקחנו את הנקודה הזאת במזל".

על התוכניות לחלון ההעברות וחיזוק הסגל: "עשינו הכל להביא מישהו מהשוק הישראלי, זר לא יכולים להביא. סייף ייתן לנו עזרה עם קורנו. ברגע שיגיעו עוד אתם תדעו. בכל מקרה, אנחנו צריכים להיות הרבה יותר טובים".

על הפרש 10 הנקודות: "אני אדם מאוד מאמין, אבל כרגע זה נראה מצחיק. אנחנו צריכים לנצח ואז להסתכל על דברים כאלה. ברגע שמפסידים ומאבדים נקודות, לא מעניין אותי מה קבוצות אחרות עושות".

על מעמדו בקבוצה: "אני מסתכל מה אני עושה טוב ולא טוב. תמיד אהיה בשביל השחקנים. במשחק הבא צריכים לבוא ולהתפוצץ".

שחקני מכבי חיפה מאוכזבים. דני מרון
"המחצית היום הייתה הכי גרועה שלנו העונה". תסכול רב בחיפה/דני מרון

שון גולדברג על חלום האליפות: "האליפות עוד רחוקה, יש עוד המון משחקים, רוצים להסתכל על ההווה. יש הרבה דברים לתקן, ראינו את זה היום וחווינו זאת על בשרנו".

על רצף התוצאות המאכזב: "עייפות החומר, לפעמים דברים לא הולכים כמו שרוצים, נצטרך לשפר את זה. לא מעניין להסתכל רחוק או על קבוצות אחרות, רק איך להיראות טוב יותר ולשמח את הקהל שגם אחרי משחק כזה נמצא מאחורינו".

על התקופה שבה היה פצוע אמר: "לא קל, זה מעצבן, עבדתי קשה כדי לחזור כמה שיותר מהר. אני עדיין טיפה מרגיש את הפציעה, שמח שחזרתי וגם כבשתי שזה כיף, אבל זה לא עזר. מקווה שניראה טוב יותר בהמשך".

על תפקידם של השחקנים הוותיקים במצב הנוכחי: "אנחנו צריכים לקחת על עצמנו הרבה, יש המון צעירים איכותיים שהתחילו להראות הרבה ניצוצות. לא צריך עכשיו לצאת בכותרות אחרי שני משחקים כמו שלא יצאנו מגדרנו כשהיינו ברצף ניצחונות".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
צ'ארון שרי, עלי מוחמד, ליאור רפאלוב, שון גולדברג שחקני מכבי חיפה מאוכזבים. דני מרון
מודעים ליכולת החלשה. שרי, מוחמד, רפאלוב וגולדברג/דני מרון

עופר טסלפפה, מאמן הפועל פתח תקוה, סיכם תיקו שלדעתו מאכזב: "אנחנו בתקופה פחות טובה, להפסיד 5 משחקים ברצף כשאתה לא אמור להפסיד את כולם זה לא פשוט. חושב שמהדקה הראשונה היינו הכי מחוייבים שיש. יכולנו להבקיע עוד שערים, התעייפנו ב-10 הדקות האחרונות. השגנו נקודה, אבל עם עוד תעוזה וחוצפה היינו יכולים לצאת עם 3 נקודות".

על חלון ההעברות: "אנחנו חייבים להתחזק, יש לנו 2 זרים שגמרו את העונה. הקבוצה חייבת עזרה עם עומס המשחקים הזה, זה לא אנושי. הסגל שלנו מאוד מאוד קצר. שחקנים שבנינו סביבם את הקבוצה בקושי שיחקו. אין ספק שאם נמשיך להראות ככה נצא לדרך חדשה, זאת נקודה מאוד חשובה. להביא זרים? זה לא פשוט בתקופה הזאת של המדינה. יש מאמץ אדיר להביא שחקנים, היו לנו כבר שחקנים זרים שחתמו והם התחרטו".

על השיחה שהייתה עם ההנהלה לגבי המשך תפקידו הוסיף: "לא הייתה שיחה שאני אמור לסיים את התפקיד. אני מתנהל רק מול אבי יחיאל".

עופר טסלפפה מאמן הפועל פתח תקוה. דני מרון
"השגנו נקודה, אבל עם עוד תעוזה וחוצפה היינו יכולים לצאת עם 3 נקודות". טסלפפה/דני מרון

רועי אלימלך סיכם את הנקודה החשובה: "עברנו תקופה של חמישה הפסדים ואישית עברתי תקופה אמוציונלית. זה לא פשוט, יצא לי פרץ רגשות בגול הראשון שלא היה נשלט. אישית אני מרגישי טוב ושמח להבקיע לא משנה נגד מי, לא מסתכל על מכבי חיפה".

על השערים והמשחק מול קבוצתו לשעבר: "טוב לי איפה שאני נמצא היום, זו לא החלטה שלי. אני מאושר פה, כמובן שמכבי חיפה בלב, גדלתי שם, אבל כרגע אני מתעסק רק בהפועל פתח תקוה".

על המשך העונה של פתח תקוה: "כשנהיה אמיתיים עם עצמנו ונשחק כמו ששיחקנו היום, זה יגיע. ברגע שנחשוב שאנחנו באים קצת יהירים זה לא יהי שם. הפועל פתח תקוה תישאר בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully