וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריינשרייבר: "פאון עבר את הגבול, אסור לי לחזור על דבריו"

קשר בני סכנין הורחק בגין העלבת שופט. דראפיץ': "מבואס, אבל צריך פרופורציות". בלוריאן שהשווה ל-3:3 בדקה 100: "הראנו אופי"

תקציר: הפועל תל אביב - בני סכנין 3:3/ספורט1

אחד המשחקים הדרמטיים שסיפקה ליגת העל בשנים האחרונות התרחש הערב (רביעי) בבלומפילד, שם הפועל תל אביב ובני סכנין נפרדו ב-3:3 בתום מותחן אדיר במסגרת המחזור ה-14. אחרי שהאורחת שמטה יתרון כפול, זאהי אחמד העלה אותה ל-2:3 בדקה ה-95 בפנדל שנבעט שלוש פעמים בגלל הפרות של השחקנים והשוער אמיליוס זובאס, אלא שאור בלוריאן השלים צמד בדקה ה-100 וקבע חלוקת נקודות במהלך האחרון של המשחק.

מעבר לשערים ושינויי התוצאה הדרמטיים, אחד האירועים המרכזיים היה הרחקה של קשר בני סכנין אדריאן פאון. הרומני ראה כרטיס אדום ישיר כשניגש ללחוץ את ידו של השופט רועי ריינשרייבר בדרך לספסל. ריינשרייבר התייחס לאירועים במשחק: "ראיתי מגע ברגליים בפנדל של אלטמן. הכרטיס האדום לפאון? אם אני מרחיק שחקן, זה אומר שהוא עבר את הגבול. אסור לי לומר מה הוא אמר, כי זה מסמך משפטי. זה על סעיף של העלבת שופט, אסור לי לשבש ראיות או להגיד משהו שיכול לפגוע בשחקן".

על הפנדלים החוזרים אמר: "הבעיטות מהנקודה הלבנה עברו בדיקה כמו כל מהלך במשחק. שופט המסך התריע שזובאס יצא מקו השער. בפעם הראשונה זאת הייתה רק אזהרה מילולית, פעם שנייה הוא גם יצא מהקו ולבעיטה החוזרת התווסף כרטיס צהוב".

אור בלוריאן הפועל תל אביב. קובי אליהו
אור בלוריאן הציל את הפועל תל אביב מהפסד/קובי אליהו

"אני חושב שבמחצית הראשונה לא היינו טובים, המחצית השנייה הייתה שלנו והיינו יכולים לעלות ל-2:3. אני שמח על היכולת והאופי, שחזרנו פעמיים מפיגור", סיכם מאמן הפועל תל אביב בורחה למה. "לא היינו כל כך טובים במשחקים הקודמים, היום זה השתנה. אין מקום לתירוצים, אני שמח מההופעה אבל ננסה להשתפר.

מה אמר לשחקנים בפיגור 2:0 בהפסקה: "נצמדנו לתכנית, האמנו בעצמנו והפגנו אופי. כולם עבדו יחד עד הסוף, וכשאתה מחויב ועובד קשה כקבוצה, הדברים באים מעצמם".

האם הורדת איינבינדר וקנצפולסקי השפיעה על התוצאה: "לא חושב על מה שהיה יכול לקרות, קבלת ההחלטות הייתה טובה ואנחנו מסתכלים קדימה למשחק הבא נגד נתניה. ניקח את הדברים הטובים שהיו היום".

אור בלוריאן על הצמד שהעניק נקודה להפועל: "כל משחק בבית אנחנו רוצים לנצח, אבל איך שהמשחק התפתח - היה שווה גם לקבל נקודה. בדרך כלל כשאנחנו בפיגור אני עולה למעלה, התמזל מזלי להיות זה שכבש את השוויון. זובאס שוער מדהים, אבל גם הקהל שלנו גרם לחוגי להחמיץ. מניח שהשיפוט ביטל את העצירות בצדק. לקח לנו קצת זמן להיכנס למשחק, אולי זה היה קשור לעייפות. הראינו הרבה אופי במחצית השנייה. אנחנו רוצים להראות כמו הפועל של המחצית השנייה תמיד".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
סלובודן דראפיץ' מאמן בני סכנין לצד בורחה למה מאמן הפועל תל אביב. קובי אליהו
נקודה לכל צד. דראפיץ' ולמה לפני הדרמה/קובי אליהו

אנשי בני סכנין היו נסערים בסיום וככל הנראה התרחשו עימותים בירידה לחדרי ההלבשה, אך המאמן סלובודן דראפיץ' לא התייחס לעניין: "לא ראיתי, הייתי בחדר שלי. אין לי מושג מה קרה בחוץ. אני אדבר על כדורגל", אמר.

איפה נעלמו במחצית השנייה: "סכנין נבנתה מחדש עם הרבה שחקנים צעירים, אנחנו עוברים עונה מאוד מרגשת, גם נגד בית"ר קיבלנו גול בדקות אחרונות. צריך לראות איפה אנחנו צריכים להשתפר, ב-0:2 צריך לעשות 3 ו-4. אבל אין ספק שהיה משחק מעניין לצופים ואני מייחל למשחקים כאלה כל שבוע".

הסגל דל: "אני מקווה שלאבו יונס יהיה כסף לחיזוק, אני שמח שצעירים מתקדמים פה ואנחנו יכולים לבנות משהו יפה, אבל אין ספק שחילו וגנטוס, ועוד שחקנים, כבר על ההדים. אנחנו צריכים ללמוד לחיות עם זה, צריכים אולי בלם, חלוץ ואני מקווה שבינואר נביא שחקנים ראויים".

עם איזו תחושה יצא: "אני מאוד מבואס שהשוו לנו בדקה ה-97, כשאתה משווה בדקה כזאת אתה מרוצה. אבל אנחנו צריכים לשמור על פרופורציות, לקחנו נקודה ועוד יומיים יש לנו משחק בית קשה נגד הפועל פתח תקוה שאנחנו צריכים לקחת בו נקודות. ארגיע את החבר'ה, ואם ננצח את הפועל פתח תקוה, כולם ישכחו את התוצאה הזו".

דור חוגי בני סכנין. קובי אליהו
ערב מטלטל, הן אישית והן קבוצתית. דור חוגי/קובי אליהו

דור חוגי, שכבש צמד וגם נעצר פעמיים על ידי זובאס בפנדלים שבוטלו בגלל הפרות, סיפר: "לא ראיתי מה קרה בסיום. האמנתי בעצמי שאבקיע היום, שמח שהצלחתי. הובלנו כבר ב-0:2, במחצית השנייה היינו לא מספיק טובים, אבל נלמד לקראת המשחק בשבת. הפנדלים? לקחתי אחריות על עצמי ועל הקבוצה. לצערי לא הצלחתי לכבוש את שני הפנדלים, בפעם הבאה אצליח לכבוש. הייתה לי הבנה לתת לזאהי אחמד, כבר בבעיטה השנייה רצו שאחמד יבעט, אבל התעקשתי כדי להשלים שלושער ולעזור לקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully