וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויטור עשוי לחזור להרכב הפועל באר שבע, ספר יפתח נגד חדרה

ברדה רוצה ניצחון שלישי רצוף (שלישי, 20:00, ספורט2) ועדיין מתלבט בנוגע לפורטוגלי. שלום כנראה יחליף את לופס המוצהב. אביטן צפוי לפתוח עם לבאבידי וגומש, טרוסט המוצהב ייעדר

תקציר: הפועל באר שבע - הפועל חדרה 0:3/ספורט1

הפועל חדרה

אחרי התבוסה הביתית 1:4 למכבי נתניה במחזור הקודם, תנסה הפועל חדרה לצבור נקודות במשחק ביתי נוסף, כשתארח מחר את הפועל באר שבע (שלישי, 20:00, ספורט2). המאמן ניסו אביטן יחסר את עילאי טרוסט המוצהב ותמיר עדי הפצוע, כאשר נראה שהוא מתכנן מספר שינויים בהרכב לעומת ה-11 שפתחו בתבוסה לנתניה. דיא לבאבידי צפוי לפתוח כמגן ימני וטוני גומש אמור לקבל את חולצת ההרכב בהתקפה, לצידם של סמי בוראר ואלעד מדמון.

"מחכה לנו משחק נגד אחת הקבוצות הכי טובות בארץ", אמר גומש לקראת המשחק. "באר שבע מגיעה אחרי שני ניצחונות ובכושר מצוין, מצפה לנו אתגר גדול. סיימנו סיבוב ראשון יחסית לא רע, אבל אנחנו עדיין יכולים להשתפר ובעיקר לנסות לשמור על יציבות ולנסות לחבר כמה משחקים טובים".

טוני גומש הפועל חדרה לצד איתמר שבירו מכבי נתניה. שלומי גבאי
"סיבוב ראשון לא רע". גומש/שלומי גבאי

הפועל באר שבע

הלדר לופס, שספג שלשום מול מ.ס. אשדוד את הצהוב החמישי שלו, יחמיץ את משחקה של הפועל באר שבע מחר בחוץ מול הפועל חדרה. המאמן אליניב ברדה בוחן עדיין את האפשרויות, אבל נראה שיילך עם הראל שלום כמגן שמאלי. ברדה צפוי להחזיר להרכב את אנטוניו ספר, שנכנס כמחליף מול מ.ס. אשדוד, אבל תרם משמעותית לניצחון עם בישול לרותם חטואל ושער אישי. מי שעשוי לחזור להרכב הוא מיגל ויטור, שישב על הספסל מול אשדוד והתאושש מפציעה. ברדה עוד צריך להחליט אם לפתוח איתו או לתת לו לחזור בהדרגה כמחליף, במיוחד אחרי שאיתן טיבי ומריאנו באריירו עשו עבודה טובה כבלמים. אלון תורג'מן צפוי לחזור לסגל מפציעה, אבל מי ששוב יפתח כחלוץ מרכזי הוא רותם חטואל, שנמצא בכושר אישי מצוין.

בבאר שבע אמרו היום: "עלינו סוף סוף על הגל שחיפשנו מתחילת העונה ועכשיו צריך לשמור עליו. אין משחקים קלים בליגה ומה עשינו העונה, שיכול לתת לנו יתרון לפני משחק כלשהו? רק בעבודה אמיתית ובהשקעה נוכל לחזור למקומות בהם אנחנו רוצים להיות. אם נפסיד לחדרה, כל הפער בינינו לבינם יהיה 2 נקודות בלבד".

עוד בוואלה

מה אתם יודעים על המשפחות של הכדורגלנים? שחקו עכשיו.

לכתבה המלאה
שחקן הפועל באר שבע, הראל שלום. אודי ציטיאט
יוזנק להרכב? שלום/אודי ציטיאט

טריוויה

* המאזן ב-13 המפגשים מאז חזרה הפועל חדרה לליגה הבכירה: 10 ניצחונות להפועל באר שבע ושלוש תוצאות 2:2. שלושת המפגשים האחרונים הסתיימו בתוצאה זהה של 0:3.

* כך, הניצחון האחרון של חדרה נותר ה-0:4 בחוץ באפריל 1979 שהוביל לחקירת שניים משחקני באר שבע בחשד למכירת משחקים. אלה היו השערים הראשונים בתולדות חדרה במשחק בבאר שבע, אבל אותו ניצחון לא מנע את ירידת הליגה חודש לאחר מכן.

* הפועל חדרה היא היחידה ללא תיקו ביתי העונה. יש לה שני ניצחונות וחמישה הפסדים, כאשר בשני האחרונים ספגה יחד תשעה שערים.

* הפועל באר שבע מצאה את הרשת 11 פעמים בשלושת משחקי החוץ האחרונים שלה, אחרי שער בודד בארבעת הראשונים.

* יוני סטויאנוב ורותם חטואל כבשו בכל אחד משלושת המחזורים האחרונים. לחטואל היה בעונה שעברה רצף של שבעה משחקי ליגה עם שער אחד לפחות.

הרכבי הקבוצות

שופט: אוראל גרינפלד
אצטדיון: נתניה
קהל: 1434

משחקי המחזור ה-14:

שלישי, 19:00: מכבי בני ריינה - מכבי נתניה
שלישי, 20:00: הפועל חדרה - הפועל באר שבע (ספורט2)

רביעי, 19:00: הפועל ירושלים - מכבי פתח תקוה
רביעי, 19:45: הפועל תל אביב - בני סכנין (ספורט2)
רביעי, 20:00: מ.ס. אשדוד - מכבי תל אביב (ספורט4)
רביעי, 20:15: הפועל פתח תקוה - מכבי חיפה (ספורט3)

חמישי, 20:30: הפועל חיפה - בית"ר ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully