וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רטקליף יכול להטיל וטו על פיטורי טן האח או מכירת שחקנים

פרטים חדשים על עסקת מנצ'סטר יונייטד: הבעלים החדש מחליט בנושאי כדורגל, אך לאחים גלייזר זכות לכפות עליו מכירה עתידית

תקציר המהפך: מנצ'סטר יונייטד חזרה מ-2:0 ל-2:3 על אסטון וילה/ספורט1

בזמן שאוהדי מנצ'סטר יונייטד עוד חגגו את הקאמבק בדרך לניצחון 2:3 על אסטון וילה אמש (שלישי), ב"טלגרף" נחשפו פרטים על ההסכם בין האחים גלייזר לסר ג'ים רטקליף, במסגרתו רכש האחרון 25% מהבעלות על המועדון.

תאגיד INEOS שבראשו עומד רטקליף יצטרך להמתין בין ארבעה לשישה שבועות עד שהפרמיירליג תבחן את החוזה ותאשר את מכירת המניות לבריטי. בפרק הזמן הזה, מנצ'סטר יונייטד לא תוכל לפטר את המאמן אריק טן האח ו/או למכור שחקנים ללא אישורו של רטקליף, שמיועד לקבל שליטה מלאה על החלטות מקצועיות ברגע שהרכישה תאושר.

בנוסף, למרות שלרטקליף תהיה זכות וטו במשך שנה במקרה שהגלייזרים ירצו למכור עוד מניות B, שמקנות זכות הצבעה חזקה פי 10 יותר ממניות A, כעבור תקופה של 18 חודשים האמריקאים יהיו רשאים לכפות על שותפם החדש מכירה מלאה של המועדון.

במסגרת ההסכם בין הצדדים, לאחים גלייזר יש זכות גרירה, משמע שאם יציגו לרטקליף הצעה של 33 דולר ומעלה למניה, הם לא יצטרכו את הסכמתו על מנת להעביר את השליטה המוחלטת על מנצ'סטר יונייטד למי שיעמוד מאחורי הצעה שכזו.

סר ג'ים רטקליף. GettyImages
הגלייזרים יוכלו "לגרש" אותו בעתיד. רטקליף/GettyImages

עוד פורסם בבריטניה כי במסגרת תכנית להתייעלות כלכלית במנצ'סטר יונייטד, רטקליף מתכוון לפטר כ-300 עובדים מתוך כ-1,110 שמועסקים במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully