וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהפך שיציל את העונה? 2:3 ענק למנצ'סטר יונייטד על אסטון וילה

גרנאצ'ו (59 ו-71) והוילונד (82) עם שערו הראשון בפרמיירליג מחקו פיגור כפול ומנעו הפסד ביתי שלישי רצוף, דבר שלא קרה לשדים האדומים מאז 1962. האורחת הובילה משערים של מקגין (22) ודנדונקר (26), אבל פספסה הזדמנות להיצמד לפסגה ונותרה במקום ה-3

תקציר המהפך: מנצ'סטר יונייטד חזרה מ-2:0 ל-2:3 על אסטון וילה/ספורט1

עיקר תשומת במנצ'סטר יונייטד הלכה בימים האחרונים לכיוונו של סר ג'ים רטקליף, שרכש 25 אחוז מהמועדון, אך עם כל הכבוד אליו, לאוהדים היה אכפת רק מדבר אחד - לקטוע רצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון (שלושה מתוכם הפסדים) ולהימנע מהפסד שלישי ברציפות באולד טראפורד לראשונה מאז 1962, אחרת גם הכרטיס לליגה האירופית יהפוך משימה כמעט בלתי אפשרית.

למזלם הגדול של השדים האדומים שנקלעו לפיגור כפול בדקה ה-26 מול אסטון וילה, כוכבי העתיד שלהם, אלחנדרו גרנאצ'ו ורסמוס הוילונד, השלימו מהפך קריטי במחצית השנייה, מחקו את הפיגור הכפול והובילו לניצחון 2:3 שמשאיר אותם בתמונה אפילו בקרב על ארבעת המקומות הראשונים שמובילים לליגת האלופות בסיום העונה.

אסטון וילה לא הפסידה כלל בכל עשרת משחקיה האחרונים בכל המסגרות ואם הייתה מנצחת הייתה משתווה לליברפול בפסגת הטבלה, לפחות זמנית, אבל דווקא אחרי שאיבדה את המאזן הביתי המושלם שלה מול שפילד יונייטד, מולה השוותה בדקה ה-90+7, היום היא שוב בעטה בדלי כאשר כבר הוליכה 0:2 משערים של ג'ון מקגין (22) וליאנדר דנדונקר (26), אבל לא שרדה תחת הלחץ הגדול שהפעילו המקומיים.

אלחנדרו גרנאצ'ו, שחקן מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
היה שם בשביל טן האח. גרנאצ'ו חוגג צמד קריטי/GettyImages

מהלך המשחק

דקה 22: גול! 0:1 לאסטון וילה. מקגין הרים כדור חופשי מימין, ווטקינס שלח רגל ארוכה ולא הצליח לגעת בכדור, אבל כן להטעות את אונאנה והכדור נעצר רק ברשת.

דקה 26: גול! השני של אסטון וילה! קרן של מקגין מימין נחתה על ראשו של לנגלה, שהוריד לדנדונקר שעם העקב מתוך רחבת החמש הכפיל את היתרון.

דקה 44: רשפורד הגיע לאחד על אחד מול מרטינס, אבל לא הצליח לסכן את שערו של הארגנטיני.

דקה 45+2: שוב הזדמנות אדירה ליונייטד לצמק, הפעם גרנאצ'ו בעט החוצה ברשלנות מול מרטינס.

דקה 48: מתפרצת אדירה של יונייטד הסתיימה בבישול של רשפורד לגרנאצ'ו שעבר את מרטינס וכבש, אבל שופטי המסך זיהו נבדל והשער נפסל.

דקה 59: גול! רשפורד שוב ברח על קו שמאל ומסר רוחב לגרנאצ'ו, שכבש מקרוב שער חוקי שאושר. 2:1.

דקה 71: גול! הגנת וילה התקשתה להרחיק והכדור נחת אצל גרנאצ'ו, שממרכז הרחבה הכניע את מרטינס וחילץ את יונייטד מפיגור כפול ל-2:2.

דקה 72: אסטון וילה כמעט השיבה עם שער מיידי, אבל אוואנס מנע ממקגין לעשות זאת מעמדת כיבוש ודאית.

דקה 82: גול! המהפך הושלם! מקגין שגה אחרי כדור קרן, הכדור נחת אצל הוילונד שמהאוויר ירה את שערו הראשון בפרמיירליג והעלה את יונייטד ל-2:3 במהפך מדהים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
חלוץ מנצ'סטר יונייטד רסמוס הוילונד עם מאמנו אריק טן האח. רויטרס
שער ליגה ראשון באנגליה. הוילונד עם טן האח/רויטרס

יום רביעי בפרמיירליג:

ברנטפורד - וולבס
צ'לסי - קריסטל פאלאס
אברטון - מנצ'סטר סיטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully