וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הברכה ממך עזרה לי בשבי": כשאוהד בן ה-9 ראיין את אליניב ברדה

צפו: הילד אוהד מונדר, אוהד הפועל באר שבע שנחטף ב-7 באוקטובר ושוחרר מידי חמאס בחודש שעבר, בעט את כדור הפתיחה מול הפועל חיפה, שוחח עם המאמן והצטרף לצוות השידור של ספורט1

אוהד מונדר בן ה-9, ששוחרר משבי חמאס, מראיין את אליניב ברדה במשחקה של הפועל באר שבע/ספורט1

כחודש אחרי ששוחרר משבי חמאס, אוהד מונדר בן ה-9 נטל חלק הערב (שלישי) בשידור של קבוצתו האהודה הפועל באר שבע במשחק הביתי באצטדיון טרנר מול הפועל חיפה. אוהד התכבד בבעיטת הפתיחה של המשחק ולאחר מכן עלה לעמדת השידור של ספורט1, לצד השדר שרון ניסים והפרשן אורי אוזן. טרם המשחק הוא גם זכה לראיין את המאמן אליניב ברדה.

כזכור, ברדה ושחקני הפועל באר שבע בירכו את אוהד יחד עם ספורטאים רבים אחרים לרגל יום הולדתו כאשר היה בשבי, ולאחר שחרורו התברר כי הוא התבשר על המחווה דרך ילד אחר שהגיע למקום בו הוחזק וסיפר לו על כך. המשפחה סיפר כי אוהד בכה לראשונה, אחרי שהיה עצור וחזק לאורך כל תקופת השבי, והברכה מהקבוצה נתנה לו תקווה וכוח.

לאחר שחרורו, שחקני הפועל באר שבע ביקרו אותו והוא גם התארח במשחקי הקבוצה, כשמול מכבי תל אביב עלה לחימום יחד עם השחקנים.

אוהד מונדר על הדשא בבאר שבע עם איתן טיבי. קובי אליהו
אוהד מונדר על הדשא באצטדיון טרנר/קובי אליהו

ברדה בירך את אוהד מונדר בריאיון: "אני שמח להיות איתו, אנחנו כמו חברים ורוצים לשמח אותך". אוהד סיפר לו כיצד גילה על הברכה: "מישהו שמע שם רדיו וסיפר לי על זה בתוך השבי. זה הרים אותי ועזר לי".

אוהד שאל את ברדה מה הוא מצפה מהמשחק והמאמן ענה: "מצפה מהשחקנים שלנו להגיע באותה גישה ואותה מחויבות כמו שהגענו בחצי השני מול בית"ר ירושלים. אני מאוד מקווה שננצח סוף סוף בטרנר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully