וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: שחקני הפועל באר שבע ביקרו את אוהד מונדר בן ה-9

הילד ששוחרר משבי חמאס זכה לביקור מיוחד של קבוצתו האהובה ולהזמנה מברדה לבקר במתחם האימונים. הוא גם צפה בסרטון יום ההולדת שהוכן לו על ידי הספורטאים האולימפיים. וגם: ריהאנה, נבחרת ישראל והחברה ה"ציונית" - הטרלול של ה-BDS הגיע לשיאו

אוהד מונדר עם בת הדודה שלו מרב מור רביב/באדיבות המשפחה

היום ה-50 למלחמה עומד בסימן החזרת החטופים - אבל גם על רקע הפסקת האש התגובות בעולם הספורט נמשכות כל העת.

צפו: שחקני הפועל באר שבע ביקרו את אוהד מונדר

הודעת בית"ר ירושלים על שחרור מיה רגב. האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אתר רשמי
בית"ר ירושלים שמחה על שחרורה של מיה רגב. אחיה איתי עדיין בשבי החמאס/אתר רשמי, האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

18:55: לצד הביקור לו זכה משחקני הקבוצה, קיבל אוהד מונדר הזמנה ממאמן הפועל באר שבע אליניב ברדה לבקר מתחם האימונים של המועדון.

17:50: בזמן שהותו בשבי, הכינו לאוהד מונדר הספורטאים האולימפיים סרטון מיוחד לרגל יום הולדתו ה-9. היום הוא זכה לצפות בו, מלווה בבת הדודה של אימו קרן, מרב מור רביב.

10:30: ארגון ה-BDS ממשיך לשבור שיאים של שנאת ישראל. פעילים של הארגון יצאו בימים האחרונים בקמפיין אגרסיבי הקורא לריהאנה לנתק את קשריה עם חברת "פומה", איתה הכריזה על שיתוף פעולה עסקי, בטענה שמותג ההלבשה וההנעלה "מביע תמיכה ישירה ועקיפה במשטר האפרטהייד הציוני". הסיבה: בין היתר, "פומה" היא המלבישה הראשית של נבחרת ישראל, ועובדת בשיתוף פעולה עם ההתאחדות לכדורגל.

9:38: האם בנו של כריסטיאנו רונאלדו תומך בחמאס? גולשים פרו-פלסטינים מתגאים בימים האחרונים בתמונות של רונאלדו ג'וניור לבוש בכאפייה (בתמונה שלא ברור מתי צולמה, ובאיזה הקשר), ואף חשפו אתמול את פעילותו ברשתות החברתיות, שרומזת על תמיכה בעזתים. בין היתר, החל רונאלדו הצעיר לעקוב אחרי חשבונות שמציגים תעמולה פלסטינית מעזה, ומתגאים ב"הישגים" של חמאס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully