וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורע לב: הספורטאים מברכים את אוהד שיחגוג יום הולדת בשבי החמאס

שחקני הפועל באר שבע והמאמן אליניב ברדה, יחד עם יו"ר הוועד האולימפי בישראל יעל ארד, המדליסטית האולימפית אבישג סמברג ועוד, שלחו ברכות לאוהד מונדר שיציין את יום הולדתו ה-9 בשבי

מאמן הפועל באר שבע אליניב ברדה והספורטאים האולימפיים מברכים את אוהד מונדר שיחגוג יום הולדת 9 בשבי החמאס/הוועד האולימפי בישראל

יו"ר הוועד האולימפי בישראל יעל ארד ושחקני הפועל באר שבע מתייצבים לצד אוהד מונדר, שיציין מחר יום הולדת 9 כשהוא נמצא בשבי החמאס. מונדר הוא חובב ספורט, וכעת יעל ארד ושחקני הפועל באר שבע שהוא מעריץ מתפללים לחזרתו ומברכים אותו ליום ההולדת.

אוהד הוא בנה היחיד של קרן מונדר (54), מורה לכדורעף. השניים הגיעו מכפר סבא לקיבוץ ניר עוז, לבקר את סבא אברהם ואת סבתא רותי. מאז יום שבת בבוקר, ארבעתם נעדרים.

הדוד רועי נרצח. מחר (שני) יחגוג אוהד יום הולדת 9, ותושבי האזור מתבקשים לתלות בלון עבורו.

יעל ארד: "אוהד היקר, יכולים לפגוע לנו בגוף, אבל בנפש וברוח אף אחד לא ייפגע בך. כאוהד ספורט אני יודעת שיש לך כוחות פנימיים לשמור על עצמך ולהיות חזק בשביל ההורים והמשפחה. מזל טוב ליום הולדת, אוהבים אותך ומחכים לך".

"אוהד היקר, שמור על עצמך", אמר אליניב ברדה, "אנחנו מתפללים שתחזור אלינו בשלום, תחזיק מעמד, אוהבים אותך".

קמפיין עולמי לשחרורו של אוהד מונדר בן ה-9. באדיבות המשפחה, אתר רשמי
קמפיין עולמי לשחרורו של אוהד מונדר בן ה-9/אתר רשמי, באדיבות המשפחה

אלון תורג'מן בירך: "אוהדי המלך, הגיבור. אני רוצה לשלוח לך חיבוקים ונשיקות. אני מתפלל עד עמקי נשמתי שתחזור אלינו כמה שיותר מהר. בריא, ושלם ושמח. אני מבטיח לך באופן אישי שברגע שתחזור אעשה כל מה שתרצה כדי לעשות לך שמח ולחגוג לך יום הולדת כמו שרק אתה היית רוצה. אני אוהב אותך ושולח חיבוקים ונשיקות, מתפלל בכל יום שתחזור כמה שיותר מהר".

"אוהדי היקר, אני רוצה לאחל לך המון מזל טוב ליום הולדת 9", אמר רועי גורדנה, "הרבה אושר, בריאות, הצלחה ושתחזור אלינו ולמשפחה כמה שיותר מהר. שאתה והמשפחה שלך תהיו שמחים ומאושרים, בקרוב המלחמה הזאת תסתיים בעזרת השם וננצח. כל החטופים יחזרו הביתה, אני רוצה לאחל לך את כל הטוב ולהגיד שאני אוהב אותך מאוד. מקווה שנדע ימים טובים יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully