וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכטר וקיניונס צפויים לפתוח בדרבי של פתח תקוה, בואטנג שוב נפצע

הפועל פתח תקוה תקבל בחזרה את ורד, שאמור להתחיל על הספסל. טסלפפה: "חוויתי דרבי, יודע כמה הוא יכול לקחת אותך קדימה או אחורה" (רביעי, 19:45, ספורט2). הינדי ייעדר מנגד, יונתן טפר בספק

מחזור 12הסתיים27/12/2023
מכבי פתח תקוה
  • זרגרי (22)
  • אלטורי (90)
0
    הפועל פתח תקוה
    תקציר: הפועל תל אביב - הפועל פתח תקוה 1:4/ספורט1

    מכבי פתח תקוה

    מכבי פתח תקוה שנמצאת בתקופה לא טובה, תארח מחר את הפועל פתח תקוה בדרבי החם של העיר, כשהפעם מעבר ליוקרה העירונית, גם יש לו השלכות על מצבן של הקבוצות בתחתית הטבלה. המלאבסים מגיעים לדרבי הזה במומנטום שלילי מאוד ואחרי ארבעה הפסדים רצופים ובקבוצה הגדירו את ההתמודדות כ- "משחק שחייבים לנצח בכל דרך ובכל מחיר".

    המאמן בני לם יחסר את מוחמד הינדי המורחק וכנראה גם את יונתן טפר הפצוע, שמצטרף לג'ארד קאסה שמושבת לחודשיים נוספים בגלל פציעה. כ-2,500 כרטיסים הועברו לטובת אוהדי הפועל, כאשר שאר הכרטיסים הוקצו לטובת אוהדי המארחת מכבי והציפייה היא ל-4,500 אוהדים באצטדיון.

    "האמת שלא היה לנו הרבה זמן להתכונן. אנחנו לא רגילים לדבר כזה, ארבעה משחקים בשבוע וחצי וכבר מחר יש עוד משחק", אמר המאמן לם לקראת המשחק. "הלוואי שנשחק כמו בחצי הראשון מול מכבי תל אביב. היינו שם ושיחקנו טוב, ואם נסתכל על עצמנו בשלושת המשחקים האחרונים בהם לא הבאנו נקודות, היה שיפור ממשחק למשחק. כשמשחקים טוב ולא מביאים נקודות, זה הולך בהמשך לדברים טובים. כשמשחקים לא טוב ומנצחים, צריך לדאוג. לדרבי יש חוקים משלו, זה לא חשוב מי משחק ואיך משחקים, חשוב לקחת את המשחק. אני מבין שדרבי הוא גם לקהל ודרבי זה יוקרה, אבל גם הנקודות חשובות ונעשה את הכל כדי לקחת אותן".

    על ההפסד בדרבי בעונה שעברה: "אנחנו מאוד רוצים להחזיר על זה, גם בשביל הקהל וגם כי אנחנו צריכים נקודות. גם הפועל פתח תקוה רוצה את הנקודות, אבל נצטרך לרצות יותר. אני משתדל שלא להקרין לחץ, אני מבין שיש דיבורים מסביב. הלחץ הוא האויב הכי גדול של הבן אדם ואשתדל שגם השחקנים שלי לא יהיו בלחץ, אבל שיבואו לתת במגרש את המאה אחוז.

    המשחקים באים אחד אחרי השני בתקופה הזאת. לא מעניין אותי מה מדברים מה אומרים, מעניין אותי רק הנקודות. יש שיפור במשחקים האחרונים הנאיביות לא התחילה מהגול שספגנו מול מכבי, ב-1:1, בתחילת המחצית השנייה, הנאיביות מתחילה כששחקן שלי פצוע ופוקס נתן כדור לקניקובסקי כי חשב שיוציא דור לאאוט. זו קצת נאיביות, שאני מקווה שנשתפר בזה".

    על האווירה בדרבי ועל השלכות שעשויות לקרות אם הקבוצה חלילה שוב לא תנצח: "תהיה אווירה טובה, ואני מקווה שזה יעשה טוב לשחקנים שלנו. לא מעניין אותי מה יהיה אחרי המשחק, ומה הדיבור לפני. אני חושב רק רק לנצח אותו. לא מעניין אותי מה יקרה אם חס ושלום אם לא ננצח".

    בני לם, מאמן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
    מגיע לדרבי אחרי ארבעה הפסדים רצופים. בני לם/ברני ארדוב

    הפועל פתח תקוה

    מגנה השמאלי של הפועל פתח תקוה, ז'אן קיניונס, צפוי לחזור להרכב בדרבי מחר (רביעי, 19:45, ספורט2) מול מכבי פתח תקווה. המגן שנפצע חוזר לכשירות וההערכה היא שיפתח ב-11. גם עידן ורד הפצוע יחזור לסגל, אך צפוי להתחיל על הספסל. מי שיחזור לחוד של עופר טסלפפה הוא איתי שכטר הוותיק, אחרי שהבקיע את השער המצמק ב-4:1 להפועל תל אביב בשבת. בקבוצה יודעים את החשיבות של הדרבי, בייחוד לאור המשחקים האחרונים של שתי הקבוצות שלא היו טובים. אלא שלטסלפפה יש לא מעט חיסורים במשחק הזה. מתן גושה ורוי נאווי ייעדרו בגלל הרחקות. ריצ'רד בואטנג, שהחלים סוף סוף מהפציעה שלו, שוב סובל מכאבים בברך וייעדר מהסגל כמו גם אבי ריקן ועומר כץ השוער הבכיר.

    "יש חיסורים, חיסורים משמעותיים, אבל כמו שאמרתי לשחקנים אנחנו מתעסקים במי שיכול לשחק מחר. זאת חשיבה בריאה, לא מתעסקים במי שחסר", אמר טסלפפה, "אין לחץ. אני מרגיש אחריות גדולה מאוד. זאת העונה השלישית שלי כאן, חוויתי דרבי, אני יודע כמה הוא יכול לקחת אותך קדימה או אחורה. אני מרגיש סוג של אחריות למשחק הזה, השחקנים מבינים את החשיבות של הדרבי. הם יודעים כמה זה חשוב לנו, מעבר לנקודות". בקבוצה רוצים מאוד להתחזק בעמדת החלוץ בחודש ינואר.

    sheen-shitof

    עוד בוואלה!

    קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

    בשיתוף כללית
    שחקני הפועל פתח תקוה חוגגים. קובי אליהו
    "לא מתעסקים במי שחסר". שחקני הפועל פתח תקוה/קובי אליהו

    טריוויה

    * דרבי ראשון בליגת העל מאז עונת 2014/15. גם אז הן נפגשו במחזור ה-12, כשהפועל פתח תקוה ניצחה 1:2 כאורחת בזכות שערים של לירוי צעירי ועומרי אלטמן. דדי בן דיין השווה זמנית למכבי. בסיבוב השני הסתיים הדרבי ב-0:0.

    * בעונה שעברה השתיים עלו יחד מהלאומית וחילקו ביניהן את משחקי הדרבי. מכבי חגגה 0:4 גדול בסיבוב הראשון, הפועל ביצעה מהפך עם 1:2 בסיבוב השני ובפלייאוף העליון הן נפרדו ב-0:0.

    * מכבי פתח תקוה ברצף של ארבעה הפסדים (וחמישה בששת המשחקים מאז חזרת הליגה) ומציגה את ההגנה הגרועה בליגה עם 21 שערי חובה. באותה תקופה לפני שנתיים היו לה שישה הפסדים רצופים, בעונה שהסתיימה בירידה ללאומית.

    * הפועל פתח תקוה ברצף של שלושה הפסדים. ארבעה רצופים בעונה אחת בליגת העל, לא היו לה מאז ינואר 2012. אז, אגב, סדרת ההפסדים הזו החלה אחרי ניצחון 0:1 בדרבי.

    * הפועל פתח תקוה היא קבוצת החוץ הגרועה בליגה כרגע: נקודה אחת מתוך 18 אפשריות ולא פחות מ-14 שערי חובה.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: אוראל גרינפלד
    אצטדיון: שלמה ביטוח (פתח תקוה)
    קהל: 2800

    משחקי המחזור הבא:

    שבת, 15:00: הפועל פתח תקוה - הפועל ירושלים (ספורט4)
    שבת, 18:00: הפועל חדרה - מכבי נתניה
    שבת, 18:00: מכבי בני ריינה - בני סכנין
    שבת, 19:30: מ.ס. אשדוד - הפועל באר שבע (ספורט2)

    ראשון, 19:45: בית"ר ירושלים - מכבי פתח תקוה (ספורט4)
    ראשון, 20:00: הפועל חיפה - מכבי תל אביב (ספורט1)
    ראשון, 20:30: הפועל תל אביב - מכבי חיפה

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully