וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מסי עבר לגור לידי - ומאז ערך הבית שלי עלה ב-25 מיליון דולר"

עודכן לאחרונה: 25.12.2023 / 15:24

כך טוען היזם ומנחה הפודקאסטים פטריק בת דוד, שגר בסמוך לאחוזה של הפרעוש בפורט לודרדייל: "כולם באים כדי להסתכל על הבית שלו"

שערו של ליאונל מסי בכדור חופשי מול אקוודור/ספורט1

לאחר שהסעיר את עולם הכדורגל בקיץ בקיץ וחתם באינטר מיאמי, רכש ליאונל מסי אחוזת ענק בגודל 975 מ"ר בפורט לודרדייל בפלורידה, תמורת 10.8 מיליון דולר.

כעת מתברר שהגעתו של אחד הספורטאים הגדולים בכל הזמנים העלתה את ערך הבתים בשכונה - ולא סתם העלתה. היזם ומנחה הפודקאסטים הפופולרי פטריק בת דוד, שגר בשכנות למסי, טען השבוע כי ערך הבית שלו עלה ב-25 מיליון דולר (!) מאז הקיץ.

כן, קראתם נכון.

"מסי עבר לגור ממש לידי, וכולם רוצים להיות בשכונה שלנו", סיפר היזם האמריקאי, יליד טהראן, שרכש את הבית שלו על שפת המים תמורת 20.4 מיליון דולר ב-2021. "זו קהילה מגודרת, על מעין אי, והיא מאוד מאוד בטוחה. עכשיו כשמסי כאן, כולם באים עם הסירות שלהם כדי להסתכל על הבית שלו. אז כן, מצבנו בסדר".

לפי דיווחים, באחוזה של מסי יש גישה ישירה למים, בריכה, מתחם ספא, חדר כושר, מטבח איטלקי, חדר שינה בגודל 150 מ"ר, שבעה חדרי שינה נוספים ותשעה חדרי שירותים. האחוזה הממוקמת מספר דקות נסיעה מהאצטדיון וממתחם האימונים של אינטר מיאמי ומספר דקות מביתו של סרחיו בוסקטס נבנתה ב-1988, ובמאי 2022 נמכרה תמורת 9 מיליון דולר - אך ערכה לא מפסיק לעלות. למסי יש שלוש יחידות דיור יוקרתיות במתחם נוסף במיאמי.

מסי, שיזכה לשחק בעונה הבאה באינטר מיאמי עם חברו הטוב לואיס סוארס, סיים את עונת הבכורה שלו בכדורגל האמריקאי עם 11 שערים ו-5 בישולים ב-14 הופעות בכל המסגרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully