וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמורת 10.8 מיליון דולר: האחוזה המדהימה שמסי רכש במיאמי

975 מ"ר, שמונה חדרי שינה, תשעה חדרי שירותים, מתחם ספא, גישה ישירה למים - וזה לא הכל. כך ייראה הבית החדש של הפרעוש

שערו של ליאונל מסי בכדור חופשי מול אקוודור/ספורט1

גם בחלומותיה הוורדים ביותר, ספג אם אינטר מיאמי דמיינה שליאונל מסי ישתלב בצורה כל כך חלקה ב-MLS. כוכב נבחרת ארגנטינה כבש 11 שערים ב-11 הופעות עד כה בארצות הברית, הוסיף חמישה בישולים והצית את הדמיון של מדינה שלמה פעם אחר פעם.

יותר מכל, נראה שה"פרעוש" חזר להנות מהחיים אחרי התקופה הקשה שלו בפריז סן ז'רמן. בקרוב הוא גם יעבור לבית חדש - ולא סתם בית. לפי התקשורת האמריקאית, מסי וזוגתו אנטונלה רכשו אחוזה בפורט לודרדייל בגודל 975 מ"ר, תמורת 10.8 מיליון דולר.

הזוג המלכותי בחר באחוזה, שנמצאת על שפת המים, על פני מספר בתים אחרים שהוצעו להם בשבועות האחרונים. בין היתר, באחוזה יש גישה ישירה למים, בריכה, מתחם ספא, חדר כושר, מטבח איטלקי, חדר שינה בגודל 150 מ"ר, שבעה חדרי שינה נוספים ותשעה חדרי שירותים. לפי דיווחים, המסים על בית כה גדול עומדים על 83,400 דולר לשנה.

האחוזה נבנתה ב-1988, ובמאי שעבר נמכרה תמורת 9 מיליון דולר - אך ערכה המשיך לעלות ולעלות. היא ממוקמת מספר דקות נסיעה מהאצטדיון וממתחם האימונים של אינטר מיאמי, ומספר דקות נסיעה מביתו של אחד מחבריו הטובים ביותר של מסי - סרחיו בוסקטס, ששיתף איתו בעבר פעולה בברצלונה, וכעת בקבוצת ה-MLS. למסי יש שלוש יחידות דיור יוקרתיות במתחם נוסף במיאמי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

הפרעוש חתם בקיץ באינטר מיאמי אחרי חרושת שמועות בלתי פוסקת. לפי דיווחים, הוא אמור להרוויח 50-60 מיליון יורו לעונה, לא כולל סכומים גבוהים לא פחות מחסויות שונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully